ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skyppy
Člen klubu
Příspěvky: 1265
Registrován: 03.07.2010 07:11
Bydliště: Březová - Oleško

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od Skyppy »

A co sundat drážkový řemen a zkusit to bez něj??? :laugh: :laugh: Věřím, že bez řemenu bude vše v pořádku. :rofl:

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od smolda »

Ale můžeš sundat jen ten co není pod krytem. Pokud se zmýlíš, poznáš to podle toho, že ti nebude vrčet motor :laugh:
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od trepifajxl »

Pokudto pokvikuje i povýměně napínací kladky a řemene tak to je volnoběžkou Je dobré ji měnit s napínákem a řemenem. Pokud ji nevyměníš tak to dokáže ve velmi krátké době ten řemen a kladku odpravit. Dále bych určitě prověřil specifikaci toho oleje(vhodnost určení výrobcem do daného systému)
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

jiskrabk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 07.08.2011 09:51

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od jiskrabk »

Když jsem chtěl olej do serva na svoje auto tak olej mi byl doporučen tento:
http://pneushop.makar.cz/cz-detail-2918 ... le-1l.html
Jinak o volnoběžce na alternátoru jsem taky přemýšlel, ale když povolím řemen tak volnoběžka není nijak zatuhlá nebo zaseknutá. Navíc to vrzání/drhnutí je cítil hlavně na nápravě a i když jsem zlehka přiložil ruku na volnoběžku tak na ní nejsou cítit žádné rázy které by odpovídali těm zvukům.
Nicméně mimo to vrzání mi to zlehka píská i při dorazu na zatočení doleva, takže volnoběžku asi stejně vyměním a uvidíme co to bude dělat dál.
Ford Galaxy 1,9 TDi PD 85KW 2002

Uživatelský avatar
trepifajxl
Profík
Profík
Příspěvky: 961
Registrován: 04.04.2008 18:15
Bydliště: u Turnova

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od trepifajxl »

Vzhledem k tomu že tam nevidím specifikaci VW tak bych to tam nedával a když by to tam bylo tak bych to vyndal. To že je tam specifikace Ford není pro tebe důležité. Máš prostě VW a to si uvědom.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

Uživatelský avatar
Lazlo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 14.10.2007 02:35
Bydliště: Jeseník

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od Lazlo »

Ale jiskrabk má podle podpisu FORDa :D

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5722
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od michall »

Motor a předovka jsou VW.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
machstrechy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 06.02.2008 20:13
Bydliště: Kamenná

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od machstrechy »

ahojte kluci rozdělával ste někdo to čerpadlo.

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od smolda »

michall píše:Motor a předovka jsou VW.
Špajzka je wod Forda pokud se nepletu, jen motor je VW, to ale stejně neřeší hydrauliku posilovače řízení. V každým případě je řízení taky VW, tudíž bych koukal po specifikaci VW a ne po forďácký. Jinak jestli ti vrže klíňák wod serva (pumpy), klíďo píďo ho našponuj na doraz - nemá mít žádnej průhyb (v opačným případě vrže). Pokud se ti ozývá vrzání při plným rejdu, nemusí to být za každou cenu klíňák, ale přepouštěcí ventil hydrauliky serva.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
smolda
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 21.11.2010 16:42
Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni

Příspěvek od smolda »

machstrechy píše:ahojte kluci rozdělával ste někdo to čerpadlo.
Čerpadlo je stejný jako v GIII (bez úprav), ale jde použít i z Felicie (jen musíš zkrátit hřídel pumpy). Měla by tam jít pumpa i z Passata - bez úprav. Na vrakáči se dají sehnat cca od 300,-. Opravu pumpy samodomo bych neřešil, je s tím hodně práce a výsledek, pokud jsi nikdy neopravoval zubový čerpadlo, není 100% zaručen. U těchhle pump je toho spousta co musíš ohlídat aby to fungovalo jak má.
Malá Veškrnová :roll:
Don't worry, be happy

Uživatelský avatar
Gut.Gut
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 02.03.2011 19:45
Bydliště: Rožďalovice

ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Gut.Gut »

Ahoj!
Já mám problém zasekává se mi řízení u sharana a servo tam je - poradte čím to muže být - děkuji Vám.

Uživatelský avatar
Steve28
Řidič
Řidič
Příspěvky: 140
Registrován: 26.05.2009 21:01

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Steve28 »

Ahojte,
nenašiel som to tu tak pridávam moju skúsenosť s únikom. Dneska mi to začalo divne hučať ale nič som si nevšimol. Zastavil som pozrieť a videl som vytekajúci olej zo serva. Našiel som zdroj úniku v spätnom vedení servo oleja do vyrovnávacej nádobky. Najskôr som vymenil tesnenie ale unikalo ďalej a potom som si všimol že ide z hliníkovej časti trubky. Číslo dieli je 7M3422891L. Druhovýrobu som nenašiel a použitú dať......Bohvie koľko vydrží. Zajtra idem dať zavariť trubku, je tam voľným okom ani neviditeľná dierka, natlakoval som kompresorom a tak som našiel miesto. Je to dosť hlúpo riešené lebo ohýbanie trubky je také že sa pri otrasoch dotýka skrine riadenia.
Přílohy
20130402_163014.jpg
20130403_145010.jpg

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od Jose1 »

Napínáky s volnoběžkama vyměňuji jak na běžícím páse....
Nějak to nikdo neumí vyrobit tak, aby to vydrželo dýl, jak dva roky....!!!!
Zítra tam jde už třetí....za 6 let!!!!! Originál/druhovýroba....je to jedna sra*ka! :wink:
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

base2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 18.07.2013 05:57

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od base2 »

Zdravím příznivce SAGu a prosím o radu , měnil jsem řízení ( staré vůle na volantu cca 1cm, vůle na hřídely u řízení cca 0,5 cm nahoru dolu, kupodivu neteklo ) .
Po výměně za zánovní jde řízení stuha , pokud zatáčím mám pocit že po chvilce začne více posilovat což je nepříjemné . Olej u starého řízení byl žlutý, ted mechanik dal taký svůj žlutý , nekde jsem četl , že origo je červený .
Děkuji za rady
Sharan 1.9 TDI, 81 KW, AFN, 1998.

base2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 18.07.2013 05:57

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Příspěvek od base2 »

Tak jsem provolal autorizované servisy a má tam být : G 004 000 a je zelený , servismen mi tam dal ATF na aut převodovky , po mojí urgenci a nalítí správného to šlape jak má .
Takže důvěřuj ,ale prověřuj - ještě ted kroutí hlavou proč to najeho ATF nechodilo, když mu tvrdily že prý by mělo ?!
Sharan 1.9 TDI, 81 KW, AFN, 1998.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“