Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 22.04.2008 11:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

57

to schéma na zapojení tempomatu do řídící jednotky platí jen pro 1.9 TDI PD nebo je stejné i pro benzínové motory ?

_________________
VW SHARAN V6 4motion LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 22.04.2008 13:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

to schéma na minulé straně platí pro naftové motory, benzínové mají jinak zapojené piny v ŘJ motoru, pro motory VW včetně V6 platí schéma viz příloha zde:


Přílohy:
tempomat  Benzín 1,8 T.JPG
tempomat Benzín 1,8 T.JPG (30.11 KiB) Zobrazeno 1097 krát


_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 18:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2008

Příspěvky:

19

jenda píše:
Co ti máme radit? Budíky ze Sharana a Galaxi by měly být záměnné. Všechno je popsané tady: viewtopic.php?f=50&t=33366&st=0&sk=t&sd=a
schéma zapojení tempomatu pro naftové motory přikládám



no jo ale co AFN motory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 20:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Měl jsem špatné informace mechanický plyn by měly mít v Sharanech jen motory 1Z a AHU a pro ty páčka není napojena do ŘJ. motoru ale tempomat má samostatnou řj.jednotku která ovládá vývěvu s elektroventilem která pneumaticky ovládá přímo pedál plynu, zapojení přikládám:

ostatní motory včetně AFN mají plyn elektronický tam jen zapojit do řj motoru páčku aktivovat a hotovo.


Přílohy:
mechanický temp.JPG
mechanický temp.JPG (111.44 KiB) Zobrazeno 1110 krát

mechanický tempomat Sharan.JPG
mechanický tempomat Sharan.JPG (96.5 KiB) Zobrazeno 1121 krát


_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Naposledy upravil jenda dne 13.05.2008 23:50, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 21:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2008

Příspěvky:

19

tak td v tyom mam guláš tady všude píšou že afn ma tempomat v řídící jednotce.Asi se zítra mrknu pod pokličku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

Jestli máš mechanický plyn platí to s tou vývěvou, pokud elektrický zapojuje se tempomat do řj motoru.

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 23:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1002

Bydliště:

3nec

AFN je přeci tdi, to mají i tdicka mechanický plyn? A co AHU, nevíte někdo?

_________________
Sharan TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 23:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

AFN má plyn elektronický, takže tam jen páčku zapojit do ř.j. a aktivovat
AHU tam je to smůla má mechanický plyn s lankem viz provedení výše, jinak na toto téma je diskuze zde: viewtopic.php?f=50&t=35448

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 13.05.2008 23:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1002

Bydliště:

3nec

aha pardon, přehlédl jsem to, já myslel že tdička jsou všechna elektronicky, tak to jsem zklamán, ještě si to ověřím přímo na autě, ale vypadá to že další lákavou (zbytečnost) si škrtnu :?

_________________
Sharan TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 14.05.2008 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2008

Příspěvky:

19

Pánové prosím nemáte někdo to schema na AFN to jsem tu nikde nenašel. Cchci to udělat ale nechce se mi dávat hříšný prachy za nový páčky koukal jsem na to a dá se to v poho vestavět do tý původní jen potřebuju vědět co ty kontakty spínaj, Tlačítko set je jasný ale reset a on off asi krslil tatar jsem elektrikář ale nejsem z toho mourdej.je to kreslaný v poloze on nebo off.Pomozte až to zmáknu dám to sem i z fotkama


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 15.05.2008 08:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

U AFN je elektrika v autě připravená, jen zapojit konektor do páčky.

A páčky seženeš na inzerát do tisíce korun (viz já).

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 15.05.2008 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2008

Příspěvky:

19

Marek77 píše:
U AFN je elektrika v autě připravená, jen zapojit konektor do páčky.

A páčky seženeš na inzerát do tisíce korun (viz já).


Já vím že je připravená ale ty páčky na sharana jsem nikde neviděl,proto si to chci udělat po svým.Nejsem lakomej ale každá kačka dobrá.Nacpat do páčky dva mikrospínače ajeden vypínač je sranda.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 15.05.2008 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1002

Bydliště:

3nec

já bych to nerval ani do páčky, líbilo by se mi to na šaltce, ale můžu o tom jenom snít :(

_________________
Sharan TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 15.05.2008 22:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

435

Bydliště:

sevwer čech Otvwice

jenda píše:
Měl jsem špatné informace mechanický plyn by měly mít v Sharanech jen motory 1Z a AHU a pro ty páčka není napojena do ŘJ. motoru ale tempomat má samostatnou řj.jednotku která ovládá vývěvu s elektroventilem která pneumaticky ovládá přímo pedál plynu, zapojení přikládám:

ostatní motory včetně AFN mají plyn elektronický tam jen zapojit do řj motoru páčku aktivovat a hotovo.



Tak to jsem z toho Jendo jelen... :? Já mám motor 1Z , auto bylo po bouračce,sám jsem to dával dohromady a nikde jsem na nic,co je na obrázku výše nenarazil...Žádný hadičky,žádný podtlak a spínače taky ne...Je pravda,že mi tempomat nechodí (snažili jsme se to řešit už s Pepíkem Abelů) ,ale to co vidím na tý etce,tam fakt nemám a ani to tam nebylo...tuty... :?

_________________
vw sharan I 1.9 TDI ( BEJČEK )


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TEMPOMAT: problém se zapojením
PříspěvekNapsal: 15.05.2008 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2008

Příspěvky:

19

sid666 píše:
jenda píše:
Měl jsem špatné informace mechanický plyn by měly mít v Sharanech jen motory 1Z a AHU a pro ty páčka není napojena do ŘJ. motoru ale tempomat má samostatnou řj.jednotku která ovládá vývěvu s elektroventilem která pneumaticky ovládá přímo pedál plynu, zapojení přikládám:

ostatní motory včetně AFN mají plyn elektronický tam jen zapojit do řj motoru páčku aktivovat a hotovo.



Tak to jsem z toho Jendo jelen... :? Já mám motor 1Z , auto bylo po bouračce,sám jsem to dával dohromady a nikde jsem na nic,co je na obrázku výše nenarazil...Žádný hadičky,žádný podtlak a spínače taky ne...Je pravda,že mi tempomat nechodí (snažili jsme se to řešit už s Pepíkem Abelů) ,ale to co vidím na tý etce,tam fakt nemám a ani to tam nebylo...tuty... :?

to asi pro to že jsi tam ten tampomat nikdy neměl.to bz asi byla dost drahá příprava na to aby to nefungovalo


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group