Problémy po 2 letech stání

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
vhml
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 19.07.2012 21:29
Bydliště: Chodsko

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od vhml »

Jestli vy to trošku nepřeháníte. To není veterán co stál 30 let v kopřivách. Dal bych jen novou naftu , protože biosračky a při blízké příležitosti vyměnil olej. U zbytku není jedinej důvod proč by to nefungovalo. Hlavně rozvoďák je vtipnej. Je fajn že dva roky stání mu udělaj trhlinky, ale co teprve dva roky provozu? :-)
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.

http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.

fabia04
Řidič
Řidič
Příspěvky: 115
Registrován: 05.07.2010 08:50

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od fabia04 »

Jo jo,
novou naftu,asi i palivak,olej do motoru a jezdit.Nevymejslet chujuviny s rozvodoma,gumama a podobne.
Kdysi staly nektera auta v bazaru i dele a na jejich provozu se to neprojevilo.

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od skacel99 »

Nemusí to být nutně voda v naftě,ale prostě zacpanej palivovej filtr bordelem a tím pádem se to zavzdušnilo. Dělá to řepkovej podíl v naftě. Na autě,kde se jezdí to není nijak znát,ale pokud ta nafta delší sobu stojí v nádrži (třeba přes zimu),tak začnou pracovat bakterie rozkládající řepkovej podíl a kal se usazuje na spodku nádrže,kde se potom nasaje a tabetonuje veškerý filtry. Bývají s tím občas problémy na traktorech a celkově na strojích,co přes zimu stojí.

PS: opravdu netankujeme bionaftu,řepkovej podíl byl až do letošního roku ve všech obyčejných naftách v republice

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od abeljozef »

vhml píše:Jestli vy to trošku nepřeháníte. To není veterán co stál 30 let v kopřivách. Dal bych jen novou naftu , protože biosračky a při blízké příležitosti vyměnil olej. U zbytku není jedinej důvod proč by to nefungovalo. Hlavně rozvoďák je vtipnej. Je fajn že dva roky stání mu udělaj trhlinky, ale co teprve dva roky provozu? :-)
To je tak nech žije internet a diskusné fóra :mrgreen:

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od M@rty74 »

Každý svého štěstí strůjce... Nic víc se na výše citovaný a podobné názory nedá říci...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od smolda »

Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od patper »

smolda píše:Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
Tak ti nevim :laugh:

:arrow:
smolda píše: Jinak s tou poruchou jsem jel dneska cca 360km

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od smolda »

Se mi netlem, jiný auto k dispozici nebylo. To si říkáš kamarád? :laugh:
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od abeljozef »

smolda píše:Ani k piodnikovýmu autu bych neměl podobnej přístup jako někteří kolegové tady v tom vláknu.
Ja taký prístup budem mať aj k vlastnému autu lebo žijem v realite a neriadim sa fórovými žvástami :laugh:

Takže k veci: V koncerne existuje systém ktorý sa volá "Aktuální sdělení". V tomto systéme sa riešia rôzne nedostatky aut od prkotín typu zistilo sa že servo motorčeky klimatizácie sú na niektorých autách hlučné, praská plexisklo budíkov pri páčke nastavovania hodín až po závažné problémy ako napr. 1,2 htp, vyšetrovanie požiarov, vytopené autá a iné. Súčasťou systému sú technické opatrenia aplikované vo fabrike ktoré sa majú uplatňovať na autách ktoré už jazdia buď pri bežných servisných prehliadkach, reklamáciách, zvolávačkách, prípadne kulanciách. Samozrejme že tento systém je neverejný len pre internú komunikáciu fabrika, importér, servisná a predajná sieť. Toto by nezverejnila žiadna automobilka čo je logické.
Mimo iné sú v tomto systéme aplikované zmeny v predpisoch rozvodových intervalov na základe vývoja a prevádzkových skúseností. Dôvod je prostý - dielenské príručky boli v minulosti OFF line takže od vydania zmeny po aktualizáciu bol časový sklz, dnes už bežia ON line. AS je okamžite nakoľko sa šíri cez internú sieť. V tomto systéme je vidieť že koncern aktívne vyhodnocuje poznatky z prevádzky a aplikuje ich vo forme modifikácii či už fyzických na autách aj dielenských predpisov neustále. Keď zostanem pri SAG och tak aj tu došlo v roku 2002 k zmene konštrukcie napínania remeňa za účelom zvýšenia km prebehu remeňa ale vzhľadom na overenie modifikovaného rozvodu v praxi došlo k povoleniu zmeny v intervaloch až pri modelovom roku 2004.
Je nesmierne zaujímavé že napriek neustálemu vyhodnocovaniu už 16 ročnej prevádzky motorov s PD technológiu nebolo do dnešného dňa vydané žiadne AS ani žiadna zmena predpisov výmeny rozvodového remeňa ktorá by ku Km prebehu stanovovala časový interval. Rovnako som sa ani ja ako človek ktorý to má len ako svoje hoby ani kolegovia ktorý robia túto prácu ako svoju profesiu (buď ako zamestnanci v autorizovaných servisoch alebo na vlastných nohách a podotýkam že tupca ktorý nemá vybavenie ani vedomosti za „kolegu“ nepovažujem) sa nestretli z problémom havárie rozvodu kôli tomu že remeň bol "starý" ale km prebeh bol ok.
Čo z toho vyplýva všetci títo ľudia (v rátane výrobcu ktorý to vyvinul a priebežne vyhodnocuje informácie z prevádzky) sú asi idioti ale našťastie to fórový a internetový borci zachránia. :laugh:

Keby tie remene po „piatich“ rokoch praskali a logicky na následky toho by hromadne odchádzali motory do kopru tak to by bol taký poprask že by to nikto neutajil (viď už spomínané problémy napr. s 1,2 HTP a tisíce vymenených hláv na kulancie) . A rozhodne by to okamžite donútilo koncern jednať a časový interval popri kilometrickom zaviesť.

Keď sa pozriem na iné auto podobnej váhovej a výkonovej kategórie napr. Pažout 807 2.0 a 2,2 HDI tu PSA stanovuje aj časový interval a ten je 10 rokov pri normálnych aj nepriaznivých podmienkach !!! Nie je to PD ale HDI ktoré má tiež vysokotlaké naftové čerpadlo ktoré tlačí pod extrémnym tlakom naftu do railu a je poháňané rozvodovým remeňom.

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od smolda »

Jenže problém by nemusel být v řemenu samotném, ale pokud je to motor ještě s hydromechanickým napínákem, mohlo by být o zábavu postaráno.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od abeljozef »

Tak to je blbosť roka :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od smolda »

Á pan chytrej... Tak to trochu vysvětli a nepiš sem nic neříkající bláboly. Já osobně jsem už viděl orezlou tyčku, tu co kouká z těla tlumiče. Nikdy jsem to nerozebíral, ale jelikož je tam olej, tyčka nejspíš prochází guferem, na který koroze působí jako šmirglpapír.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od abeljozef »

O tých chytrákoch a bláboloch hovoríš o sebe :good:

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od smolda »

Máš asi chlapče dost těžkej mindrák. Místo toho, abys uvedl věc na pravou míru, napíšeš zase jen blábol. Nebuď sobec a dej mi taky trochu, poděl se...
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy po 2 letech stání

Příspěvek od patper »

smolda píše:Nebuď sobec a dej mi taky trochu, poděl se...
Vzdyt ti to uz napsal o par radek vejs :!: :roll:

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“