Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13.06.2014 18:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

209

Bydliště:

SloVWakia

No, tak to uz ani srnky netusia :D .
Ale zrejme asi ani hexom, kedze bol som osobne pri flashovani a musel som vymontovat riadiacku. Nasledne ju kamos pichol na pocitac s kablom, ktory mal koncovku taku istu, ako je v aute na pripojenie riadiacky.

_________________
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Jasně - to byl vtip.

Takže víme, co je příčinou blbých teplých startů a víme, jak to odstranit. Neumíme to ovšem udělat, protože nemáme příslušný kabel.

Takže je nám to vlastně na dvě (až tři) věci.....

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 21:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

76

Bydliště:

Teplice nad Metují

Teorie:
Všim jsem si správně, že u spínače na brzdě jsou čtyři (nebo určo víc než dva) dráty (jsem línej tam jít)? Kdyby byly dva na světlo a dva na signál pro ŘJ, nešlo by je propojit se spínačem spojky, ŘJ by si i při šlápnutí spojky myslela, že brzda a potom by šlo ŘJ přehodit na automat?

a jen mimo - jak tempomat funguje při řazení? Po puštění spojky se sám nastaví na minulou hodnotu, nebo je potřeba znova zmáčknout tlačítko a aktivovat? Měl jsem tempomat jen v Jeepu a to byl automat, tak tohle neznám :blush:

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Naposledy upravil J.A.Y. dne 16.06.2014 21:18, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Nad tímhle jsem taky přemýšlel. Teoreticky to možné je.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 21:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

76

Bydliště:

Teplice nad Metují

já tempomat nemám a ani o něm neuvažuju, dálnice nejezdím a jinde se to tak nepoužije. Zkusil bych to přepnout na automat, a hlavně u tchána, kterej má ještě větší problémy se startama. Máš pls návod? Díky

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.06.2014 22:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Kódování ŘJ motoru změnit z 00002 na 00001.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.08.2014 11:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Dlouho se potýkám s tím, že mi nechce startovat teplý motor. To ostatně nejsem sám, jak je z tohoto příspěvku patrno. Startovací dávka paliva na MAX, k tomu přepínací relé pro oblbnutí snímače teploty motoru při startu - to jsou rovněž známé věci, a pořád to nebylo to pravé. K tomu před pár lety částečná repase startéru (pouzdra) a taky nic. O všem jsem tu na fóru už psal. Vyměnil jsem baterku minulý týden - moje byla po smrti. Však ani s novou 100Ah baterkou to nechtělo točit nijak ochotně - spíš nijak, než ochotně. Tak mi došla trpělivost a vyndal jsem startér s tím, že na něm musím něco najít, protože to už není normální. A našel.....


Matice na jednom z pevných kontaktů cívky (na tom, co z něho vede splétaný drát k plusovým uhlíkům) byla z nějakého důvodu jakoby opálená, ojiskřená a zcela spečená s podložkou po ní. Očko na tom silovém splétaném drátu bylo upálené na víc než polovině obvodu, prostě nebylo - tudíž jsem usoudil, že tam asi dlouhodobě řádil přechodový odpor a pěkně to hořelo.
Ta matka ani nešla odšroubovat z toho kontaktu dolů, jak to bylo spečené. Vypadalo to, jako kdybyste to vzali céóčkem. Musel jsem matku těsně podél závitu odříznout, aby povolila, pak šla dolů.

Vyměnil jsem všechna pouzdra, uhlíky, volnoběžku a hodil to do auta.

Přátelé - tak, jak mi teď startuje auto, nestartovalo nikdy za celých téměř osm let, co ho mám. Startovací dávku paliva jsem vrátil na původní defaultní hodnotu, vyřadil jsem i to oblbovací relé. Teplý motor mi chytá úplně stejně, jako motor studený - na čtvrtý šťouch. Prostě TA-TA-TA-TA a vrčí. Navíc rozdíl v otáčkách startéru před opravou a nyní je natolik znatelný, že to snad ani není možné.

Celá repase startéru mě vyšla na cca 700 korun a osm hodin (mojí vlastní) práce.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 16.08.2014 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Marek77 píše:
Přátelé - tak, jak mi teď startuje auto, nestartovalo nikdy za celých téměř osm let, co ho mám..


:D tak to jsi mohl takto startovat uz davno,protoze starter se tu resil .... :!:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 17.08.2014 12:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

To je jistě možné.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 17.08.2014 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

76

Bydliště:

Teplice nad Metují

když jsem si nechával dělat startér, výslovně jsem tohle musel po pánoj chtít. Jinak to prej nedělá, dokud to jede tak stykač nerozebírá. Já mám ale už zkušenost z Jeepu, že se to vytluče a vypálí, proto jsem ho do toho nahnal. Bylo to dobře, bylo to taky už ošuchaný. Řešit to někde v Chorvatsku bych asi nemusel :) (i když manuál se dá aspoň roztlačit/táhnout)

_________________
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš ;)
Sharan III 2014 2,0


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 19.08.2014 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.02.2010

Příspěvky:

12

Bydliště:

České Budějovice

Tak bych se chtěl taky přidat do "klubu" špatně startujících. Je to pár měsíců zpátky co sem udělal repas startéru a od té doby mi to přijde snad horší. Studený naskočí téměř hned (řekl bych klasicky dlouhá doba na staré auto) ale jakmile se to ohřeje tak to je tak 5s co držim klíček než to naskočí. Většinou to lidem dělá startér, ale ten mám "nový" a je to v háji, napadá někoho krom tý start. dávky co by to mohlo dělat ( tu dávku bych měl vyřešit příští týden). Díky za názory ;)

_________________
VW G3 TDI AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: ohřáté TDi špatně startuje - dlouho točí
PříspěvekNapsal: 20.08.2014 06:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Otázkou je, co vše jsi na startéru dělal. Já jsem před lety taky dělal startér, měnil jsem pouzdra. A taky to nepomohlo. Protože problém byl na té cívce, což jsem si tehdy nevšiml, nebo to třeba ani nebylo ještě tolik nápadně vidět. Udělal jsem to až teď minulý týden. A není problém.

Jsem moc rád, že jsem to objevil a odstranil. Samozřejmě hlavně kvůli tomu komfortu startování, ovšem nejen proto. Když si uvědomím, kolik energie se na tom přechodovém odporu proměňovalo v teplo, mohlo to taky pěkně začít hořet.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 222 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group