Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 21.03.2015 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

123

Bydliště:

Stropkov

Prosím o radu,na manuálnej klíme ,ak je zapnutá a pustená na 1tke funguje.Na ostatných sa hneď vypne.V čom je problém?Nemá s tým niekto skúsenosť?Ďakujem za rady. :)

_________________
Alhambra Tdi 85kw,Sharan V6 2.8,Galaxi Tdi 85kw


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 22.03.2015 22:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Můžeš to trochu upřesnit? Jako že klima funguje při větráku v poloze 1 a v ostatních nefunguje?

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 25.03.2015 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

123

Bydliště:

Stropkov

Presne tak,zapnem tlačítko na AC,to sa rozsvieti a funguje iba pri prvom stupni ventilátora.Mal som to na diagnostike,všetky klapky fungujú na 100 %.Akorát ak to prepnem na vyššie otáčky ventilátora,hneď sa klima vypne a je to počuť aj na otáčkach ako keď sa vypne klimakompresor.Ešte chcem vyskúšať na stroji,že kolko tej náplne tam v klíme je. Nič iné ma zatiaľ nenapadá.

_________________
Alhambra Tdi 85kw,Sharan V6 2.8,Galaxi Tdi 85kw


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 10.04.2015 19:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

123

Bydliště:

Stropkov

Klímu som dal skontrolovať,niečo málo tam chýbalo,no problém zostal. Rozmýšľam,či to nemôže byť v potenciometri,že to tú klímu hneď vypne akonáhle to prepnem na dvojku.nestretol sa s tým už niekto?Dík za každú radu

_________________
Alhambra Tdi 85kw,Sharan V6 2.8,Galaxi Tdi 85kw


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 25.04.2015 20:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

123

Bydliště:

Stropkov

Dnes som prehodil ovládač klimatizácie a znova žiadna zmena. Poistky skontrolované,všetko o.k. diagnostika nenašla žiadnu vadu.Neviem kde ďalej hľadať. :sorry: Viete mi niekto poradiť?

_________________
Alhambra Tdi 85kw,Sharan V6 2.8,Galaxi Tdi 85kw


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 06.05.2015 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.05.2009

Příspěvky:

123

Bydliště:

Stropkov

Taaak chyba odstránená,bolo to vadné čidlo na ventilátore pod kastlíkom na spolujazdcovej strane. Už chladííím :smoke:

_________________
Alhambra Tdi 85kw,Sharan V6 2.8,Galaxi Tdi 85kw


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 09.07.2018 20:23 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

22.11.2016

Příspěvky:

4

Ahoj, mám problém na manuální klimatizaci. Mám stálé napětí ke kompresoru 10V, napětí se nemění při zapnutém AC ani vypnutém AC a zapalování. Auto je Galaxy r.v. 2001. Aby klima fungovala misím natáhnout přívod ke kompresoru na hulváta. Děkuji za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 09.07.2018 22:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

10V je přímo na konektoru? Změř pin 1 proti kostře (třeba na baterce), mělo by tam být asi 12V při požadavku na sepnutí kompresoru. Pak změř pin proti plusu na baterce. Tady by mělo být 12V stále (pin 2 je kostra). Pak se dá ještě změřit pin 1 na relé J293 (v reléovém roštu, označení 430), ten by měl být spojený s pinem 1 konektoru kompresoru. Napřímo bych kompresor zapojil jen v nouzi nejvyšší a po nezbytně dlouhou dobu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 17:59 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

22.11.2016

Příspěvky:

4

Ano na konektoru. Dneska jsem tam naměřil 12v a občas tam skočí 5v, to samé je u relátka na pinu 1. Kostra na konektoru je ok. Je divné že tam jde proud při vypnutém zapalování, ani když zapnu zapalováni a zapnu AC tak se nic nemění, stále tam jde nestabilní proud. Kompresor to nesepne. Musím k němu natáhnout plus od baterky, pak vše jede. Nechá se proměřit ovládací panel?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 19:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Tipuju problém v tom relé J293, ale je to jen pohled do zamlžené koule. Pokud máš tu možnost, zkus ho vyměnit, nebo aspoň zkusit jiné.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 17:58 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

22.11.2016

Příspěvky:

4

Nové zjištění! Proud do konektoru jde pouze když je vypojený od kompresoru a měřím to voltmetrem. Pokud to měřím diodovou zkoušečkou, tak tam nic nejde. Dnes jsem vyměnil relé 430 a ovládací panel. Závada stále stejná. Na diagnostice je vidět když zapnu AC a vypnu ale proud nikde. Nevíš kam jde drát AC z ovládacího panelu? Do relátka nejde.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 19:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

No a teda po připojení spojky kompresoru přímo na +12V (přes pojistku samozřejmě) spojka sepne a kompresor funguje? Panel je v schématech jen jako 1 "kus", takže schéma nemám.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 19:31 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

22.11.2016

Příspěvky:

4

Ano když to zapojím na baterku, tak klima běží a spíná sahara.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KLIMA, MANUÁLNÍ: závady
PříspěvekNapsal: 11.07.2018 20:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

5017

Bydliště:

Praha

Když zapojíš kompresor přímo na baterku, tak běží sahara? A je tam dost chladiva?

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; XG09; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gandrej, pavelskucek a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group