Stránka 2 z 3

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 21.03.2014 23:29
od veeman
Marek77 píše:Pokud hadičky vypadají takhle, je nejvyšší čas (ne-li už pozdě) k jejich kompletní výměně. Lze bez obav použít hadici pro přepad nafty (mezi vstřikovači) o rozměrech 3,2 x 7 mm, která se prodává v metráži za symbolickou cenu (50-80 Kč / bm). Pneumatické rozvody musí být vždy ve 100% stavu. Hrozí totiž, že díky nějaké netěsnosti mohou třeba selhat brzdy, protože uteče podtlak z posilovače. To se v mém okolí také několikrát stalo a potom ušetřené dvě stovky za hadičky mohou vyjít secsakra draze.
Je fakt, že mi auto přestalo brzdit ...čím vícekrát sešlápnu pedál, tím víc "tvrdne" a auto nebrzdí, první sešlápnutí ale brzdí normálně (to mužu zastavit na pětníku).... Takže by to mohlo být taky tím?

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 24.03.2014 09:42
od matko001
Ano mohlo - ked ti utecie podtlak, tak zase chvilku trva kym sa znovu vytvori.

BTW: ta hadicka co tam je: to je 3,2 mm vnutorny priemer vs 7mm vonkajsi? Pozeram sa do ETKY a nejako nadmerne z toho mudry niesom.

PS: podla sgaf.de to 8/4, co sa vraj inde ako vo VW neda kupit. Hmmmm, musim sa dobre zamysleit, ze co chcem vlastne urobit.

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 01.04.2014 15:52
od Jose1
...co se stane, nebo nestane, prodře-li se hadička připojená sem....?

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 01.04.2014 17:19
od matko001
Urcite ti nepojde EGR, ale netusim, co to urobi s podlakom v systeme (ci tam je nejaky senzor, ventil, alebo nieco)

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 01.04.2014 17:26
od Jose1
...právě že se mi jedná spíš o tu druhou variantu....
Nicméně, jak se to projeví, ta nefunkčnost EGR by mne taky zajímala.... :wink:

podtlakové hadičky Seat Alhambra I 1.9 TDi 81kw AFN

Napsal: 26.09.2014 17:57
od skodovak
Ahoj konkrétní téma jsem nenašel,tak snad nebude problém... 8O

Auto: Seat Alhambra I 1.9 TDi 81kw AFN

Chtěl bych se zeptat někoho kdo ví nebo měnil,kolik je třeba hadičky metrů,popřípadě zda jste bez problémů dávali 4mm hadičku na všechno,nebo je vážně třeba měnit za to co tam bylo takže 3 a 5mm. popřípadě kolik čeho.Eventuelně zda jste stahovali průžnou sponkou tipu jako na OII

Zřejmě bych šel do silikonových z DP a podobně,chtěl bych poměnit vše včetně té do kabiny k ŘJM

díky všem za odpovědi. Honza

Re: podtlakové hadičky

Napsal: 26.09.2014 18:08
od Marek77
Tak především jsi zapomněl uvést, o jaký vůz a motor se jedná.

Je třeba používat užší hadici 3,2 mm a širší 5 mm. Univerzální 4 mm fakt nefunguje.

Vím, že hadice 3,2 mm se dá koupit v metráži za směšné peníze. Myslím, že za metr jsem dával kolem třiceti korun.

Re: podtlakové hadičky

Napsal: 26.09.2014 19:12
od skodovak
Pardon,neuvědomil jsem si že nemám auto v podpisu...

o 4mm je toho tady u jiných aut napsáno hodně a dost lidí teda dáva Silikon 4mm na vše,proto se ptám z prstu jsem si to nevycucal..

A ten obchod kde mají podtlakovou teplotě odolnou hadici za 30 kč by mě dost teda zajímal.. :idea:

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 26.09.2014 21:27
od vikino1
Spočítaj si to:

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 26.09.2014 21:49
od skodovak
u té dvacítky to je dle tipu? jinak děkuji moc

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 26.09.2014 22:56
od vikino1
U tej 20 je to lavé riadenie a pravé riadenie :idea:

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 26.09.2014 23:28
od skodovak
Tak jsem to všechno poměnil dal jsem silikony z DP

celkem je potřeba skoro 6m je nutné obědnat 4m-3mm hadičky a 2m-4mm hadičky...díky za rady :wink:

Re: podtlakové hadičky Seat Alhambra I 1.9 TDi 81kw AFN

Napsal: 01.02.2016 22:06
od KRTECEK-KO
skodovak píše:Ahoj konkrétní téma jsem nenašel,tak snad nebude problém... 8O

Auto: Seat Alhambra I 1.9 TDi 81kw AFN

Chtěl bych se zeptat někoho kdo ví nebo měnil,kolik je třeba hadičky metrů,popřípadě zda jste bez problémů dávali 4mm hadičku na všechno,nebo je vážně třeba měnit za to co tam bylo takže 3 a 5mm. popřípadě kolik čeho.Eventuelně zda jste stahovali průžnou sponkou tipu jako na OII

Zřejmě bych šel do silikonových z DP a podobně,chtěl bych poměnit vše včetně té do kabiny k ŘJM

díky všem za odpovědi. Honza
měl sem 3metry a bylo to málo stačilo to na to hlavní ale k ř.j. už to nevyšlo určitě i tenkou na turbu by to nedrelo a na nádobku tenkou nedáš.

Re: Podtlakové hadičky

Napsal: 01.02.2016 22:11
od KRTECEK-KO
veeman píše:Ahoj chlapi,

koupil jsem sharana 1,9 TDI AFN r.v. 1999, kterej je zasažen kutilem ... auto jede v nouzáku, takže jsem koukal na všechny hadičky. Jedna (gumová) je podle mně uštípnutá a bohužel vůbec netuším kam jde ... další (plastová) jsem našel na volno. VAG mi mimo bagů a budíků jinou jednotku nenajde, takže z toho jsem nevyčetl lautr nic.
Snad někdo poradí :)


Díky
já to mám také tak a myslím si že ta plastová patří zasunout do té gumové tak sem to udělal já něl by to být přímí podtlak a Ř.J.
snad se nepletu

Re: MOTOR: na co jsou hadičky na fotkách?

Napsal: 06.02.2017 19:12
od beryboi
veeman píše:
Marek77 píše:Pokud hadičky vypadají takhle, je nejvyšší čas (ne-li už pozdě) k jejich kompletní výměně. Lze bez obav použít hadici pro přepad nafty (mezi vstřikovači) o rozměrech 3,2 x 7 mm, která se prodává v metráži za symbolickou cenu (50-80 Kč / bm). Pneumatické rozvody musí být vždy ve 100% stavu. Hrozí totiž, že díky nějaké netěsnosti mohou třeba selhat brzdy, protože uteče podtlak z posilovače. To se v mém okolí také několikrát stalo a potom ušetřené dvě stovky za hadičky mohou vyjít secsakra draze.
Je fakt, že mi auto přestalo brzdit ...čím vícekrát sešlápnu pedál, tím víc "tvrdne" a auto nebrzdí, první sešlápnutí ale brzdí normálně (to mužu zastavit na pětníku).... Takže by to mohlo být taky tím?
nazdarek prosímtě co jsi stím delal mam uplne ten samej problem dik moc nebo prozvon na 777808966 zavolam ti a proberem to dik beryboi