Stránka 3 z 7

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 12.04.2009 16:11
od Slavoš
No nevím ,spíš to vypadá na vodní čerpadlo,než na zavzdušnění.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 13.04.2009 20:46
od johnpiere
Odvzdušní se to samo. Co pěna ve vodě?Co olej?Jak vypadá? A co chladič, je horkej?pokud je studenej, tak to vypadá na termostat.zkus zapnout topení na max?

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 06.11.2009 10:11
od MySH :-)
Zdravím :-)

Mám malý problémek (tedy doufám, že je malý)... Někam mi mizí voda...
Natlakování soustavy únik neprokázalo.
Auto se nehřeje. Drží krásně teplotu bez výkyvů. (moc to teda netočím...)
Úbytek vody je spíš dán časem než počtem ujetých km...
Při zapnutí výhřevu předního okna se prvotně zamlží, jako by tam někde bylo vlhko..

Pomozte mi prosím vyřešit tuto záhadu, bylo mi už řečeno, že když není vidět že by voda někde tekla a mizí, tak to může být těsnění pod hlavou... ale to by se muselo vařit, ne..??

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 06.11.2009 10:39
od johnpiere
Tak pak by to mohl být únik do prostoru výparníku (radiátoru) , což by tomu napovídalo orosení skla po zapnutí ofuku.

Jinak já měl podobný problém,nakonec to byl špatný T kus (spojka) byla prasklá, a slzela. Voda se postupně strácela, ale nekapalo to, jenom se to odpařovalo. Únik ta 1/2 l za 14 dnů.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 21.06.2010 20:00
od Jirka
Prosím o pomoc. Když čtu příspěvky tak si pořád nemohu vybrat co mi ten můj Sharik vůbec dělá. Ztrácí se voda, ale tí způsobem, že dolil jsem vodu do nádržky do maxima za studeného motoru auto stálo. Stálo takto 2 dny. Po dvou dnech přijdu k autu pod autem scuho ani kapka. Nasednu nastartuju ujel jsem asi 4 km a rozsvítila se mi kontrolka STOP a samozřejmě nízká hladina vody. Tudíž jsem ihned zastavil a vodu dolil do maxima, kdy však po ujetí několika kilometrů sice jízda v pohodě, ale po kontrole nádržky stav vody pod minimem. A co mě dále zaráží budík teploty nikdy nepřekročí hodnotu 90 stupňů a drží teplotu. Fakt nevím a bojím se, abych něco nepokazil. Díky za bleskovou radu či odpověď

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 21.06.2010 22:04
od Laclosak
To vypadá na těsnění pod hlavou

topení, závady v okruhu, děravé hliníkové trubky.

Napsal: 24.06.2010 18:49
od Jose1
Třeba to někomu pomůže....
Začala mě mizet voda z chladícího okruhu. A koukám louže pod LZ kolem. Tak jsem hledal a nalezl. Po sundání kola a plastového podběhu nalezen průsak ve spoji gumové hadice/Al trubka do radiátoru nad podběhem.
No a po vyndání bufíku zjištěno, že všechny Al trubky jsou ve spojích s gumovými hadicemi děravé, nebo alespoň načaté.
7 let staré auto, booože....
Takže se bude vařit a nadstavovat a zkracovat.
Nechal jsem při té příležitosti vyndat i bufik, potřebuje generálku.
No a jezdím teď s odstrojeným autem. V topném okruhu je zařazena zkracovačka.

