Stránka 1 z 3

MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 04.08.2007 18:43
od felvi
pri prezerani motora som nasiel dve hadice ktore neviem na co sluzia jedna je pripojena druha nie, vsetko je na fotkach ktore prikladam za kazdu opoved vopred dakujem
mam FORD GALAXY 1,9 TDI 81kW rok vyroby 1999

Napsal: 04.08.2007 22:13
od sid666
ta spodní fotka- to v modrém kroužku je podtlaková vývěva pro posilovač brzdového válce...vytváří podtlak v brzdovém posilovači a tím zvyšuje účinnost brzd...

ta horní fotka-hadičky musí být zapojené obě..jsou připojené k hadici která vede od intercooleru...a teď si nejsem stopro jistý,ale jedna by měla být připojená na ventil N75 a jedna jde k počítači...zjistím to... :wink:

Napsal: 04.08.2007 22:20
od rfarsky
Sdílím sidův názor

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 22.05.2009 17:05
od dome
Ahoj muže mi někdo napsat k čemu jsou hadičky na fotkách 1 je zapojená a vede někam za motor 2je odpojená ale při nastartovaném motoru v ní je podtlak tak nevím jestli by neměla být někde zapojená je to za vzduchovým filtrem a hlavně je tm slišet při chodu motoru jakoby syčení předem děkuji za pomoc

Podtlakové hadičky

Napsal: 20.03.2014 18:13
od veeman
Ahoj chlapi,

koupil jsem sharana 1,9 TDI AFN r.v. 1999, kterej je zasažen kutilem ... auto jede v nouzáku, takže jsem koukal na všechny hadičky. Jedna (gumová) je podle mně uštípnutá a bohužel vůbec netuším kam jde ... další (plastová) jsem našel na volno. VAG mi mimo bagů a budíků jinou jednotku nenajde, takže z toho jsem nevyčetl lautr nic.
Snad někdo poradí :)


Díky

Re: Podtlakové hadičky

Napsal: 20.03.2014 18:41
od vikino1
Toto ti možno pomôže

Re: Podtlakové hadičky

Napsal: 20.03.2014 18:49
od veeman
Paráda :) díky

Re: Podtlakové hadičky

Napsal: 20.03.2014 21:39
od matko001
Nemas podobny obrazok aj pre ASZ? Lebo mam koncovku, ktora vyzera, ze by mala byt napojena niekam a nikde nemam ziadnu hadicku naviac.

Ide o hadicku medzi tandemom a (asi) posilovacom brzd - v jednom mieste na rozbocka - jedna cast ide dalej do toho posilovaca, jedna hadicka mizne niekde vzadu za plechom a jeden koniec vyzera dost neurcito.... (ma na sebe svetlo zeleny kruzok)

ETKU mam, ale novu a z nej som toho moc nevycital.

Dakujem

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 08:01
od vikino1
No skúsim

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 08:48
od Marek77
Pokud hadičky vypadají takhle, je nejvyšší čas (ne-li už pozdě) k jejich kompletní výměně. Lze bez obav použít hadici pro přepad nafty (mezi vstřikovači) o rozměrech 3,2 x 7 mm, která se prodává v metráži za symbolickou cenu (50-80 Kč / bm). Pneumatické rozvody musí být vždy ve 100% stavu. Hrozí totiž, že díky nějaké netěsnosti mohou třeba selhat brzdy, protože uteče podtlak z posilovače. To se v mém okolí také několikrát stalo a potom ušetřené dvě stovky za hadičky mohou vyjít secsakra draze.

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 15:14
od matko001
Dakujem - to je ono.
Nevie niekto, ze co je ta vec v cervenom kruhu?
Vyzera ze by to mohlo byt to miesto, kde mi chyba ta druha hadicka.

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 18:26
od vikino1
No neviem ale vyzerá to ako brzdový válec. skús ešte pohladať tu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=n75" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 20:38
od Marek77
Je to zpětný vakuový ventil, nachází se na silné podtlakové hadici mezi vývěvou a posilovačem.

MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 21:27
od matko001
Vyveva? To je co? Neznie to ako tandem... A v tom pripade tam na byt nieco zapojene, alebo nie?

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 21:40
od Marek77
Tandemové čerpadlo je tandemové proto, že se skládá ze dvou částí - dvou nezávislých čerpadel, která jsou ovládaná jedním pohonem a pracují společně. Jednou částí tandemového čerpadla je palivové čerpadlo, druhou částí je vývěva podtlaku (čerpadlo vzduchu). Takže vývěva podtlaku je jednou z částí tandemového čerpadla.

Nemusí tam být zapojeno nic, může však (podle výbavy a typu motoru). Na ventilu bývají většinou dva vývody. Jeden je obsazený vždycky, druhý někdy.