Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 227 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 21.09.2014 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

606

Bydliště:

ŠUMAVWA

ja mam AFNko nacipovane od motorpower i s tryskama sprint 764 a s oktávou ani v serii se to rovnat neda ta vaha a odpor vzduchu je nekde jinde na dieselpower delali test a 200 konovy sharan jel stejne jako 150 konova octavka tak to je sakra rozil ne nemuzes srovnávat autobus s osobakem ja osobne jsem spokojeny jak mne to jede i když mne brzdi ještě kola 265-18 na zimnich to teprve jede

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 22.09.2014 10:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.11.2013

Příspěvky:

32

no ono trysky udělají zase ještě dost navíc. nevím mám to zkrátka takové mrtvé neplynulé,jede to až od 2300ot/min,hulí
kolem 4tis umře. oproti tomu jak jezdil bez chipu rozdíl prostě minimální němužu si pomoct.

_________________
Seat Alhambra 1.9TDi 81kw chip by Motorpower >> 142.3PS ,EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 22.09.2014 10:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2699

Bydliště:

Praha

Nabrždění bylo správně, ale zřejmě náhodné, pokud to hulí jak jsme spolu mluvili, je problém v netěsnosti či regulaci.
Už poprvé jsem doporučoval novou váhu, turbo, hadičky/ byly na šrot/, ev. regulační ventil. Kontrola kostřících bodů atd...

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 24.09.2014 13:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

194

Bydliště:

Holýšov - Plzeňský kraj

po čipování se většinou objeví skryté nebo přehlížené neduhy a je třeba to doladit, prostě když kára není v kondici tak ani čip nepomůže

_________________
Jarda

_________________
Volkswagen Sharan I 1,9TDI/81kW 1998


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 24.09.2014 14:02 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2699

Bydliště:

Praha

Jo, to víme všichni, ale majitel ne.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 26.09.2014 18:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.11.2013

Příspěvky:

32

Majitel to neví,tak to musí zjistit,to je nejlepší co člověka probere,nabít si hubu sám. No ne?...

Ptát se a vzdělávat se ač dodatečně je snad lidské a když to někoho baví,chce si částečně pomoci sám... viz tel

_________________
Seat Alhambra 1.9TDi 81kw chip by Motorpower >> 142.3PS ,EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 03.01.2015 15:28 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

63

Co jsem si zatím přečetl a dohledal i jinde, kvalitně udělaný chip na AYU na nějakých 100kW je naprosto v pohodě.
Co ale ve dvou specifických případech:

1) 4-motion, co na to haldex? Dle dostupných informací by to měl zvládnout, výkon přenáší jen někdy a jinak mu to zvýšené zatížení nemůže vadit. Je to tak?
2) Tiptronic-automat? Co jsem se dočetl, JF506E ja dimenzovaná tak akorát (spíš poddimenzovaná), kroutící moment motoru jí dává docela zabrat. Při čipu se zvedne jak výkon, tak točící moment, takže pak asi automat vydrží určitě méně, navíc těžko říct, zda bude sedět její naprogramování vyššímu výkonu motoru.

VW z nějakého důvodu dělal 4-motion a automaty právě jen s motory 85kW, jde o to, z jakého důvodu, jestli právě z pochopitelných technických důvodů, nebo jestli to byl jen nějaký blbý obhchodná přístup... přitom třeba kroutící moment, který by jiné převodovky zatěžoval nejvíc, je u 96kW i 110kW naftových verzí stejný ... tak to moc nechápu :fool:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 02:37 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

Mám automat ve spojení s motorem AYL (VR6, 150kW, 265Nm).

Jinak, některé JF506E (podle jejich kódu) se dají trochu 'zpevnit' tak, že se z první spojky vyhodí vymezovací podložky a dá se místo nich další sada lamel. Některé mají 6 lamel, některé 5. Stejné to je i u 4kvaltu AG4. Není to sice kdovíjaké vylepšení, ale životnost to prodlouží. Nicméně JF506E rozhodně není převodovka pro závody.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 14:16 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

