NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

keby si si precital cele vlakno tak by si zistil a usetril love ze na sagoch je najlepsie vymenit celu poloos...takze moja rada vymen celu poloos....

9aaaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 04.09.2010 11:10

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 9aaaaa »

No já jsem prohodil i ty poloosy mezi sebou a odešlo to taky.
Myslím, že tam bude příčina od jinud. Unašeč nebo něco v převodovce.
Bojím se že celou poloosu zase jen vymlátím a vyhodím peníze.
Samozřejmě ti děkuji za reakci a odpověď.
Pisky.

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

to akoze povedzme priklad mas problem s lavou poloosou a nevies si rady tak akoze pravu ploos ktora je v poho tak vymontujes a tresne na lavu stranu ci ako...a potom sa akoze ta dobra co je z prava tak sa na lavo vysype? a Ty sa cudujes? ked si to predstavis tak stycne plochy v klboch su nejakym sposobom voci sebe zabehnute a Ty zrazu vsetko v tychto klboch zmenis......to je smer otacanie sklony klbov atd...

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od BigBang »

Úhly jsou stejný, jen se změní strana, kterou se přenáší moment. Jak by tedy vypadal nový kloub? Berte to s uvozovnkami, ale vypadat to bude úplně stejně jako když se prohodí. Dobrý kloub nemá vůle a nějaké zaběhnutí vůči sobě je spíš zanedbatelné, protože v momentě, kdy si to sedne a tím pádem vzniknou vůle, začne problém, o kterém je celé toto vlákno. Sám to teď neúspěšně ignoruju. Na pravém vnějším kloubu mám radiální vůli cca 0,5 mm a bordel už to dělá řádnej...

Prohození poloos pomůže, ale jen krátkodobě a jen v případě, že kloub nemá okem pozorovatelnou radiální vůli.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Taky mě to čeká, na Alhambře MkI mě to při zátěži malinko hází volantem a začíná to "dunět" takový divný hluk to vydává s citelným boucháním i do podlahy, ale jen pod plynem, když uberu tak vše zmizne.
Můj tip jsou vnitřní klouby..
Nemám ponětí kde je koupím, co sem prohledával tak to nikdo nemá dostupné..
Nekupoval je někdo někdo už, nějaký tip na značku ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

vlnenie moze sposobovat aj predlzenie pravej poloosy na stary model nezozenies najlepsie prerobit na novy system....a najlepsie cele poloosy....

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Myslíš to ložiskové uložení (vůle), nebo přímo celá hřídel do převodovky?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

celé to predlzenie stou klietkou nahradis novym systemom niekde je to popisane...

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Já vím že celý ten kus, ale proč ? z jakého důvodu?
Jako že se poškodí to ložisko (velká vůle, zadření, atp..), nebo že se poškodí drážky na hřídeli do převodovky a proto to dělá problémy?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

novy typ prevedenia ako co som zistil tak aj stary ale teraz som fakt na rozpakoch nasiel som len pre 6 stupnove prevodovky ma tu predlzovaciu os z dvoch casti ktore su do kopy stlacane cez to lozisko a v mieste spojenia maju drazkovanie ktore sa vymlati a dochadza k tomu vlneniu......teraz si ma prekvapil ale predpokladam ze to iste je aj pri 5 stupnovej prevodovke na jednickovom modely......

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Ne Mk I to takto nemá ta má převodovku Fordí, ten trn do diferáku co se vymačká má až MK II (facelift MkI) s převodovkou od VW - stejné problémy pak přešly i na T5..

Proto to řeším že na MkI je ta sestava trochu jiná..tam je do převodovky vražená z pravé strany hřídel napřímo s ložiskovým domečkem připevněným k bloku a cca. u nosníku je kloub a kratší hřídel k venkovnímu kloubu.
Na levé straně je celá kratší, bez mezi hřídele..

Obrázek
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od hiero »

vidis mal som jednicku pamatam si tu duralovu klietku ale akym sposobom bolo konstrukcne riesene to predlzenie ci bolo z dvoch kusov alebo jedneho som neskumal akurat som vedel za lava poloos sa nasuva do prevodovky.....ale aj tak by som prekontroloval to spojenie predlzenia s poloosou a ked tam nie je vola tak to robia tie vnutorne klby....a ked Ti mozem doporucit tak vymen cele poloosy neoplati sa laborovat. na obrazku som oznacil co som myslel. pozeral som ceny za co mam Ja nakup tak kompltene osy prava a lava od meyle je za 160 eciek a gsp vychadza na 100 eciek
Přílohy
80734478.jpg
80734478.jpg (29.46 KiB) Zobrazeno 4534 x

bik3r
Závodník
Závodník
Příspěvky: 677
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od bik3r »

GSP za mě nebrat, co jsem zjišťoval, tak prodloužení poloosy na mkII je OK, ale klouby se sypou, je to přeci jen čína. Co jsem se koukal, tak na mkI vychází komplet celá jedna poloosa okolo 5k (spidan, SKF), jak na pravou tak i na levou stranu, což je docela dost, když teda pominu starline, ten vychazí na polovinu...

našel jsem vnitřní kloub na levou stranu, ale nevím co to je za výrobce, píšou made in EU

na pravou jsem našel jen někde u poláků a v cizině, číslo je 7m0498104
GIII GTI 2.0 16V ABF

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od BigBang »

11mAjA11 píše:Taky mě to čeká, na Alhambře MkI mě to při zátěži malinko hází volantem a začíná to "dunět" takový divný hluk to vydává s citelným boucháním i do podlahy, ale jen pod plynem, když uberu tak vše zmizne.
Můj tip jsou vnitřní klouby..
Nemám ponětí kde je koupím, co sem prohledával tak to nikdo nemá dostupné..
Nekupoval je někdo někdo už, nějaký tip na značku ?
vítej v klubu :mrgreen:

Já mám cca 0,5mm radiální vůli na pravém vnějším kloubu. Zítra snad buznakloub dorazí a o víkendu to spáchám :)

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3176189#p3176189" onclick="window.open(this.href);return false;
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jenže Ty máš MkII čili facelift :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“