Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08.08.2014 21:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

209

Bydliště:

SloVWakia

Mozno tresknem blbost, prosim opravte ma. Ale ak pred turbom je prasknuta hadica a uteka vzduch, tak potom sa ani vrtulka nedokaze roztocit tak, aby vyvinula pozadovany tlak v potrubi s cidlom tlaku. Ci?

_________________
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 08.08.2014 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2006

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Jak muze utikat vzduch na podtlaku? Naopak zde turbo dostava cisty vzduch a nemusi prece premahat odpor filtru. Tudis to ma naopak jednodusi.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Naposledy upravil kubenec dne 08.08.2014 21:36, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08.08.2014 21:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

209

Bydliště:

SloVWakia

Este jedna otazka. Ak niekde uteka vzduch na trase od turba k parohom, klesne tlak vzduchu v celom potrubi, alebo len od toho miesta uniku?

_________________
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 08.08.2014 21:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2006

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Tlak zakonite klesa az za mistem uniku. Tlak v celem systemu klesne pouze v pripade, ze je unik nahly, ale pri konstantnim uniku je tlak stejny. Priklad: Kdyz klesne tlak za turbem a jednotka zjisti pokles, tak regulace zvysi otacky turba a tlak se opet zvysi na pozadovanou uroven a zde uz tlak klesat nemuze, protoze turbo tlaci vic a cidlo nasledne vyhodnoti spravnou hodnotu. V Pavlove pripade je tlak stale nizky, tudis bych nadale hledal chybu jinde.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 08.08.2014 23:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Dneska jsem se k tomu bohužel nedostal, ale zítra ještě fouknu do EGRu, respektive do parohů rozvodu vzduchu a pustím se do toho. Pokud najdu něco zajímavýho, vyvěsím fotku a nebo aspoň info. Nebojte se vlka nic.
Pravda, generátor kouře by mohl ledaccos napovědět. Vím jak by šel jednoduše a rychle udělat podomácku, ale čas letí a v neděli jedu pro dceru k první dceři.
Ale jen bych rád Májovi přpoměl diskotéky za komančů, respektive kouřovou clonu, ty už si nepamatuješ jak se tahle blbůstka vyráběla? Zalov v paměti. Když nebudeš vědět, nebo si nevzpomeneš, napíšu ti do SZ jak na to. Věř tomu, že tlak lze v tomhle generátoru vyvinout dost velkej.
EDIT: Kubo, tlak v kapalinách i plynech se šíří rovnoměrně všema směrama, to se učí už na základce. Tudíž před čidlem i za čidlem je tlak stejnej.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 04:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2006

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Vzdyt jsem psal, ze tlak je porad stejny a k poklesu dojde pouze pri necekanem uniku media a pak se to zase dorovna pokud zdroj prida na vykonu.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 21:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7902

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Diskárny pamatuju, na trh sem dorazil v roce 1982, ale spíš sem drandil na motorce po srazech a rockových zábavách..

Jo je to glycerín na žhavý předmět (jako "zdravé kouření"), sme se o tom bavili, ale není třeba moc tlaku, stačí aby se to sání řádně naplnilo a jakýkoli malý přetlak a se na netěsnosti projeví.

Pozn. to netěsné sání před vstupem vzduchu na turbínu turba (nasátí až po cestě za filtrem je špatně), znamenalo by to že by mohla být zkreslena informace o hmotnosti nasátého vzduch pro ŘJ protože by "falešně" nasátý vzduch neprošel váhou..

Netvrdím že to něčemu bude 100% vadit nebo že se to negativně projeví, nikdy sem to neřešil, ale zkuste si odpojit sací hadici od váhy vzduchu a projet se co to udělá..

Syčení by se taky mohlo ozvat teoreticky, ne tlakový vzduch, ale podtlakový..

