MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
já nevím, proč se všichni bojí toho "opotřebení"? o jakém opotřebení to všichni mluvíte? Konzultoval jsem pár věcí ohledně chipování s profíkama a pokud se jedná o motory s nižšími kW tak tam k žádnému opotřebení a zlikvidování nemůže být ani řeč! Z jednoho prostého důvodu: automobily už z výrobního pásu sjíždějí s naprogramovanou řídící jednotkou jen na 60-70% výkonu. To je kvůli emisním limitům (a nevím ještě kvůli čemu jinému) i v jiných státech. V podstatě a zjednodušeně řečeno: mezi 66kW a 81kW je rozdíl (až na pár drobností) pouze v programu řídící jednotky (prosím nekamenujte mě za to, jen se snažím podat pár informací méně zasvěceným).
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
jen ještě dodám, že jsem nedávno četl srovnávací test, kde vzali dvě stejná seriová auta z výroby (myslím, že to byli oktávky), jednu nechali seriovou a druhou načipovali. S oběma jezdili současně, stejný počet kilometrů za stejných podmínek a ve finále životnost motorů úplně stejná akorát ta načipovaná ušetřila spoustu peněz za pohonné hmoty.................co k tomu dodat?
- romandub
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 27.10.2008 14:41
- Bydliště: Bílina okr. Teplice
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
co takhle se zeptat těch co to dělají http://www.diesel-technik.cz/chiptuning-kontakty/
Dub
- CiFO
- Člen klubu
- Příspěvky: 296
- Registrován: 12.10.2008 21:19
- Bydliště: Praha-Přerov a zpět
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
bandog : koupit oktávku
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
cifo: nebo i tak......
- HANZTD
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17.09.2008 21:50
- Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
NAPROSTO SOUHLASIM S ,,BANDOGEM,, MOTORY SOU PODDIMENZOVANÝ,,A 66KW TUPLEM :: JE TO TO SAMÍ JAKO 81KW(JINEJ SOFTWARE,VSTŘIKY,A DO 99rv I TURBA) PŘÍKLAD NA MOJÍ OKTÁVCE:MAM OKTU rv 97 66KW KOD AGR TO NEJMÍN CO KDY VYROBYLI VŠUDE SE PÍŠE JAK TO DE VYHNAT NA 160HP A TAM JE KONEČNÁ PAČ PAK TO PREJ ZKOLABUJE TOMU SE MUIM SMAT A NÉ JEN JÁ ALE I SPOUSTA ZASVĚCENEJCH,,JAK ŠEL ČAS TAK SEM Z TOHODLE STÁLE ORIGO AGR MOTORU VYMÁČKNUL RUZNEJMA UPRAVAMA JAK SOFTWERU TAK HLAVNĚ MECHANICKEJMA ZÁMĚNAMA SOUVYSEJÍCICH DÍLÚ(TURBO,VSTŘIKY,IC,ČERPADLO,SVODY,SÁNÍ,VEJFUK ATD..) 221KONÍ A 444NM http://www.turbodevils.cz/clenove/hanz.php ,A STÁLE JE TAM REZERVA NETVRDIM ŽE TAHLE UPRAVU VYDRŽÍ MOTOR NEKONEČNĚ ALE JAKO PŘÍKLAD TO DOSTAČUJE TAKŽE NAKÁ ROZUMNA UPRAVA ŘJ U 66KW POTAŽMO U VŠECH NAFTOVEJCH MOTORÚ NENI NIČEMU NEBEZPEČNÁPOKUD JÍ OVŠEM DĚLÁ OSOBA ZASVĚCENÁA ANO SPOTŘEBA SE TÍM OPRAVDU STLAČÍ DOLU,,TOLIKO MUJ VERDIKT
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 29.11.2008 19:50, celkem upraveno 1 x.
O I 1,9 TDI 66KW AGR SEDAN 4x4 290 HP 510 NM
T5 1,9 TDI 77KW AXB L0ONG 2x4 172 HP 387 NM
775246809 hanzoctavia@seznam.cz http://www.tdi-tuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
T5 1,9 TDI 77KW AXB L0ONG 2x4 172 HP 387 NM
775246809 hanzoctavia@seznam.cz http://www.tdi-tuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bandog
- VWagenista
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 19.11.2008 18:21
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
ach jak božská slova to vidí moje oči...............
konečně někdo kdo o tom něco ví a zastane se mě............. díky, díky, díky
jak píšeš výše, hrozně moc záleží na tom, jak se o auto staráš, co mu přidáš a nebo naopak ubereš, aby se mu lépe dýchalo, lépe přidávalo palivo atd...............
konečně někdo kdo o tom něco ví a zastane se mě............. díky, díky, díky
jak píšeš výše, hrozně moc záleží na tom, jak se o auto staráš, co mu přidáš a nebo naopak ubereš, aby se mu lépe dýchalo, lépe přidávalo palivo atd...............
