Stránka 1 z 40

NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 13.04.2007 09:41
od Aknel
Klucka,už někdo z vás řešil výměnu poloos?Jaké jsou příznaky že jsou vadné?

Napsal: 13.04.2007 09:47
od patper
Nazdar,poloosa vadna? Nemyslis spis homo.kloub ,nebo manzetu?

Napsal: 13.04.2007 09:53
od Aknel
Patpere,prosimtě,vždy když přidám na plynu,cítim vybrace na volantu.Jak plyn pustim vše je ok.

Napsal: 13.04.2007 10:03
od patper
Tak zajed na geometrii.Muze to byt jen spatne vyvazene kolo,nebo vyhrate kotouce...Ale tam ti reknou :) Teda snad...

Napsal: 13.04.2007 10:03
od patper
Tak zajed na geometrii.Muze to byt jen spatne vyvazene kolo,nebo vyhrate kotouce...Ale tam ti reknou :) Teda snad...

Napsal: 13.04.2007 10:34
od Aknel
Jenže mě nejde do hlavy že když ho z kopce vykvaltuju tak je vše v poho.Prostě žádný vybrace.Ale jak přidam plyn začne volant vybrovat.

Napsal: 13.04.2007 10:39
od jara3
Aknel píše:Jenže mě nejde do hlavy že když ho z kopce vykvaltuju tak je vše v poho.Prostě žádný vybrace.Ale jak přidam plyn začne volant vybrovat.
Myslím že přesně vím o čem mluvíš... http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... ic&t=26066" target="_blank
ale zatim nemám řešení :cry:

Napsal: 13.04.2007 10:45
od Aknel
Auto jsem na zvedáku ještě neměl ale mam dojem že to opravdu zavání tou poloosou.

Napsal: 13.04.2007 11:05
od Bitvi
Tyhle vybrace jsem měl taky.Když jsem pak reklamoval auto kvůli motoru,tak jsem mu řekl,že je vůle v poloose.Vyměnili motor i poloosu a byl klid.
Když jsem zvedl auto na hever,tak tam byla vůle a to dělalo ty vybrace.Přesně jak píšeš,jen když přidáš plyn.

Napsal: 13.04.2007 12:11
od ferlich
Stejný problém jsem řešil taky. Jedná se o vnitřní kloub na poloose. Můj problém byl v tom, že jsem měl prasklé manžety a dostal se tam prach. Při výměně manžet jsme tam nedali vazelínu a začalo to po nějaké době dělat přesně stejné vybrace jak popisuješ. Mechanik mě stračil výměnou dílu, ale pomohlo do manžety dát vazelínu.Už půl roku je to bez problémů.

Napsal: 13.04.2007 12:15
od vilik
Vyhřáté kotouče se projeví spíše při brzdění.

Napsal: 14.04.2007 16:16
od libros
Chlapi, mám stejný problém, auto se v určitých otáčkách(ale jen při zátahu) třepe, vypadá to, že je to u těhle aut asi častější problém, někde jsem četl, že je to čipem,nebo, spojkou,nebo setrvákem, nebo silentbloky a nejčastěji, že je to vnitřní poloosou, jenže jak to mám zjistit? Při rozjezdu na dvojku se auto kývá jako kačka - myslím, že takhle se kdysi rozjížděly staré autobusy... poradí někdo?

Napsal: 15.04.2007 09:44
od kedaR
Aknel píše:Auto jsem na zvedáku ještě neměl ale mam dojem že to opravdu zavání tou poloosou.
a nenazul už jsi tam tu čínskou stlačenou tmu Nankang nebo jak se to jmenuje ty pneu prý fak nejdo kolikrát vyvážit
jinak poloosu už mi dělal chlápek u příbrami výměným způsobem protože na nový modely klouby v druhovcezatím nebyli.Stálo to asi 5 tis. a bylo to na počkání asi za hodinku hotový.Myslím že se ten pán jmenoval Glocar nebo Glokar?asi bych číslo sehnal kdyby bylo třeba.

Napsal: 15.04.2007 21:25
od libros
Kdyby to bylo určitě poloosou , tak to je nejmenší problém sehnat a vyměnit.. Jediné co vím určitě, že to není gumama

Napsal: 17.04.2007 09:10
od Aknel
Souhlasim s librosem.Gumama to určitě neni.
Kedare mrkni prosimtě na to číslo,určitě se nám všem šikne.