Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: klima, ventilátory: nefungují ventilátory
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 08:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2009

Příspěvky:

5

Zdravím,
potřeboval bych poradit.Mám Sharana 96Kw 2005 s dvouzonovým climatronikem a přestalo mi úplně fungovat ovládání ventilátorů.Nefunguje ani přední ani zadní.Diagnostika říká bez závad ale při testu akčních členů ventilátory funguji a přepínají rychlosti.Ventilátor funguje pouze když běží nezávislé topení do té doby než se zapne klíček v zapalování.Jednotkou klimatroniku to není.Díky za info.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 09:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Ventilatory su napajane cez poistky 21 (zadny) a 22 (predny). Tieto poistky su original napajane z X kontaktu. X kontakt je pod napatim pri zapnitom zapalovani a nie je pod napatim pri vypnutom zapalovani a pocas startovania. Kazdy Ventilator ma vlastny regulator do ktoreho pusta climatronik signal na zaklade ktoreho reguluje rychlost.

To nezavisle kurenie je dorabane ?

Ak je dorabane tak v tom pripade pri montazi treba premostit napajanie Hlavne pistky 22 koly tomu aby boli pocas prace nezavisleho kurenia ventilatory (vacsinou sa napaja len predny) napajane lebo je vypnute napajanie. Jeden zo sposobov ako sa to da spravit je cez rele ktore cez rozpinaci kontakt napaja cez X kontak a cez spinaci kontakt napaja pramo druhym privodom separatne istenym z baterie. Mozno mas problem s tymto rele.

takze:

- skontroluj preventivne poistky 21 a 22
- daj vediet ci to nezavisle kurenie je dorabane alebo fabricke
- ak je dorabane bude treba zistit ako. Bud nejakou prestavbovou sadou alebo home made zapojenie.

Skus sa cez VAG pripojit na klimatronic a cez bloky hodnot si najdi napatie na regulatore ventilatora (najskor predneho a potom zadneho). Hyb z otackami a musi sa menit. Ak pridavas musi rast ak uberas musi klesat. Dalej by som potom isiel k ventilatorom a odskusal merakom ci vobec ma regulator napajanie.

P.s. Vitaj na fore a zajdi a aj sem a precitaj si toto: viewtopic.php?f=50&t=25546

Najdes tam pravidla fora ktore by si mal vediet napr. pri zadavani prispevkov.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 09:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2009

Příspěvky:

5

Nezávislé topení je originál Vebasto.Jediné co tam je dodělané je dálkové ovládání k tomu topení.
Jinak pojistky jsem prošel vše ok.Ventilátor vepředu i s regulátorem jsem také měřil,regulátor jsem i vyměnil.Jediné co mě zaráží je,proč ty ventilátory fungují přes test akčních členů?
Jinak na panelu klimatroniku to vůbec nezobrazuje ty čárky,které ukazují výkon ventilátoru.
Lze to pouze minusem úplně vypnout a nebo nastavit na HI to se potom nechá i regulovat výkon pouze předního ventilátoru,ale pouze opticky a ventilátor nic.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 10:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Si si isty tym vebastom ?

Do sharana sa original montuje Eberspacher.


Ten tvoj climatronik je hodne divny.

Tie bloky hodnost vyskusaj.

Ale musi ti rucne regulovat ventilator a aj zobratovat dielcami stupen vetrania. Ak to nerobi tak by som povedal ze je asi vadny.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 10:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Este jedna vec:

Skus zmerat ci mas nejake napatie na modrom konektore pin18 (spatna vazba o napajani predneho ventilatora) a bielom konektore pin18 (spatna vazba o napajani zadneho ventilatora) pri zapnutom zapalovani.

Kludne to moze robit aj to dialkove ovladanie bufika.

P.S: robi ti to od zaciatku alebo sa to pokazilo pocas tvojho pouzivania auta ?