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2008 17:15
Sharánek
Zdravím. Od St mám Sharana, je to SUPER.r2001, 1.9 TDi-PD 66kW.Co říkáte čipování na 81kW? Kombi je už na nic. Těším se na Vaše srazy. Kdy se něco chystá? Jsem z východních čech-HK, Dobruška. Potřebuji hltat info a moudra...Děkuji jirka.cerman@seznam.cz
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 31.08.2008 09:46
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharánek
66KW je PD cko? Ja ze iba rotacka.Ak je to rotacka tak na 88 Kw no problem.Cermík píše:Zdravím. Od St mám Sharana, je to SUPER.r2001, 1.9 TDi-PD 66kW.Co říkáte čipování na 81kW? Kombi je už na nic. Těším se na Vaše srazy. Kdy se něco chystá? Jsem z východních čech-HK, Dobruška. Potřebuji hltat info a moudra...Děkuji jirka.cerman@seznam.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2008 17:15
Re: Sharánek
Děkuji za info chlapi, snad se polepším. Budu používat Sherloka. 1.9TDi-PD je od r.1999 první nejslabší PD-čko.. ale s čipem mi to bude stačit. Jen mám strach, aby to motoru neublížilo.
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: Sharánek
toto PD čko se už necha čipovat tento motor už ma dobry spodek 66 kw je na tohle auto opravdu malo ja mam 81 kw s čipem a už se mi zda ,že to moc nejede
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Sharánek
Pozor - motor ANU 66kW je sice motor robustní, ale nemá takový spodek jako motory vyšších výkonů. Například písty jsou "horší" (nemají tlakový olejový chladicí kanálek) a klika je rovněž jiná, také ojnice (menší pístní čep). Nicméně lehké zvýšení výkonu tento motor suverénně snese.
Jediná nepříjemnost je v turbu - jedná se o Bypassové turbo ovládané přetlakem, které je dost malé (podobně jako u motoru 1Z v SAGu 1.generace). Chip musí být opravdu od odborníků a dobře odladěn, protože se u těchto motorů dost často stává, že díky pomalejší reakci na regulaci turba motor padá do nouzového režimu.
Jediná nepříjemnost je v turbu - jedná se o Bypassové turbo ovládané přetlakem, které je dost malé (podobně jako u motoru 1Z v SAGu 1.generace). Chip musí být opravdu od odborníků a dobře odladěn, protože se u těchto motorů dost často stává, že díky pomalejší reakci na regulaci turba motor padá do nouzového režimu.
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Včera jsem nechal provést opravu ŘJ (závada 65535), opravu čidla atmosferického tlaku (prasklá hadička v ŘJ) a při té příležitosti to ještě dostalo chip. Prý to je jen o jeden stupeň na cca 110 HP.
První dojmy jsou velice dobré, auto jede úplně jinak - perfektně. Krásně plynule za plynem a je znát i nárůst pružnosti (točivý moment je také jinde). Cena odpovídající, tak jsem spokojený.
Až to budu mít trochu víc vyzkoušené, tak něco dopíšu.
První dojmy jsou velice dobré, auto jede úplně jinak - perfektně. Krásně plynule za plynem a je znát i nárůst pružnosti (točivý moment je také jinde). Cena odpovídající, tak jsem spokojený.
Až to budu mít trochu víc vyzkoušené, tak něco dopíšu.
Naposledy upravil(a) Petr74 dne 14.08.2009 17:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.08.2009 11:07
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
AHOJ KOUPIL JSEM SHARANA II 2005 ALE JEN tdi 66KW KDYŽ PŘEČIPUJI MUSIM JESTĚ NĚCO VYMĚNIT (VSTŘIKY,..) NEBO TO JE VPOHODĚ ?? DÍKY
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Na tohle téma je toho napsána spousta.
Obecně platí, že by to měl dělat někdo, kdo tomu rozumí. Čip i vstřiky samy o sobě zvednou výkon. Pokud přemýšlíš o obojím, tak bych začal vstřikama, ale i dobře udělaný čip sám o sobě je super.
Podívej se také na forum http://dieselpower.cz/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecně platí, že by to měl dělat někdo, kdo tomu rozumí. Čip i vstřiky samy o sobě zvednou výkon. Pokud přemýšlíš o obojím, tak bych začal vstřikama, ale i dobře udělaný čip sám o sobě je super.
Podívej se také na forum http://dieselpower.cz/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;