Stránka 10 z 13

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 10:05
od smolda
Hlavně asi pájení stojí za to :laugh: :laugh:

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 18:37
od Memphis-m6
Díky všem za odpovědi.Řídí jednotku z AFNka necham ležet v šuplíku.Ještě by mě zajímalo.Kdybych sehnal AFN motor,jak je to s elektrikou k motoru?Díky

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 18:47
od smolda
Spíš bys asi měl problém s přepisem motoru za výkonější. U starejch paštik to dělaj neradi.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 18:53
od Marek77
Nemusel bys kupovat celý jiný motor. Stačilo by sehnat turbo VTG z motoru 81kW, případně vstřiky. Ostatní se dá přizpůsobit.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 19:16
od Memphis-m6
s prepisem by problem nebyl.mam bouraneho Sharana (s AFN motorem)s doklady a z nej pochazi RJ.biohuzel motor byl pri nehode rozbity.koupil jsem jineho Sharana na dily na opravu toho bouraneho,jenze mi prodavajici trosku kecal,co se tyce vykonu motoru.Prodaval to jako 81 kw verzi,ale az doma jsem zjistil,ze je to 66 kw.jinak bych o tom neuvazoval.uvidime casem co bude.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 19:17
od smolda
Otázka je jestli se to vyplatí, kromě práce samotný to bude stát i nějakej zlaťák. Muselo by to bejt wšechno za pusu aby se to vyplatilo.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 05.12.2012 21:04
od Memphis-m6
To je mi jasný,že by to nějakej peníz sluplo.Zatím tam nechám to co tam je a pak uvidím,až Sharánka dodělám,jak to pojede.Na líný auto jsem zvyklí (do nedávna jsem měl Passat B2 1.6 D,což nebyl zrovna sportovec) tak mi to třeba vadit nebude.Díky všem za odpovědi. :drinks: až bude hotovej,hodím fotečku...

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 06.03.2013 16:21
od pby
Jen pro pořádek, závadu 65535 tu všici řešíte rozborkou ř.j. motoru a výměnou prasklé hadičky, ale mě to hlásí 16 989. Radí mi také otevřít a opravit hadičku. Je možné, že je to tatáž příčina ??

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 06.03.2013 17:25
od Marek77
Jasně. Kontrolou útrob řídící jednotky rozhodně nic nezkazíš, případná výměna 10 cm hadičky je otázkou minuty. Jedná se o stejný typ a kousek hadičky, jaký je mezi vstřikovači na zpětném vedení nafty (vnitřní průměr 3,2 mm).

Mému kamarádovi na Sharanu to hlásilo stejnou chybu 16989, jako to hlásí Tobě. Vadná hadička.

Je to natolik častá závada, že je nasnadě to prověřit. Nic kromě půl hodiny času Tě to nestojí.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 06.03.2013 17:32
od pby
Dobrá, děkuju za info. Shodou náhod jsem dnes dovezl metráž hadiček dle ETKY do motorového prostoru, chtěl jsem je všechny vyměnit. Tak se pustím nejprve do té ř.j. Jen musím nastudovat postuo, palubku pod budíkama jsem ještě nikdá nekuchal :) .

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 06.03.2013 18:42
od Marek77
Myslím, že to tu je někde popsáno. Přístroje se demontují křížovým šroubovákem - dva šrouby na černém rámečku nahoře a poté dva šrouby v rozích budíků. Budíky se vyklopí a po odpojení elektriky vytáhnou. A pak to vypukne.

Když jsem demontoval jednotku poprvé, vztekal jsem se u toho jako pes. Ale nakonec jsem zjistil, že když si k tomu pořídím potřebné nářadí, je to otázka pár minut.
Určitě je k tomu třeba mít bity TORX s dírkou uprostřed - bez toho jednotku nevyndáš. Nejprve se od jednotky odpojí hadička přetlaku, která vede od sacího potrubí motoru. Není vidět, je třeba ji nahmatat úplně vpředu jednotky na její pravé straně. Vidět je jen svorkovnice elektriky z pravé strany jednotky - hadička je před ní, čili jakoby utopená pod oknem. Nemá žádnou sponu (což mě po pravdě dost překvapilo a při montáži jsem tam sponu dal), takže ji dvěma zanořenými prsty vytáhneš. Poté je třeba odpojit svorkovnici elektriky - je to taková ta pojistka, co se vytáhne (dopředu ve směru jízdy) a svorkovnice vyjede sama z patice jednotky ven. Nakonec v místě pod svorkovnicí se vyšroubují dva TORX šrouby a jednotka je Tvoje.

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 11.04.2013 21:26
od Jenousch
Potrebuju vymenit ridici jednotku motoru a mam v aute 028 906 021 JJ a pak ma dve nahradni. obe jsou z 81kw, rozdil je v pismenech na konci, cisla sou stejny 028 906 021 CG a druha GT, pujde to zamenit resp. co bude potreba udelat?

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 12.04.2013 01:00
od smolda
Kontaktuj klubáka s nickem Tornado1, určitě ti poví co a jak

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 13.04.2013 13:48
od Jenousch
Tak mam zahadu-vyndal odpojil sem original jednotku, pripojil jinou mimochodem z 66kw verze, pridrzel klicek u spinacky a nastartoval a ono to fungovalo. Ted to zkousim znova uz to akorat chytne, chcipne, chytne chcipne. Vyndal sem i krouzek u spinacky a klic strcil dovnitr a furt to nejde, jak je to mozne?

Re: MOTOR, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA: vadná řídící jednotka motoru

Napsal: 13.04.2013 13:56
od smolda
Musíš zakázat immo, jinak ti to bude dělat neustále. Odpojení kroužku immo nepomůže.