Stránka 2 z 40

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 14.10.2007 20:27
od Bitvi
Tak jsem nechal měnit oba vnitřní klouby.
Projevovalo se to tak,že při akceleraci se rozechvělo celý auto a při rozjezdu se mi zepředu ozývalo cvakání.
Mám pár fotek už vyndaných kloubů.

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 14.10.2007 23:11
od kazbic
Bitvi

Krásně nafoceno,pěkný. :wink:

Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 27.11.2007 21:34
od jarouch
Prosím o radu,mám úplně "vyžvejkanej" náhon pravé poloosy a nepodařilo se mi zatím najít náhradu ve druhovýrobě. Nejdřív jsem myslel,že bude špatná poloosa u kola,ale je to ten vnitřní díl pravé dvoudílné poloosy a i ta příruba na převodovce. Pro názornost přikládám foto. Dík
DSCF4601.JPG

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 27.11.2007 22:18
od jenda
Co chceš poradit, také mě to čeká mám ho také v háji, ale ani nová sestava není bez vůle, není to zas tak neobvyklá závada, můj dvorní automechanik to na své Alhambře už také dělal a druhovýrobu bych právě sem ani moc nechtěl.

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 27.11.2007 22:25
od lapaja
Jendo on má první model ,jak tak na to koukám. Na dvojce můžeme zaměnit vnitřní homokineták kus za kus. U VW mu říkají X kloub ,když je to výměnou. Stojí okolo 3 -4tis. Já sehnal dvě celé poloosy a mam klid. Někde dokonce opravují i staré klouby,zatim nemužu najíét kontakt. Bitvi si nechal měnit oba vntřní klouby + ještě něco a stálo ho to s prací okolo 14tis.

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 27.11.2007 23:10
od jarouch
Mám Sharan II 1,9 tdi 85kw.Bohužel tam není vůle jenom trochu,ale tolik,že se divím,že se to ještě neprotočilo....

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 28.11.2007 00:05
od Auto1
Jestli vidim dobre,protoze jsem na mobilu,tak na poslednich dvou foto je prodlouzeni poloosy vpravo.obe poloosy jsou stejne,ale ta ktera je vpravo je prodlouzena hrideli s loziskem a tu mam myslim na prodej,podivam se.
Takze se jedna dle foto z auta rok 2001 a novejsi,protoze do roku 2001 byly ty drzaky loziska alu,a na foto uz je ocelovy.
Jinak poloosy orig 17000 a nahrada od 5000 nahoru.jinak odchazi vetsinou spis nejdrive leva poloosa a pak prava,mozna pred tebou levou uz nekdo resil..

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 28.11.2007 00:12
od jarouch
r.v.02 Potřebuju oba ty vyfocené díly.Díval jsem se všude možně a náhrada žádná..

Re: Poloosa pravá,výměna vnitřní části u převodovky

Napsal: 28.11.2007 00:25
od Auto1
Ten horni dil nemam,mam jen spodni,horni foto je hridel z prevodovky a do toho jde ten spodni, a na to jde poloosa,mozna ho ma ale kolega v nemecku,zjistim Ti to do dvou dni.

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 08.12.2007 21:49
od eddiee
Toto jsem už řešil .Tento kloub seženete kompletní nejlevněji u Forda , ale častá závada vibrací je středové ložisko pravé lomené poloosy které je také nejlevnější u Forda .Samozřejmě má na to taky vliv vnitřní kloub , pokud je vychozený.Mám sice automat 2003 1.9 TDI , ale problém to bude určo stejný.

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 09.12.2007 03:56
od Noprosu
Přesně jak říká eddiee,řešil jsem to také a bylo to to prodlužovací ložisko na pravou poloosu,kupoval jsem ho teda u VW,ale stejně je všechno stejný,a mám klid!

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 11.12.2007 21:44
od jarouch
Tak jsem koupil oboje origo v autodílech DSM nebo DMS nebo jak se to tam jmenovalo.Je to na Bílé hoře v Praze. Oba díly byly za 9tis.Ale nutno říct,že mám pocit,že jezdím úplně jiným autem.Žádné škubání při přeřazení.Ještě nějak vychytat tu debilní převodovku,ta se fakt moc nepovedla.Měl jsem passata,ten byl supr,ještě mám pracovní vw caddyII a Sharan má regulerně nejhorší převodovku.Mám ještě v práci 10 let starého transportera a skoro bych to tak srovnal s tím...Ale to sem nepatří.

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 12.12.2007 21:17
od jk147
Před 2týdny jsem si koupil ložisko na prodl.hřídel a poloosu na pravou stranu, taky se mi pohupuje volant při jízdě a zátahu, je vůle na vnitřním kloubu, ale nějak jsem nestíhal a než jsem se k tomu dostal to vyměnil, ozvaly se mi přední destičky, včera jsem je vyměnil i s kotoučema, a co se stalo, přestal mi tak o 90% kmitat volant při zátahu :evil:. kotouče do volantu při normální jízdě nekopaly, jen na dálnici v 5lidech jsem je cítil, když mi tam ve 160 vjel nákladák, ale jinak byly v pohodě.

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 14.12.2007 22:23
od jirkarap
Ahoj, vibrace souhlasím - žádný ložisko, ale vnitřní poloosy - pokud ještě nejsou načisto KO, tak pomůže jejich prohození. Segmenty se opírají do druhé strany ( jako kdybyste při původním umístění couvali ) a je na dost dlouho opraveno. Pravé ložisko na prodloužené poloose hučí a rezonuje hlavně při brždění motorem a z vyšších otáček ( Ford nejlevněji) a pokud jde o protočení, tak jsem to již u dvou svých kamarádů ( dovozců jezdících s podvalem pro auta ) řešil. Nestálo to skoro nic. Rozloupnout krycí plech, frézou obrousit na autě nitridaci na hřídelích a pak kolem dokola ovařit COčkem. Již minimálně 100t. je pokoj a není vůle. Převodovka jde vyndat, nic nehučí a je pokoj. Jenom výměna ložiska = zahození kompletu nebo opětovné odbroušení a zase potom zavaření...

Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu

Napsal: 11.02.2008 13:20
od Auto1
Mám dotaz k této fotce od Bitviho,je zde vnitřní kloub pravé poloosy s tlumičem vibrací.
1) jak to funguje nechápu absolutně,ví někdo? -Ptám se na to,jak ten tlumič vibrací tlumí vibrace?

2) Ten tlumič vibrací je jen na pravé poloose,proč není i na levé???

3) Kde přesně ten tlumič má být uložen? Protože je s ním možné posouvat po kloubu z leva doprava,a je tam tolerance cca 50mm a to je jedno,kde přesně je? Asi ano? Není tedy nejideálnější ho dorazit až ke straně,aby se opírqal o rovnou plochu a byl tak vycentrovaný?

4) Kdo měnil tento kloub,měnili jste i vnitřní díl,tzv tripoid nebo jak se to píše? Pokud necháte vnitřní díl starý,tak tam musí zůstat zákonitě vůle,ne?