Stale kuri aj ked je climatronik na LO 2.8 VR6

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Zamčeno
muzicMAN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 30.01.2014 18:37
Bydliště: Zilina/Slovensko

Stale kuri aj ked je climatronik na LO 2.8 VR6

Příspěvek od muzicMAN »

Zdravim vsetkych, viem ze je tu ohladom kurenia viac tem ale zalozil som novu pretoze je trochu obsiahlejsia. Skusim to napisat co najzrozumitelnejsie a co najkratsie. Mam Sharana 1996 2.8i VR6 hned po kupe po spoznani sa s vozidlom:

Zavada 1: slabo mi to kurilo priam vobec cez leto ako tak zima nula bodov z nutnosti najlahsie kde sa dostat com vytiahol zadny radiator kurenia a tam bol tedamaras takze vycisteny prefuknuty teraz kuri jak diabol :D ale predok len minimalne vlazne (podozrenie na radiator kurenia, palubka dole, radiator cisty, prefuknuty, ziadne usadeniny) nahodeny spät ale ziadna zmena. Podozrenie na podavacie cerpadlo (bolo uplne zhorene, takze vymena) Kedze uz som to mal ciastocne rozobrate spravil som koplet GO pretoze mi to papalo trochu oleja a aj voda sa mi tratila.

Oprava: komplet GO hlavy(zabrusenie ventilov,zrovnanie hlavy, gufera a pod.),nove tesnenie pod hlavou,nove piestne kruzky komplet sada 6ks, nova vodna pumpa,termostat,puzdro termostatu,plastova trubka z bloku do termostatu,podavacie cerpadlo,rozvody komplet okrem retaze a sponera,tesnenie vika ventilov,pretesneny a vycisteny motor, nova spojka, teplotne cidlo G62.

Po kompletnom zlozeni ovzdusneni auto krasne kurilo aj v predu aj v zadu,olej nezere voda sa netrati. Po par netesnostiach vymenene T kusy na kureni auto raz kurilo raz nie. Myslel som ze zle ovzdusnene. Robil som to asi 10x podla roznych navodov vzdy to vyzeralo ze je to oka ale predok proste nekuri. Zatial som sa s tym zmieril kym zistim co dalej. (podozrenie na zly termostat teplota drzi pred pracovnou a pri jazde klesa nie rapidne mozno je to cidlo).

Zavada 2: termostat som zatial nemenil VAG nehlasi nic neobvykle nizke palubne napätie na sv30 iba a jedno cidlo na klimatroniku zistim ake ale spozoroval som ze auto mi zacalo kurit a kuri a kuri ci nastavim konrketnu teplotu ci dam na 18 alebo LO stale mi to kuri jak besne ci stojim ci za jazdy stale to kuri....dalej zadny radiator to iste ale to mi robi od zaciatku proste aj v lete aj v zime stale kuri..myslim ze tam je len klapka ktora zastavi prudiaci teply vzduch do kabiny ale ci ho aj odvadza alebo sa to len akumuluje neviem. Bol som v lete na dlhej trase so zapnutou klimou akonahle som ju vypol zo zadu sli teploty ako zo sauny ale to z odbocujem.

Takze poprosim o kazdy nazor napad co s tym hlavne sa mi jedna o ten predny radiator preco mito aj tak nekuri ked to kurilo po GO a vlastne preco teraz kuri dtale aj ked uz je teplo takze sa nespolieham ze by to v zime kurilo. A v druhom rade ako to funguje na tom zadnom kureni ci to kuri stale kedze cez radiator ide stale tepla voda alebo sa to niekde odvadza.

Mimo ine ak by mi niekto vedel poradit ako pomocou magicaru M9300 dosiahnut dotahovanie okien bol by som vdacny. Viem ze to ide predlzenym zamykacim impulzom ale moj magicar mi predlzi aj odomykaci takze pri kazdom odomknuti mi pootvori okna. Navyse ani ten 15s predlzeny mi nestaci na uplne zavretie okien pokial su spustene uplne dole. Mam tam aj pridavny modul na dovieranie okien ale neviem ci ma komfortna jednotka takyto vstup.
POLO 9N3 2008 1.4 59kw BUD
Golf Mk3 1997 1.6i 74kw LPG LOVATO
Sharan I 1996 2.8i 128kw LPG BRC

Zamčeno

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“