Stránka 11 z 12

Napsal: 23.12.2015 15:18
od lubos1947
Zdravím, začal se mě ztrácet olej v řízení a zjistil jsem že teče v místě jak je olejová pumpa a zní jde trubka a ta je napojena do tlakové hadice (co jde dál k převodce řízení) teče přesně v tom napojení. když jsem se díval jak vyndat tuto hadici a válet se pod autem tak mě celkem přešla chut. Napadlo mě zdali hadici malinko zkrátit a navlíc na tu trubku a stáhnout ztahovací sponou. Akorát nevím jaký je tlak oleje, zdali to vydrží, nikde se nemůžu dozvědět jaký tlak tam je. Nevíte někdo jaký tlak tam je a zdali by to vydrželo a nebo radši se do toho pustit a zopakovat si různé nadávky při vyndávání té hadice??? Nehledě na to že tento díl se nedá objednat ale v Jihlavě je firma která tyto hadice opravuje. Děkuji předem za odpověd.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 30.12.2015 10:46
od lubos1947
Vyřešeno, nakonec jsem trochu zkrátil hadici cca 2cm a ze dvou kousků 20mmx20mm délky asi45mm jsem udělal sponu tak že jsem ve svěráku provrtal 20mm otvor pro hadici a a dále dva otvory 6mm pro 2 šrouby. Hadice je stažená na pevno a drží.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 28.11.2016 19:46
od Peťulína
Prosba o pomoc
Zdravím všechny klubáky,
mám obr problém se svým Mazlikem. Dneska mě vyhodili ze servisu - teče mi servo olej na poravém předním kole, před cca 4 měsíci údajně vyměněno řízení (sehnala jsem starší), po měsíci opět prasklá manžeta na pravém kole, po dalších 14 dnech najednou volant o čtvrtku otočený doprava, podle známého, co na auto koukal, řízení vůbec měněno nebylo, což mi potvrdili dnes i v jiném servise. Jela jsem s autem dnes do stejného servisu s tím, že řízení už bylo slyšet. Pan mechanik mi dolil olej a poslal mě slušně řečeno do oněch míst, s tím, že s tím nic víc neudělá a že olej stejně vyteče. 8O Jsem zoufalá, jsem samoživitelka a auto mě na servisu letos stálo už skoro 30 tisíc. Nepomohl by někdo s opravou nebo aspoň neporadil, jestli je opravdu nutné po 4 měsících znovu měnit řízení? Uvažuju, že se auta zbavím, protože už to je nad moje finanční možnosti.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 29.11.2016 18:52
od hiero
ked Ti mozem poradit radsej dosetri a daj tam kvalitnejsi repas lebo ta moze o chvilu cakat dalsia vymena....

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 29.11.2016 19:29
od milan000
Nové řízení se dá sehnat 4 - 5000.-, repas ne. Měl jsem repasovaný a po zatočení teklo (naštěstí vrátil peníze), vzal jsem druhý a to samé - jen s tím rozdílem že nechtěl vrátit peníze a musel jsem si pro ně dojet s pálkou v kufru. Ve finále Tě nové řízení vyjde mnohem levněji.

Milan_Tapatalk

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 26.12.2016 13:53
od Jenky
Maji pravdu minimalne v tom,ze se neda opravit nekde na ponku pomoci obyc.gufer,shanel sem,ptal sem se a kazdej,kdo to nekdy zkusil zrepasnout vlastni silou,za pomoci treba i vyrobenych gufer na zakazku potvrdil,koupit repas,nepoustet se do toho.Strasna prace a dlouho nevydrzi.Co se tyce ceny,taky sem ve fazi,kdy shanim nejakej rozumnej kompromis cena/kvalita.AutoKelly po max. slevach pro me TRW pod 11tis nejde,taky zalezi na tom,co tam vlastne mas,ja mam treba primo na rizeni 7M3 422 055E,dle Etky bych mel mit 7M3 422 061E,vubec netusim,jaky jsou tam rozdily,taky sem dost v koncich.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 02.08.2017 21:40
od venou83
Ahoj všem chytrým hlavám, koupil jsem galaxy I tdi 81 kw. Hned od počátku řeším problém. Na volnoběh jde řízení ok na obě strany stejně. Ovšem za jízdy jde vlevo, řekl bych, normálně, ale mění se síla, když v zatáčce koriguji, a když točím vpravo, tak mám pocit, že mám odpor. Postě na každou stranu to jde jinou silou. Jinak se řízení chová celkem v normě. Ale je mi jasné, že není normální, aby na každou stranu šlo servo jinou intenzitou. Co mám udělat, abych se dopátral problému? Kapaliny je dost, řemen dotažený, alternátor se normálně dotáčí, čímž si myslím, že mohu vyloučit volnoběžku.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 03.08.2017 09:19
od 11mAjA11
Muze to ovlivnovat geometrie, tu ovlivni mnoho faktoru, jako napr. ohnuty tlumic, rameno, napravnice (poskozena/nespravne ustavena), karoserie po havarii, atd..

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 03.08.2017 16:24
od venou83
Mě to jede jinak normálně, nikam se to nestáčí, ani mě to nikam netahá. Napadl mě nějaký ventil nebo něco takového na servu, pokud tam něco takového je.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 16.04.2018 14:46
od morfikcz
Zdravíčko,

1) trochu mi teče manžeta u servořízení na straně spolujezdce. Z příspěvků jsem usoudil, že opravit nejde, jedině celé servořízení vyměnit. Ptám se jestli se i na můj motor AUY 85kW z mýho sharana dá po úpravě použít taky servořízení z felicie nebo musím koupit sharanovské, které stojí 8x tolik?

2) pískání při serva v záběru a na koncových dorazech je způsobeno řemenem a kladkou? ví někdo čísla dílů, co mám objednat, abych to vyměnil? Viz přiložený zvuk - tlačím do volantu v krajní poloze a trochu přidávám plyn.

Díky moc za info!

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 16.05.2018 06:47
od morfikcz
po měsíci nikdo nic? :sorry:

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 16.05.2018 07:34
od hiero
nastuduj si jazdu s autom co ma servoriadenie myslim klasika mech. cerpadlo pohanane remenom. v krajnych polohach by si nemal pridavat plyn...remen a kladka je ken jedna a pohana servo klimu a altik...servoriadenie z felicie urcite upravit nepojde uprava sa tykala ako viem servocerpadla...

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 13.08.2018 15:33
od hočimin
Tak mě taky na Sharanu 1 generace zklamalo řízení, začalo téct na pravé straně přes ruplou manžetu. Starší na jedničku nebylo k sehnání takže padlo na hřeben z dvojkového sharana. Padlo tam super jen je trochu jiné napojení na tyč volantu, to jsem vyřešil výrobou futra ve svěráku s pylníkem. To byl jediný zádrhel. Jinak sem to dal za den a drandi se bez problému.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 09.05.2019 10:25
od Huli
Poradí mi prosim nekdo jak a kde dotahnout klinovy remen u VW Sharan. Pri otaceni kol (pouze po nastartovani) piska. Myslim si, ze je volny.

Re: ŘÍZENÍ, SERVO: při zatočení píská, klíňák, čerpadlo, úniky

Napsal: 09.05.2019 16:15
od hiero
ktory saran?