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 11:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2009

Příspěvky:

5

Kleknulo to ze dne na den.Já bych se také přikláněl k tomu nezávislému topení.Další věc je že nez.topení je original pouze dálka je vebasto.Navíc se na ovladači nechají nastavit čtyři stupně foukání ventilátoru,ale jak jsem to študoval vůbec mi není jasné jakým zbůsobem to topení řekne ventilátoru jak rychle se má točit.Pravděpodobně jsem koupil velký poklad a nezbyde nic jiného než vzít štipačky a trošku to tam pročistit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 13:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Mozno preto ti nejdu tie vetraky ze sa pokazilo nieco na tom webasto ovladani, ale tazko ti poradim ked to nevidim. Skus vystopovat kam vedu vsetky tie kable z toho webasta.

Mozno je ten signal z kliamtronika do ovladaca vetraka premosteny cez to webasto a aby ono do toho vedelo zsasahovat. A v tom je problem.

Ked mas zapnute nezavysle svieti ti na klimatroniku HE ?

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 28.02.2009 11:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

266

Bydliště:

Kadaň

pool píše:
Zdravím,
potřeboval bych poradit.Mám Sharana 96Kw 2005 s dvouzonovým climatronikem a přestalo mi úplně fungovat ovládání ventilátorů.Nefunguje ani přední ani zadní.Diagnostika říká bez závad ale při testu akčních členů ventilátory funguji a přepínají rychlosti.Ventilátor funguje pouze když běží nezávislé topení do té doby než se zapne klíček v zapalování.Jednotkou klimatroniku to není.Díky za info.



Uplne stejnou vec jsem resil taky na jednom Galaxy (taky 96kW-2003),test akcnich clenu fungoval bez problemu,ale normalne neslo.myslim ani regulovat teplotu neslo.
problem byl pokud si pamatuju,ze nekde v kabelazi byl zlomenej drat,nekde v prostoru mezi kabinou a motorem.
projdi kabely od climatroniku do motor,prostoru a nekde to tam bude.

_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD
GSA.KABEL1.CZ
http://www.gsa.kabel1.cz

_________________
Galaxy 1.9TDI PD 85kw @ 107kW


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 02.03.2009 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2009

Příspěvky:

5

abeljozef píše:
Mozno preto ti nejdu tie vetraky ze sa pokazilo nieco na tom webasto ovladani, ale tazko ti poradim ked to nevidim. Skus vystopovat kam vedu vsetky tie kable z toho webasta.

Mozno je ten signal z kliamtronika do ovladaca vetraka premosteny cez to webasto a aby ono do toho vedelo zsasahovat. A v tom je problem.

Ked mas zapnute nezavysle svieti ti na klimatroniku HE ?


Od nez. topení vede do klimatroniku jeden drát který řekne zapni.Po té co zapne rozsvítí se na displeji HE.Bufik hřeje a ventilátor běží podle toho jaký stupeň si nastavím na ovladači.Jsou tam čtyři stupně výkonu ventilátoru.To vše funguje.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Climatronic Sharan 2005
PříspěvekNapsal: 02.03.2009 11:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2009

Příspěvky:

5

Uplne stejnou vec jsem resil taky na jednom Galaxy (taky 96kW-2003),test akcnich clenu fungoval bez problemu,ale normalne neslo.myslim ani regulovat teplotu neslo.
problem byl pokud si pamatuju,ze nekde v kabelazi byl zlomenej drat,nekde v prostoru mezi kabinou a motorem.
projdi kabely od climatroniku do motor,prostoru a nekde to tam bude.[/quote]

To by mohlo být ono,protože před cca 14 dny se mi rozpojila hadička od ostřikovače která vede kolem svazku k zadním dveřím a tak 5l vody mi nateklo pod nohy u řidiče.Svazek byl ůplně mokrý a dost se tam s tím hýbalo aby se to vysušilo.Nemáš ponětí kam to vedlo,nebo jestli to bylo nějaké napájení?Ale díky směr je to dobrý.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, VENTILÁTOR: přestal fungovat na 1 až 3, na 4 funguje
PříspěvekNapsal: 21.04.2009 12:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

194

Bydliště:

Praha - Milevsko

Vážení poraďte

Stejně jako u nekterých z Vás mi ventilátor funguje jen na nyjrychlejší stupen rychlosti jinak se netočí .. ale není to ten prední ale ten vzadu kde ten má ten předřadný odpor nebo jak se to jmenuje ? Kde ho najdu ?

