No dost lidi tady dost vi, ale pokud vim, tak ta vymena automatu na manual byla tady v klubu i jinych sekcich resena vickrat, ale nikdo to doopravdy nedelal, protoze to vzdy bylo vyhodnoceno jako zbytecne moc slozite a narocne, takze debaty na toto tema vetsinou skoncily zaverem, ze je lepsi prodat cele auto a koupit to co covek chce. Cili ve Tvem pripade opravit automat a bud si ho nechat, nebo ho prodat a koupit manual.
Tadeas napsal:
Zdravím
rád bych věděl jak ten tvůj kamoš dopadl, mám totiž úplně stejnej problém. koupil jsem sharan r.v.99 2,8 4x4 s větší porcí najetých km. po namontování lpg se projevila závada na převodovce a už pul roku nejezdím a jen to auto tahám po servisech, stálo mě to už tolik peněz,že bych si za to mohl koupit ty sharany dva, a stále nejezdím. Nyní je to ve stavu kdy mám třičtvrtě převodovky nové a řadí, spíš tedy neřadí, to tak že za studena to řadí docela dobře, ale jak se to zahřeje tak to ze dvojky na trojku nepřeřadí, tak bych rád věděl jak to ten kamoš vyřešil. Dík za info TADEAS
Toto jsem našel na minulé stránce, je to sice staršího data, ale je to dosti aktuální. Já mám stejný typ auta, 2.8, 4x4, automat. Byl jsem rozhodnut namontovat plyn. Když jsem nedávno měnil olej v převodovce, tak nějak přišla řeč na to, že tam chci dát plyn, tak mě dotyčný mechanik řekl, že mě to nedoporučuje, že nejspíš mě bude automat blbě řadit, nebo vůbec né. Vysvětloval mě, že ve VAGu je nastavená spolupráce motoru s převodovkou na benzin a že plyn má naprosto jiný průběh spalování a povely pro převodovku bodou podle benzinu. Na plyn to nastavit nelze, neboť by byly ještě větší problémy při startování, což je vždy nutné startovat na benzin. To co píše Tadeas potvrzuje tento názor, neboť píše že za studena to řadí dobře (jede na benzin), při oteplení, kdy se to přepne na plyn to neřadí. Proto jsem se rozhodl od plynu odstoupit a nedělat si problémy. Musím podotknout, že před tímto rozhodnutím jsem mluvil na toto théma s jinými fundovanými odborníky a všichni do jednoho mě toto potvrdili. Takže Vás informuji, abych některé z Vás na toto upozornil, protože je to myslím důležitá zpráva, která někoho může zbavit zbytečných starostí.
to slyším prvně, nikdy jsem neměl automat a ani lpg ale kamarád v passatu vr6 automatu měl lpg a teď má MB v automatu a byl se optat na lpg a odradila ho jen ztráta záruky auta, o ničem takovém se nezmiňoval, to se týká jen SAG?
Já bych potřeboval hlavně zjistit jestli to jde předělat na manuál. Automatická převodovka je na repasi ale nejak se to nedaří spravit. Potřebuju vědět jestli tam jde dát manuál, nevím jestli se 2,8 4x4 dělal v manuálu a nebo nějaký dopasovat.
Pak si dám inzerát pokud původní automat nepůjde spravit
Všechno jde spravit, co s tím přesně máš ...
DIAGNOSTIKA, CHIPTUNING, (VAG,TACHO,PIN)dojezd km na budíkách,ELEKTRIKÁŘ, kompletní SERVIS vozů
specializace na Galaxy, Sharan, Alhambraopravy Maxi i polodotů tel.605040040
Zdar, nehodlám tu řešit že automat je nej atd. Jsem novým vlastníkem Sharanu rv1998 1,9 tdi dnes jsem na diagnostice zjistil, že tam byl automat protože se to připojilo na jeho jednotku a problém je ten že tacho ukazuje zhruba o 30km/h víc. Co s tím? budíky neukazují žadnou chybu. Děkuji za každou radu
Fórum není na ...., jde jen o to že kódováním jednotek se někteří lidé živí a zkrátka a dobře ti dobrovolně neprozradí kam sáhnout a co změnit. Jestli si myslíš že na jiným fóru to bude jinak, tak se pleteš. Pokud jsi zvyklej z Warez serverů, že se poptáš po softu a někdo jinej ti ho ochotně linkne, tak tady to tak opravdu nefunguje.
Navíc by bylo pro tebe ideální to dát do pořádku i po elektrický stránce, nejen softwarově.