Fotky děsné, pouze mobilem

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 14:09
od Ivan34
Ahoj mě dělato to samé co Jirkovi,a v servisu mě řekli že těsnění a hlava jsou v pořádku,a že je vadná zátka od expanzky,tak jsem si jí koupil 370,-kč,a zatím je to dobrý.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 20:21
od majatrabi
Jirka píše:Prosím o pomoc. Když čtu příspěvky tak si pořád nemohu vybrat co mi ten můj Sharik vůbec dělá. Ztrácí se voda, ale tí způsobem, že dolil jsem vodu do nádržky do maxima za studeného motoru auto stálo. Stálo takto 2 dny. Po dvou dnech přijdu k autu pod autem scuho ani kapka. Nasednu nastartuju ujel jsem asi 4 km a rozsvítila se mi kontrolka STOP a samozřejmě nízká hladina vody. Tudíž jsem ihned zastavil a vodu dolil do maxima, kdy však po ujetí několika kilometrů sice jízda v pohodě, ale po kontrole nádržky stav vody pod minimem. A co mě dále zaráží budík teploty nikdy nepřekročí hodnotu 90 stupňů a drží teplotu. Fakt nevím a bojím se, abych něco nepokazil. Díky za bleskovou radu či odpověď
A co chladič? Nevim jaké máš auto. Pokud máš diesel zkontroluj trubky co vedou dozadu pod auto k bufiku.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 21:03
od Ivan34
majatrabi píše:
Jirka píše:Prosím o pomoc. Když čtu příspěvky tak si pořád nemohu vybrat co mi ten můj Sharik vůbec dělá. Ztrácí se voda, ale tí způsobem, že dolil jsem vodu do nádržky do maxima za studeného motoru auto stálo. Stálo takto 2 dny. Po dvou dnech přijdu k autu pod autem scuho ani kapka. Nasednu nastartuju ujel jsem asi 4 km a rozsvítila se mi kontrolka STOP a samozřejmě nízká hladina vody. Tudíž jsem ihned zastavil a vodu dolil do maxima, kdy však po ujetí několika kilometrů sice jízda v pohodě, ale po kontrole nádržky stav vody pod minimem. A co mě dále zaráží budík teploty nikdy nepřekročí hodnotu 90 stupňů a drží teplotu. Fakt nevím a bojím se, abych něco nepokazil. Díky za bleskovou radu či odpověď
A co chladič? Nevim jaké máš auto. Pokud máš diesel zkontroluj trubky co vedou dozadu pod auto k bufiku.
Ahoj já zkontroloval všechno ale nikde to neteče.Mám taky diesel tak uvidím jesli to bylo jen tou zátkou.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 21:11
od majatrabi
to mělo být pro jirku. 8)

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 21:16
od Ivan34
majatrabi píše:to mělo být pro jirku. 8)
Já vím promin že jsem se do toho vložil jen že jsem měl taky tenhle problém,a musel jsem si koupit novou zátku na expanzku

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 21:22
od majatrabi
OKi. Hlavne potom napis jak si dopad.

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 05.07.2010 21:28
od Ivan34
majatrabi píše:OKi. Hlavne potom napis jak si dopad.
tak je fakt,že jsem si jí tam dal v sobotu ale když byl motor ještě teplej,takže po ujetí asi tak 60km se my objevila stopka a zase voda na minimu,ale ted už voda zatím drží hladinu,dneska jsem z kámošem vyndal kryt pod motorem abych se podíval jestli někde něco neuvidím a nic,tak jsem zvědavej. :roll:

Re: MOTOR, VODA: výměna kapaliny, únik

Napsal: 06.07.2010 19:14
od marasoba
Zdravim rodinu SAG.
Mám problém, s kterým si nevím rady: včera jsem jel do prahy cca 30km, max rychlost cca 100km/h, prostě klídek. V Praze jsem šel do obchodu, a když jsem se vrátil, byla louže vpředu pod autem vlevo i vpravo. Byla to chladící kapalina, tak jsem zkontroloval nádobku, zjistil, že je poloprázdná a dolil na MAX. Dojel jsem domu a znova zkontroloval, bylo tam cca 1cm pod max a obě příruby intercooleru byly mokré. Mám tedy asi prasklý chladič.
Ale teď ten problém: Včera po dojetí domu jsem měl 1cm pod MAX a dnes odpoledne, když byl motor studený, tak jsem měl kapalinu 2cm nad MAX. Ujel jsem cca 3km a kapalina je opět 1cm pod MAX. Nevíte, jak je to možné?
Dík za rady a názory.