MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
skus spravit kontrolu zaciatku vstreku, mozno nebola vykonana pri poslednej vymene rozvodov.
Takisto skontrolovat palivovy system, ci nahodou nepada nafta.
Takisto skontrolovat palivovy system, ci nahodou nepada nafta.
- marty_
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 07.04.2008 21:42
- Bydliště: Přerovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
jak poznam ze sharan je v nouzovem rezimu?
Uz rok co jej mam, tak hlasi ze je vadna RJ. (tzn ze jezdim v nouzaku?)
Nikterak to ale neresim.
Problemy se starty zadne, vykon asi normalni, spotreba 5 - 6 L.
Kod chyby ted nevim ...
Uz rok co jej mam, tak hlasi ze je vadna RJ. (tzn ze jezdim v nouzaku?)
Nikterak to ale neresim.
Problemy se starty zadne, vykon asi normalni, spotreba 5 - 6 L.
Kod chyby ted nevim ...
Naposledy upravil(a) marty_ dne 27.04.2009 06:56, celkem upraveno 1 x.
Sharan I. 98´, AFN, 1,9TDi 81Kw, 4r.automat, tempomat
- marty_
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 07.04.2008 21:42
- Bydliště: Přerovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Ahoj, ty zhavice uz mas nove?Špek píše:Pánové,
co říkáte tomuhle: auto za studena špatně startuje, startér točí jako blázen, po několika pokusech to chytne, jako by to jelo na dva válce, pekelně to kouří, ale po cca 2 s se to spraví. Svíčky v pořádku, čidlo teploty chladící kapaliny v pořádku, relé žhavení vyměněno. Závada trvá. VAG neukazuje nic, říkali v servisu. Co by to mohlo být?
Díky za radu!
Sharan I. 98´, AFN, 1,9TDi 81Kw, 4r.automat, tempomat
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Ak auto taha tak v nudzaku rozhodne nie je. Na tu tvoju jednotku by sa mal pozriet nejaky dobry chiptuner. Moze to byt len problem softwaru.martys píše:jak poznam ze sharan je v nouzovem rezimu?
Uz rok co jej mam, tak hlasi ze je vadna RJ. (tzn ze jezdim v nouzaku?)
Nikterak to ale neresim.
Problemy se starty zadne, vykon asi normalni, spotreba 5 - 6 L.
Kod chyby ted nevim ...
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru - VYŘEŠENO!!!
Takže klasickou závadu 65535 - řídící jednotka defektní a chybu čidla atm.tlaku jsem snad definitivně pořešil . Dlouhou dobu jsem padání do nouzového režimu řešil po kouskách: výměna hadiček, ventilu N75, spínač brzdového pedálu a další marginální úkony. Prakticky vždy se po krátké době objevil nouzák. Průběžně jsem sledoval ve VAGu výpisy závad a házelo to hlášky o diferenci plnícího tlaku apod. Hodnoty v poli 10: atm.tlak a tlak v sání se někdy lišily jen o několik jednotek, jindy třeba i o 300.
Už zbývalo jen prověřit turbo a ŘJ. Protože ten nouzák se objevoval nepravidelně, rozhodl jsem se řešit nejdříve ŘJ, jako pravděpodobnější příčinu závady. Zajel jsem do http://www.sgs-servis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a jsem přesvědčený, že už je vše OK. Proběhla HW a SW oprava ŘJ a výměna klasické potrhané hadičky do čidla v ŘJ. Při té příležitosti byl proveden i lehký chiptuning
Protože jsem s prací spokojen, doporučuju firmu sgs-servis dále . Cena za opravu a chip je myslím přiměřená, majitel je příjemný chlapík (mrkněte na fotky v dílně).
Už zbývalo jen prověřit turbo a ŘJ. Protože ten nouzák se objevoval nepravidelně, rozhodl jsem se řešit nejdříve ŘJ, jako pravděpodobnější příčinu závady. Zajel jsem do http://www.sgs-servis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a jsem přesvědčený, že už je vše OK. Proběhla HW a SW oprava ŘJ a výměna klasické potrhané hadičky do čidla v ŘJ. Při té příležitosti byl proveden i lehký chiptuning
Protože jsem s prací spokojen, doporučuju firmu sgs-servis dále . Cena za opravu a chip je myslím přiměřená, majitel je příjemný chlapík (mrkněte na fotky v dílně).
- marty_
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 07.04.2008 21:42
- Bydliště: Přerovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
skromny dotaz: kolik to je primerena cena?