63

Díky za zajímavou informaci. Samozřejmě jsem nemyslel, že bych s automatem závodil, má to být rodinné auto na delší trasy, ale jel jsem už se Sharanem v automatu (85kW AUY) a na předjíždění to bylo horší než Octavia 1.6MPI. Velkej rozdíl váhy těch 10kW navíc nezachránilo. Navíc kolem 2500ot, kde AUY začíný vadnout, tak 1.6MPI teprve začíná nabírat na síle. V Sharanu nepomohlo ani ruční řazení na Tiptroniku, prostě to bylo líný. Proto by navýšení aspoň na 100kW bylo potřeba. Jde o to, jestli lze zvýšit jen výkon a ne krouťák.
Automat s VR6 nebo 1.8T jsem nezkoušel, tam by to mohlo být lepší.
Jestli u benzínu je taky JF506E, jenom s jiným stálým převodem, tak díky menším kroutícím momentům asi vydrží víc...
Kolik najel ten automat s VR6 do první opravy?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 15:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2458

Bydliště:

Green town at Prague

jop585 chjo... plácáš nesmysly a plníš to tu jen spoustou dotazů, které nikam nevedou a nikomu dalšímu nepomohou...
možná by jsi měl se SAGem něco najezdit ( a tím nemyslím pár stovek km, ale několik nejlépe desítek tisíc ) než začneš psát takovéto hodnocení, protože pak pochopíš, že ani sériovka AUY ve 2500 otáčkách nevadne - tedy pokud je v pořádku po motorické stránce... Ono totiž se SAGem nemůžeš jezdit stejně jako s tou zmiňovanou Octavií či jiným "malým" autem...

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 15:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

529

Bydliště:

Bílina

jop585: Převodovka se rozebírala někdy kolem 170ti tisíc ale jen proto, že jeden (pseudo) mechanik nedokázal diagnostikovat a najít závadu (zlomený kabel ke škrtící klapce) a tak se sral do převodovky, které před jeho zásahem nic nebylo, po jeho zásahu jezdila jen dopředu, protože jí ani nedokázal zase správně složit. V dalším servisu jí jen rozebrali, správně poskládali a vyměnili 2 gumové O kroužky (samozřejmě i olejový filtr), které ten matlák poškodil. Lamely byli OK. Teď na ní mám 191 tisíc a pohoda.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 20:03 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

63

M@rty74: Nemám naježděno mnoho ze SAG, souhlasím, ale mám naježděno několik desítek tisíc km s VW Caddy Maxi, tedy s ještě "krabicovějším" autem než SAG, podobně těžkým. Je to osvědčený 1.9 TDI 77kW, manuál 5st. ani plně naložený nejede špatně, oproti pocitu z jízdy se SAG automatem.
Čekal jsem, že SAG pojede a bude reagovat stejně, což se nestalo :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 20:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2009

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Jak muze automat reagovat stejne jako manual?

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 22:26 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

26.11.2014

Příspěvky:

63

kubenec píše:
Jak muze automat reagovat stejne jako manual?

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2


Přepnul jsem samozřejmě do ručního řazení Tiptronic, pak jsem čekal, že budou obě auta reagovat podobně, obě v podstatě s 5-ti kvaltem a podobně silným motorem. Ale byl tam rozdíl v neprospěch Sharana.
I třeba Galaxy 1.9TDI 85kW na dálnici kolem 130km/h akceleroval hůř než Caddy 1.9TDI 77kW (kterej má jen 5-kvalt a nižší maximálku). Proto si říkám, že u Sharana 85kW bude užitečný chip a řeším to, podle mnohých zbytečně brzo, ještě před nákupem.
Abych třeba nevzal automat a pak nezjistil, že se nedoporučuje ho jakkoliv čipnout.
(ještě je tady možnost, že těch pár aut s 85kW, co jsem zkoušel na dálnici, němělo už úplně zdravej motor nebo aspoň turbo). Jel jsem i s 1.9TDI 110kW (BTB) a to bylo úplný letadlo, tak bych si představoval, že Sharan pojede. (nekoupil jsem, byl dost prožranej, tak jsem si ho aspoň pro porovnání projel)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, CHIP: chip tuning 85KW PD, čipovat nebo ne
PříspěvekNapsal: 04.01.2015 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2009

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Já pořád nechápu jak můžeš porovnávat automat v ručním režimu z manuálem. Prostě mícháš jabka s hruškama. Chápeš vůbec rozdíl v principu automatu a manuálu? U těch převodovek se přenášejí síly úplně jinak, u automatu tlakem oleje a u manuálu přímo přes převodová kola.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 227 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group