:wink: :wink: :wink:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 21:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Strana sání je OK, tím jsem začína - ve směru proudění vzduchu. Stále mi zbývá fouknout do toho EGRu, dnes jsem se k tomu zase nedostal, tak že zítra.
S tím glycerínem máš pravdu, je to tak jak píšeš. Dělávaly se foukadla z papiňáků, drátovej odpor jako topný tělísko a zvenčí reostat, kterým jsi ten odpor řídil a taky vypínač, aby bylo čím ten bordel vypnout.
Jinak s tou poruchou jsem jel dneska cca 360km (tam a zpátky), vyzvednout dceru z týdenní návštěvy u starší dcery. Jízda byla obrazem bídy a utrpení. Navíc to auto vysloveně sežralo 1/2 nádrže. Vřele doporučuju nejezdit s takovým autem. Nejen že se dál neskonale ku*ví, ale je to o nervy.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 21:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7902

Bydliště:

Small Town in North Moravia

A hulí to jak lokotka nebo ne?
Tam bude nějaká pitomost..

Švárovi pouští trochu IC a ono to celkem slyšet jde, ale jede to vcelku normálně a nic moc se neděje, do nouze to nepadá..
Má omaštěnej IC když leží pod autem tak na levé straně..

Vedení je celkem komplikovaný a není kompletně viditelné tak to snad najdeš..

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 21:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Pod kopcem halda aut včetně mýho, ale na kopci jsem byl první - ostatní zabloudili v hustém černém dýmu. :laugh:
Pokud by se to někdy někomu stalo: za každou cenu udržovat otáčky do 2000 (!), jinak okamžitě nouzák. Na dálnici to je šestej qalt, tempomat nastavenej na max 110 km/h.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 23:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7902

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tzn. je únik tlakového vzduchu váha dává korektní informaci o nasátém množství vzduchu ovšem ten se nedostane až do válců, což je nemilé ošklivý Kamile..

:blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

Ale myslím si že paroží by odfouknout nemělo pokud by to teda nebylo vyloženě odšroubovaný (povolený šrouby)..

:good: :good: :good: :good:

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 23:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

No jsem napnutej, zejtra do toho hrábnu.
VAG, co se týká váhy, drží hubu. Jediný co se mu nelíbí je, jak už jsem psal, "regulační úroveň nedosažena" To je ten pinďour v tlakový rouře za IC. Od turba až k EGRu to mám prolezlý, ale zítra zkusím natlakovat EGR samotnej a uvidíme, jen budu asi muset maličko zvednout tlak (možná, dopředu nejsem schopnej říct) díky netěsnosti vlastní záklopky EGRu a v motoru bude taky minimálně jeden ventil otevřenej. Necháme se překvapit. Dám info.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 10.08.2014 05:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2006

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

A co jeste pritom vyndat Egr a tu rouru dostatecne ucpat a otestovat toho samotneho pindoura. Tlak do 1,6 atm musi zvladnout. A budes vedet zda vazne nevykcluje.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 10.08.2014 07:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1944

Bydliště:

Rakovnicko

11mAjA11 píše:
Pozn. to netěsné sání před vstupem vzduchu na turbínu turba (nasátí až po cestě za filtrem je špatně), znamenalo by to že by mohla být zkreslena informace o hmotnosti nasátého vzduch pro ŘJ protože by "falešně" nasátý vzduch neprošel váhou..


To je jeden problém. Další je nasávaný NEFILTROVANÝ vzduch. Pro sací, velice a velice rychle se otáčející vrtulku je to brusná pasta. To se neprojeví hned, ale za nějaký čas (pokud se neopraví) v podobě jiného tvaru sacích lopatek a samozřejmě jiného, určo menšího výkonu turba.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TURBO: turbo je slyšet do auta
PříspěvekNapsal: 10.08.2014 16:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Ne kluci, sání - podtlaková část je OK, problém je za turbem.
Kubo, asi máš pravdu, EGRu se asi pověnuju víc.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group