Sharan I. 98´, AFN, 1,9TDi 81Kw, 4r.automat, tempomat
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Tak jsem se dlouho rozhodoval, ale stálo to za to
Navštívil jsem SGS-SERVIS a už mám také bezchybnou ŘJ. Měl jsem podobný problém jako Petr74, akorát mi to nepadalo často do nouzáku. Zato si Sharda docela pokuřoval a někdy byl línější, někdy normal. Po návštěvě SGS-servisu, která trvala cca 2 hodinky, už jednotka chybu 65535 - řídící jednotka defektní nehlásí, atmosférické čidlo hlásí tlak kolem 1000mbar (dříve kolem 600mbar), připadá mi, že Sharda o dost méně kouří a motor má kultivovanější chod nad 3000ot. (dřív nad 3000ot. jakoby duněl a nechtělo se mu). Snad se to časem potvrdí
Takže pokud máte podobný problém s jednotkou, neváhejte
Navštívil jsem SGS-SERVIS a už mám také bezchybnou ŘJ. Měl jsem podobný problém jako Petr74, akorát mi to nepadalo často do nouzáku. Zato si Sharda docela pokuřoval a někdy byl línější, někdy normal. Po návštěvě SGS-servisu, která trvala cca 2 hodinky, už jednotka chybu 65535 - řídící jednotka defektní nehlásí, atmosférické čidlo hlásí tlak kolem 1000mbar (dříve kolem 600mbar), připadá mi, že Sharda o dost méně kouří a motor má kultivovanější chod nad 3000ot. (dřív nad 3000ot. jakoby duněl a nechtělo se mu). Snad se to časem potvrdí
Takže pokud máte podobný problém s jednotkou, neváhejte
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 16.06.2009 22:03
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Mám Golfa IV v ne až tak běžné modifikaci, tj. 1.9 TDI 110kW, 4Motion (2001). Snad proto se nějací mládenci neudrželi a sebrali ho. Naštěstí - když je chytli, tak bylo auto ještě vcelku. Immo vyřadili přes diagnostiku, bohužel mazáním řídící jednotky motoru (půl paměti v prčicích). Jede to, ale na nedostatek info si nestěžuje jen immo, ale také přístrojovka, ABS, Haldex spojka - abych zmínil ty co mě nejvíc sejří.
Napravit hlavu řj motoru by určitě šlo, ale musím shánět data do epromky na tuhle ŘJ (A VW 91 038 906 019 AQ, Diesel EDC15P+ 1230)
Je to rj BOSCH č. 0 281 010 048 (810) BPG.
Kdybyste náhodou někdo měl data do epromky, nebo třeba používáte stejnou jednotku - moc by mi pomohlo, kdybych si je mohl stáhnout. Rád dám odměnu.
Napravit hlavu řj motoru by určitě šlo, ale musím shánět data do epromky na tuhle ŘJ (A VW 91 038 906 019 AQ, Diesel EDC15P+ 1230)
Je to rj BOSCH č. 0 281 010 048 (810) BPG.
Kdybyste náhodou někdo měl data do epromky, nebo třeba používáte stejnou jednotku - moc by mi pomohlo, kdybych si je mohl stáhnout. Rád dám odměnu.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Tak moje auti píče jednotka defektní chyba sporadická nejde smazat a zadruhý mito nechal vagem projet historii poruch a našloto toto 7MO962258D nadměrné množství chyb .nevíte coto je?
Sharan tdi afn 81kw
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Nechci psát přesnou částku, protože jak jsem pochopil, je to tvořené více faktory a nerad bych podával nesmyslné info. Raději tam zavolej, a doptej se.martys píše:skromny dotaz: kolik to je primerena cena?
Měl jsem cenu dobrou, protože jsem měl opravu ŘJ a chipování najednou.
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Přesně tak. Nejlepší je domluvit se přímo s chiptunerem.
Já měl jen opravu jednotky, protože mám 81kW už "od přírody" a nevím, kolik přesně má motor najeto, tak jsme to radši nepokoušeli.
Já měl jen opravu jednotky, protože mám 81kW už "od přírody" a nevím, kolik přesně má motor najeto, tak jsme to radši nepokoušeli.
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Taky me hlásila jednotka defektní stále to jezdilo vnouzovém režimu a tak jsem se naštval vyndal jednotku vyměnil hadičku a šarda jede jak z praku práce 15minut
Sharan tdi afn 81kw
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Závadu 65555 asi hadičkou neodstraníš, padání do nouzáku ano. Někdy toto vypíše, při větším poklesu napětí. Pak jde vymazat. Jinak ne...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- TomG
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.07.2008 09:39
- Bydliště: Ostrava
Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru
Taky jsem vyměnil děravou hadičku v řídící jednotce a závada 65535 je pryč.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.10.2009 13:15
- Bydliště: Ruzomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna ř.j.
No to co hovoris znie celkom dobre ale to co drzi tu objimku to drzi celkom dobre ako vybrat tu zapadku?golfgti16vv píše:vyndej spodni plastovej kryt pod přistrojovkou je tam šroub na klič 7 povolit vyndat drži objimku kolem ř.j. vyndat objimku odpojit konektor od ř.j. a vyndat ř.j. tot vše
-------------
Oprava
(výmena RIADIACA JEDNOTKA, RJ, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA, ŘJ)
-------------
Tak som si to sfotil aj okomentoval ako vymenit RJ pre zaciatocnikov ako ja
1. Zložiť kryt pod volantom okolo neho a podla obr. RJ_zdola som odpojiť pásik okolo RJ
2. Zložiť pristrojovú dosku a za ňou som odpojiť RJ od kabla. Obr. RJ_Pristrojova_Doska, Poistka na konektore a Konektor_otvaranie
3. Výmena hadičky obr.Vymena_hadicky v RJ
a vrátenie do pôvodného stavu Verím že pomôže