Stránka 1 z 13

MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 15.07.2007 19:28
od bodyvlk
Zdravíčko. Nevím, jak se pozná vadná řídící jednotka motoru. Je to Sharan 1,9 TDi 81 kW ( 1997 ). Auto jezdí naprosto normálně, startuje normálně, akorát když mám rezervu a nechám auto stát přes noc, tak to chytně třeba až po 3 x 10 vteřinách startování. Na Vag mi počítač sice píše - vadná řídící jednotka 16535 - zkrat na plus, ale jinak nic jiného. Na přístrojovce mi nic nebliká a ani nevím, zda by mělo, spotřeba je trvale okolo 6 - 6,5 l/100 km. Poradíte mi?

Napsal: 16.07.2007 08:24
od abeljozef
Posli celu hlasku o chye co VAG vypise. Hlavne kod chyby uvedeny pred popisom zavady.

Jednotka

Napsal: 16.07.2007 10:04
od bodyvlk
Tak díky za zájem. hyba je takováto:
65535 - řídící jednotka defektní
28-10 - zkrat na plus - Intermittent
Kód jednotky je: 028 906 021 CG
Verze: 00SG 0829
A při druhém připojení to psalo:
28-00 - zkrat na plus

Re: Jednotka

Napsal: 16.07.2007 10:26
od Dave_66
bodyvlk píše:Tak díky za zájem. hyba je takováto:
65535 - řídící jednotka defektní
28-10 - zkrat na plus - Intermittent
Kód jednotky je: 028 906 021 CG
Verze: 00SG 0829
A při druhém připojení to psalo:
28-00 - zkrat na plus
ahoj v jiném tématu o tomto psal abeljozef.
http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... 0&start=12" target="_blank
ten tam o té chybě píše a tak snad ti to pomůže.

Jednotka

Napsal: 16.07.2007 11:33
od bodyvlk
Díky za odkaz. Tam se píše o jednotkách airbagů, toto je jednotka motoru, ale asi to bude podobný. Tak nevím, jestli s tím můžu jezdit nebo ne. Nedá se to někde vyzkoušet? třeba připojit jinou jednotku, zda tam bude nějaký rozdíl nebo ne? Jak se pozná, že auto jede v nouzovém režimu?

Re: Vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 16.07.2007 12:33
od Shemik
bodyvlk píše:Zdravíčko. Omlouvám se za toto nové téma, ale nikde jsem nenašel řešení. ..........
OT: Zdravim Bodyvlku, za nove tema se neomlouvej, pokud jsi nenasel odpovidajici tema zalozene, tak je dobre, ze jsi zalozil nove. S. :lol:

Re: Jednotka

Napsal: 16.07.2007 12:38
od patper
bodyvlk píše:Díky za odkaz. Tam se píše o jednotkách airbagů, toto je jednotka motoru, ale asi to bude podobný. Tak nevím, jestli s tím můžu jezdit nebo ne. Nedá se to někde vyzkoušet? třeba připojit jinou jednotku, zda tam bude nějaký rozdíl nebo ne? Jak se pozná, že auto jede v nouzovém režimu?
Kdyz je v nouzovem rezimu,tak to moc nejede a toci tak 2tis. otacek :wink:

Jednotka

Napsal: 16.07.2007 12:42
od bodyvlk
Tak to mi nedělá. Celkem ochotně a musím říci že snadněji než můj, teď manželky, benzíňák 1,6 16V se nechává vytáčet do míst okolo 4000 ot/min. Dále vytáčet se ho zase bojím já. Nejsem na diesel zvyklý. Občas se mi sice stane že okolo 3000 to jakoby na chvíli ztratí výkon, ale hned se zase chytne. Tak to asi s tou jednotkou nebude tak zlý. Jinak jinou závadu to neukazuje.

Re: Okna v elektrice a řídící jednotka motoru

Napsal: 30.09.2007 21:35
od bodyvlk
Sháním, alespoň na vyzkoušení, řídící jednotku motoru číslo: 028 906 021 CG. Hlásí se mi jako defektní. Nevíte někdo jak ji vyndat? Dostal jsem se až k ní, ale pak jsem skončil. Nenašel jsem nic, čím by byla přišroubovaná nebo jinak upevněná.

Prosím poraďte mi, jak nejlépe a nejrychleji vyndat řídící jednotku motoru. Díky.

Řídící jednotka - výměna - Galaxy 1.9 TDi 66kW

Napsal: 15.03.2008 21:57
od Petr74
Ahoj všem.

Rád bych řešil problém s padáním auta do nouzáku. Údajně může být vadná i ŘJ. :roll:

Prosím o Vaše rady!

Jak se ta věc vyndá, co všechno se musí odpojovat? Dá se to vyměnit kus za kus nebo se to musí programovat? Co udělá imobilizér - nastartuju to vůbec? Kolik taková ŘJ stojí, máte někdo kontakt na prodejce?

Díky za info.

Re: Řídící jednotka - výměna - Galaxy 1.9 TDi 66kW

Napsal: 15.03.2008 22:49
od majatrabi
Padání do nouzového režimu se tu řešelo už několikrát. Hledal jsi už v SHARAN SHERLOCKu ?
nebo tady viewtopic.php?f=50&t=4711

A měnit hned řídící jednotku???? No nevím.

Re: Řídící jednotka - výměna - Galaxy 1.9 TDi 66kW

Napsal: 16.03.2008 09:12
od Petr74
Tak tohle všechno jsem už prolezl. To padání do nouzáku je jedna věc, druhá je chybová hláška "65535 - vadná řídící jednotka". Na fóru dieselpower měl kdosi stejný problém - kvůli tomu nouzovému režimu vyměnil co se dalo a nakonec se to spravilo až po výměně ŘJ.

V ŘJ je prý také nějaké čidlo... :?: , které dávalo špatné informace.

Mimochodem - fóra jsou plná hlášek "padá mi to do nouzáku, vyměnil jsem N75, hadičky, váhu vzduchu,..., ale nepomohlo to". Prakticky ale nikdo už se neobtěžuje napsat, jestli to odstranil. Našel jsem několik lidí, co tuhle závadu vyřešili - měli zatuhlé lopatky na turbu. Já mám obtok a lopatky bez naklápění. Na tom dieselpoweru byl první člověk, který měl stejné auto a problém vyřešil.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 16.03.2008 18:41
od majatrabi
To, že nenapišou jak dopadli je fakt. A je to škoda. :(
O te chybové hlášce ses nezmilnil, proto jsem radil kde hledat ve foru. Bohužel z výměnou ŘJ zkušenosti nemám.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 17.03.2008 22:50
od abe
Ta řídící jednotka motoru je za budíkama a je přišroubována pod svorkovnicí dvěma šruby torx s kolíkem u prostřed je to ale pětihvězda jak na váze vzduchu ). 8)

prosím o radu

Napsal: 23.03.2008 21:41
od mendoza
Zdravím Vás a zárověn prosím o radu.Vlastním VW Sharana r.v 1999 TDi u kterého se mi stalo,že při jízdě ,když jsem jel do mírného táhlého kopce mi auto chcíplo.Rozsvítily se kontrolky a při opětovném nastartování mi auto naskočilo.Při napojení na na diagnostiku mi to psalo vadná řídící jednotka.Tato závada se mi stala podruhé.Myslíte ,že je to možné?Prosím o radu ,děkuju moc.