ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
A co sundat drážkový řemen a zkusit to bez něj??? Věřím, že bez řemenu bude vše v pořádku.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Ale můžeš sundat jen ten co není pod krytem. Pokud se zmýlíš, poznáš to podle toho, že ti nebude vrčet motor
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Pokudto pokvikuje i povýměně napínací kladky a řemene tak to je volnoběžkou Je dobré ji měnit s napínákem a řemenem. Pokud ji nevyměníš tak to dokáže ve velmi krátké době ten řemen a kladku odpravit. Dále bych určitě prověřil specifikaci toho oleje(vhodnost určení výrobcem do daného systému)
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 07.08.2011 09:51
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Když jsem chtěl olej do serva na svoje auto tak olej mi byl doporučen tento:
http://pneushop.makar.cz/cz-detail-2918 ... le-1l.html
Jinak o volnoběžce na alternátoru jsem taky přemýšlel, ale když povolím řemen tak volnoběžka není nijak zatuhlá nebo zaseknutá. Navíc to vrzání/drhnutí je cítil hlavně na nápravě a i když jsem zlehka přiložil ruku na volnoběžku tak na ní nejsou cítit žádné rázy které by odpovídali těm zvukům.
Nicméně mimo to vrzání mi to zlehka píská i při dorazu na zatočení doleva, takže volnoběžku asi stejně vyměním a uvidíme co to bude dělat dál.
http://pneushop.makar.cz/cz-detail-2918 ... le-1l.html
Jinak o volnoběžce na alternátoru jsem taky přemýšlel, ale když povolím řemen tak volnoběžka není nijak zatuhlá nebo zaseknutá. Navíc to vrzání/drhnutí je cítil hlavně na nápravě a i když jsem zlehka přiložil ruku na volnoběžku tak na ní nejsou cítit žádné rázy které by odpovídali těm zvukům.
Nicméně mimo to vrzání mi to zlehka píská i při dorazu na zatočení doleva, takže volnoběžku asi stejně vyměním a uvidíme co to bude dělat dál.
Ford Galaxy 1,9 TDi PD 85KW 2002
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Vzhledem k tomu že tam nevidím specifikaci VW tak bych to tam nedával a když by to tam bylo tak bych to vyndal. To že je tam specifikace Ford není pro tebe důležité. Máš prostě VW a to si uvědom.
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- Lazlo
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 14.10.2007 02:35
- Bydliště: Jeseník
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Ale jiskrabk má podle podpisu FORDa
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Motor a předovka jsou VW.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- machstrechy
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 06.02.2008 20:13
- Bydliště: Kamenná
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
ahojte kluci rozdělával ste někdo to čerpadlo.
Moje práce http://www.strechymach.webgarden.cz/
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Špajzka je wod Forda pokud se nepletu, jen motor je VW, to ale stejně neřeší hydrauliku posilovače řízení. V každým případě je řízení taky VW, tudíž bych koukal po specifikaci VW a ne po forďácký. Jinak jestli ti vrže klíňák wod serva (pumpy), klíďo píďo ho našponuj na doraz - nemá mít žádnej průhyb (v opačným případě vrže). Pokud se ti ozývá vrzání při plným rejdu, nemusí to být za každou cenu klíňák, ale přepouštěcí ventil hydrauliky serva.michall píše:Motor a předovka jsou VW.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úni
Čerpadlo je stejný jako v GIII (bez úprav), ale jde použít i z Felicie (jen musíš zkrátit hřídel pumpy). Měla by tam jít pumpa i z Passata - bez úprav. Na vrakáči se dají sehnat cca od 300,-. Opravu pumpy samodomo bych neřešil, je s tím hodně práce a výsledek, pokud jsi nikdy neopravoval zubový čerpadlo, není 100% zaručen. U těchhle pump je toho spousta co musíš ohlídat aby to fungovalo jak má.machstrechy píše:ahojte kluci rozdělával ste někdo to čerpadlo.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Gut.Gut
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02.03.2011 19:45
- Bydliště: Rožďalovice
ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Ahoj!