Díky predem za radu ev. fotografii toho mizery co nechce nechat točit zadní větrák

_________________
WWW.MAJESTYCLUB.CZ

_________________
VW Caddy MAXI LIFE 2.0 TDI 103kw 8v, VW Sharan 1,9 TDI (81) r.v. 1/2000 - (po něm pláču asi nejvíc), TOYOTA Corrola sedan (benzín a nic pro mne), Honda Deauville 700 (aktuální), skůtr Majesty 400 - (nasla si jiného), skůtr Piaggio X9 250 ccm (odešla za lepčím páníčkem), Passat variant B4 - (už taky vzpomínám) Pasaat varinat B3 - vzpomínám se slzou v oku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, VENTILÁTOR: přestal fungovat na 1 až 3, na 4 funguje
PříspěvekNapsal: 27.04.2009 06:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Po dlouhe (a drahe) peripetii s chlazenim, ktera se snad uz konecne vyresila mi to jelo dva dny a najednou z niceho nic mi po nastartovani zacal blikat klimatronik a vubec dovnitr nefouka zadny vzduch.

VAG hlasi toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 7M0 907 040 A
Komponent a/nebo - verze: CLIMATRONIC MPV V101
Kódodvání softwaru: 00011
Kód opravny: WSC 00022
1 Nalezeny chyby:
01273 - Vetrak cerstveho vzduchu (V2)
35-00 - -

Nasel jsem vypalenou jednu neidentifikovatelnou 7.5A pojistku nad relatkama, ale po vymene se nic nezmenilo.
Nemohli mi neco nedocvaknout v servisu, kdyz mi dva dny predtim menili kompresor klimy? To si ne - predpokladal bych, ze v techto mistech nic k vetraku dovnitr nepovede ...
Ten vetrak je za kastlikem u spolujezdce? Da se k nemu dostat jen pres nej nebo musi dolu cela palubka?

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, VENTILÁTOR: přestal fungovat na 1 až 3, na 4 funguje
PříspěvekNapsal: 27.04.2009 08:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Praha

Stačí vyndat kaslík. Do větráku by měl být 2pin konektor - změřit napětí na něm.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, VENTILÁTOR: přestal fungovat na 1 až 3, na 4 funguje
PříspěvekNapsal: 27.04.2009 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.04.2008

Příspěvky:

1355

Bydliště:

Isergebirge, Sudeten

Dekuji za potesujici zpravu!!! :-)

Dodatek: Tak na konektoru napeti neni :-( Je mozne, ze by to blokoval climatronik?

_________________
Obrázek Alhambra 2.0i SXE . Sport eXtra Edition Obrázek
Benzínový motor ADY - 85 kW ( 115 vraníků ) December 1996
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, VENTILÁTOR: přestal fungovat na 1 až 3, na 4 funguje
PříspěvekNapsal: 27.04.2009 12:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4737

Bydliště:

Praha

Tak ještě zkus vyndat konektor a na svorky větráku přivést 12V z baterky. Pokud půjde, je chyba někde v regulaci, pokud ne, pak tipuju uhlíky.

Větrák má ale pojistku 25 nebo 30A, takže hledej jinou. Větrák spíná relé J323 (tipuju u pojistek) a řídí jednotka J126 (kde je netuším).

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Naposledy upravil michall dne 27.04.2009 12:50, celkově upraveno 2

Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 211 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group