Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23.12.2015 16:18 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

199

Bydliště:

Vysočina

Zdravím, začal se mě ztrácet olej v řízení a zjistil jsem že teče v místě jak je olejová pumpa a zní jde trubka a ta je napojena do tlakové hadice (co jde dál k převodce řízení) teče přesně v tom napojení. když jsem se díval jak vyndat tuto hadici a válet se pod autem tak mě celkem přešla chut. Napadlo mě zdali hadici malinko zkrátit a navlíc na tu trubku a stáhnout ztahovací sponou. Akorát nevím jaký je tlak oleje, zdali to vydrží, nikde se nemůžu dozvědět jaký tlak tam je. Nevíte někdo jaký tlak tam je a zdali by to vydrželo a nebo radši se do toho pustit a zopakovat si různé nadávky při vyndávání té hadice??? Nehledě na to že tento díl se nedá objednat ale v Jihlavě je firma která tyto hadice opravuje. Děkuji předem za odpověd.

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 30.12.2015 11:46 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

199

Bydliště:

Vysočina

Vyřešeno, nakonec jsem trochu zkrátil hadici cca 2cm a ze dvou kousků 20mmx20mm délky asi45mm jsem udělal sponu tak že jsem ve svěráku provrtal 20mm otvor pro hadici a a dále dva otvory 6mm pro 2 šrouby. Hadice je stažená na pevno a drží.

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 28.11.2016 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2010

Příspěvky:

37

Bydliště:

Dubnice

Prosba o pomoc
Zdravím všechny klubáky,
mám obr problém se svým Mazlikem. Dneska mě vyhodili ze servisu - teče mi servo olej na poravém předním kole, před cca 4 měsíci údajně vyměněno řízení (sehnala jsem starší), po měsíci opět prasklá manžeta na pravém kole, po dalších 14 dnech najednou volant o čtvrtku otočený doprava, podle známého, co na auto koukal, řízení vůbec měněno nebylo, což mi potvrdili dnes i v jiném servise. Jela jsem s autem dnes do stejného servisu s tím, že řízení už bylo slyšet. Pan mechanik mi dolil olej a poslal mě slušně řečeno do oněch míst, s tím, že s tím nic víc neudělá a že olej stejně vyteče. 8O Jsem zoufalá, jsem samoživitelka a auto mě na servisu letos stálo už skoro 30 tisíc. Nepomohl by někdo s opravou nebo aspoň neporadil, jestli je opravdu nutné po 4 měsících znovu měnit řízení? Uvažuju, že se auta zbavím, protože už to je nad moje finanční možnosti.

_________________
moji čtyřnozí mazlíci: www.konici-dubnice.wbs.cz

_________________
Seat Alhambra I, 1,9 TDi, 81 kw, r.v. 1998, zelená metalíza


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 29.11.2016 19:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

498

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ked Ti mozem poradit radsej dosetri a daj tam kvalitnejsi repas lebo ta moze o chvilu cakat dalsia vymena....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 29.11.2016 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.06.2012

Příspěvky:

159

Nové řízení se dá sehnat 4 - 5000.-, repas ne. Měl jsem repasovaný a po zatočení teklo (naštěstí vrátil peníze), vzal jsem druhý a to samé - jen s tím rozdílem že nechtěl vrátit peníze a musel jsem si pro ně dojet s pálkou v kufru. Ve finále Tě nové řízení vyjde mnohem levněji.

Milan_Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 26.12.2016 14:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.03.2014

Příspěvky:

14

Maji pravdu minimalne v tom,ze se neda opravit nekde na ponku pomoci obyc.gufer,shanel sem,ptal sem se a kazdej,kdo to nekdy zkusil zrepasnout vlastni silou,za pomoci treba i vyrobenych gufer na zakazku potvrdil,koupit repas,nepoustet se do toho.Strasna prace a dlouho nevydrzi.Co se tyce ceny,taky sem ve fazi,kdy shanim nejakej rozumnej kompromis cena/kvalita.AutoKelly po max. slevach pro me TRW pod 11tis nejde,taky zalezi na tom,co tam vlastne mas,ja mam treba primo na rizeni 7M3 422 055E,dle Etky bych mel mit 7M3 422 061E,vubec netusim,jaky jsou tam rozdily,taky sem dost v koncich.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 02.08.2017 21:40 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

18.07.2017

Příspěvky:

6

Ahoj všem chytrým hlavám, koupil jsem galaxy I tdi 81 kw. Hned od počátku řeším problém. Na volnoběh jde řízení ok na obě strany stejně. Ovšem za jízdy jde vlevo, řekl bych, normálně, ale mění se síla, když v zatáčce koriguji, a když točím vpravo, tak mám pocit, že mám odpor. Postě na každou stranu to jde jinou silou. Jinak se řízení chová celkem v normě. Ale je mi jasné, že není normální, aby na každou stranu šlo servo jinou intenzitou. Co mám udělat, abych se dopátral problému? Kapaliny je dost, řemen dotažený, alternátor se normálně dotáčí, čímž si myslím, že mohu vyloučit volnoběžku.

_________________
Galaxy I 1,9 TDI 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 03.08.2017 09:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8207

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Muze to ovlivnovat geometrie, tu ovlivni mnoho faktoru, jako napr. ohnuty tlumic, rameno, napravnice (poskozena/nespravne ustavena), karoserie po havarii, atd..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 03.08.2017 16:24 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

18.07.2017

Příspěvky:

6

Mě to jede jinak normálně, nikam se to nestáčí, ani mě to nikam netahá. Napadl mě nějaký ventil nebo něco takového na servu, pokud tam něco takového je.

_________________
Galaxy I 1,9 TDI 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 16.04.2018 14:46 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.09.2014

Příspěvky:

6

Bydliště:

Ústí nad Labem

Zdravíčko,

1) trochu mi teče manžeta u servořízení na straně spolujezdce. Z příspěvků jsem usoudil, že opravit nejde, jedině celé servořízení vyměnit. Ptám se jestli se i na můj motor AUY 85kW z mýho sharana dá po úpravě použít taky servořízení z felicie nebo musím koupit sharanovské, které stojí 8x tolik?

2) pískání při serva v záběru a na koncových dorazech je způsobeno řemenem a kladkou? ví někdo čísla dílů, co mám objednat, abych to vyměnil? Viz přiložený zvuk - tlačím do volantu v krajní poloze a trochu přidávám plyn.

Díky moc za info!


Přílohy:
Sharan AUY 85kW.mp3 [198.13 KiB]
10 krát

_________________
Sharan 85kW AUY 2002
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 06:47 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

02.09.2014

Příspěvky:

6

Bydliště:

Ústí nad Labem

po měsíci nikdo nic? :sorry:

_________________
Sharan 85kW AUY 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky
PříspěvekNapsal: 16.05.2018 07:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

498

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

nastuduj si jazdu s autom co ma servoriadenie myslim klasika mech. cerpadlo pohanane remenom. v krajnych polohach by si nemal pridavat plyn...remen a kladka je ken jedna a pohana servo klimu a altik...servoriadenie z felicie urcite upravit nepojde uprava sa tykala ako viem servocerpadla...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group