Já mám problém zasekává se mi řízení u sharana a servo tam je - poradte čím to muže být - děkuji Vám.
Já mám problém zasekává se mi řízení u sharana a servo tam je - poradte čím to muže být - děkuji Vám.
- Steve28
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 26.05.2009 21:01
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Ahojte,
nenašiel som to tu tak pridávam moju skúsenosť s únikom. Dneska mi to začalo divne hučať ale nič som si nevšimol. Zastavil som pozrieť a videl som vytekajúci olej zo serva. Našiel som zdroj úniku v spätnom vedení servo oleja do vyrovnávacej nádobky. Najskôr som vymenil tesnenie ale unikalo ďalej a potom som si všimol že ide z hliníkovej časti trubky. Číslo dieli je 7M3422891L. Druhovýrobu som nenašiel a použitú dať......Bohvie koľko vydrží. Zajtra idem dať zavariť trubku, je tam voľným okom ani neviditeľná dierka, natlakoval som kompresorom a tak som našiel miesto. Je to dosť hlúpo riešené lebo ohýbanie trubky je také že sa pri otrasoch dotýka skrine riadenia.
nenašiel som to tu tak pridávam moju skúsenosť s únikom. Dneska mi to začalo divne hučať ale nič som si nevšimol. Zastavil som pozrieť a videl som vytekajúci olej zo serva. Našiel som zdroj úniku v spätnom vedení servo oleja do vyrovnávacej nádobky. Najskôr som vymenil tesnenie ale unikalo ďalej a potom som si všimol že ide z hliníkovej časti trubky. Číslo dieli je 7M3422891L. Druhovýrobu som nenašiel a použitú dať......Bohvie koľko vydrží. Zajtra idem dať zavariť trubku, je tam voľným okom ani neviditeľná dierka, natlakoval som kompresorom a tak som našiel miesto. Je to dosť hlúpo riešené lebo ohýbanie trubky je také že sa pri otrasoch dotýka skrine riadenia.
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Napínáky s volnoběžkama vyměňuji jak na běžícím páse....
Nějak to nikdo neumí vyrobit tak, aby to vydrželo dýl, jak dva roky....!!!!
Zítra tam jde už třetí....za 6 let!!!!! Originál/druhovýroba....je to jedna sra*ka!
Nějak to nikdo neumí vyrobit tak, aby to vydrželo dýl, jak dva roky....!!!!
Zítra tam jde už třetí....za 6 let!!!!! Originál/druhovýroba....je to jedna sra*ka!
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.07.2013 05:57
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Zdravím příznivce SAGu a prosím o radu , měnil jsem řízení ( staré vůle na volantu cca 1cm, vůle na hřídely u řízení cca 0,5 cm nahoru dolu, kupodivu neteklo ) .
Po výměně za zánovní jde řízení stuha , pokud zatáčím mám pocit že po chvilce začne více posilovat což je nepříjemné . Olej u starého řízení byl žlutý, ted mechanik dal taký svůj žlutý , nekde jsem četl , že origo je červený .
Děkuji za rady
Po výměně za zánovní jde řízení stuha , pokud zatáčím mám pocit že po chvilce začne více posilovat což je nepříjemné . Olej u starého řízení byl žlutý, ted mechanik dal taký svůj žlutý , nekde jsem četl , že origo je červený .
Děkuji za rady
Sharan 1.9 TDI, 81 KW, AFN, 1998.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.07.2013 05:57
Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
Tak jsem provolal autorizované servisy a má tam být : G 004 000 a je zelený , servismen mi tam dal ATF na aut převodovky , po mojí urgenci a nalítí správného to šlape jak má .
Takže důvěřuj ,ale prověřuj - ještě ted kroutí hlavou proč to najeho ATF nechodilo, když mu tvrdily že prý by mělo ?!
Takže důvěřuj ,ale prověřuj - ještě ted kroutí hlavou proč to najeho ATF nechodilo, když mu tvrdily že prý by mělo ?!
Sharan 1.9 TDI, 81 KW, AFN, 1998.