Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 11.02.2014 08:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

TO:kubenec
hmm číslo držáku na filtr, napiš ho sem. Teď jsem si vzpomněl, že mi praskl a mám ho už rok zadrátovanej. dík

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 11.02.2014 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Ja prave taky.
Zde
Spona upínací pro palivový filtr - 7M0201509B
Cena u VW cca 300,-


Přílohy:
paliv.filtr.jpg
paliv.filtr.jpg (47.99 KiB) Zobrazeno 1130 krát


_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 11.02.2014 17:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Místo téhle věci mám už pět let klasickou hadicovou pásku a je klid.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 12.02.2014 11:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.05.2010

Příspěvky:

28

Bydliště:

Semily

TO:kubenec
jo díky to je ono..., snad ho zase nepřetáhnu

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI BRT, VW Golf III Variant 1,9TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 12:10 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

118

Bydliště:

Vysočina

Zdravím, po dvouměsičním odstavení sharana jsem vyrazil. Auto jelo perfektně ale při dosažení 3500-3800 otáček
auto přestalo táhnout po uvolnění plynu opět normálně a opět při těch otáčkách zase přestalo táhnout, prostě mě to více než 3800 otáček nepustilo. Podotýkám nepadlo to do nouzáku. Typoval bych to na ucpaný přívod nafty
(filtr) ale ten je tam dva roky a má najeto asi 20000km značka MANN filter. Je mi jasné že některá nafta dokáže udělat takový šlem. Může to být skutečně zanešený palivový filtr nebo něco jiného??? (vzduchový filtr je čistý) A turbo kompletně vyčistěné vloni
motor 1,9 TDi 81 kw Děkuji za jakoukoliv radu

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 17:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Předně mi není ani trochu jasné, proč roztáčíš motor do tak vysokých otáček? Copak máš benziňák??? :158:

Jinak ANO, může to být palivový filtr, ale taky to může být něco úplně jiného.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 18.03.2015 08:55 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

118

Bydliště:

Vysočina

No neřekl bych že kór vytáčím motor do vysokých otáček, ono otáčky 3600 =150km, ale musím říct že tolik moc nejezdím. Ale jel jsem minulý čtvrtek v noci přes Kolín domů do Jihlavy a když jsem někoho dojel a něco jelo proti tak pak při předjíždění jsem dal 4-ku a krátkodobě jsem to vytočil. Jinak občas to krátkodobě protočím na 4-ku kvůli turbu. Vloni mně to také nešlo do otáček už si nepamatuji ale myslím že to bylo pod 3000 -možná 2500 ot., ale to vždy padlo do nouzáku a musel jsem vypnout motor a znovu nastartovat dělal to ten podtlakový ventil co natáčí lopatky v turbu(nevím přesný název) ten byl zadřený tak se vyměnil za starší a při té příležitosti se rozebralo turbo a vyčistilo.
Na ten filtr bych to také typoval no zkusím to vyměnit a pak se uvidí. A když by to nebylo filtrem co jiného? A dík za odpověd.

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 19.03.2015 08:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Přicpaný filtr se projeví ztrátou výkonu ve vyšším zatížení motoru. Takže při jízdě piánko není problém, ovšem jakmile našlápneš, začne se to jakoby dusit.

Pokud to nepomůže, doporučil bych VAG.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 19.03.2015 18:10 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

118

Bydliště:

Vysočina

Ano to vím jak píšeš, jezdil jsem celý život s autobusem mám najeto přes 2 000000 km ale jednalo se mě zdali by nebylo něco v závadě např s počítačem. ale ted zkusím jak jsem psal v sobotu vyměnit filtr a když tak to hodit na VAG- Ona tahle elektronika je pro mě španělská vesnice.´Mám totiž 2 roky tohle auto -řízené počítačem před tím jsem měl vždy klasiku, a tam by to bylo jasné.
Jen tak pro zajímavost je to 5 let co jsem byl z rodinou ve Švýcarských alpách, natankoval jsem tam naftu- měli nějakou dobrou-nebo agresivní? nebo že by tam měli ve švýcarsku řepkovou??? ta to udělá. že to rozpustilo v nádrži a uvnitř trubkách usazeninu od nafty.Na zpáteční cestě byl problém nastartovat auto ( T4 2,4D 57Kw) a na volnoběch se motor příšerně hádal, ale za jízdy motor šel normálně. Přijeli jsme domů před barák a druhý den jsem to již vůbec nenatočil. Vyndal jsem naftový filtr a jeho váha byla daleko těžší, nedalo mě to tak jsem ho rozřízl ale takový maras jsem neviděl. Uvnitř bylo tak velice husté černé bahno že jsem se divil že auto vůbec nás dovezlo domů- smekám mu ještě dnes a nedivím se mu že druhý den už nechtělo nastartovat

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 27.05.2016 23:58 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2016

Příspěvky:

12

Bydliště:

Brno

Nevi nekdo co je toto za "krabicku" ? Vede do ni hadice z palivoveho filtru a potom pokracuje dal, potom jeste dalsi dve hadicky.
Dukladneji jsem to nezkoumal. :roll:


Přílohy:
krabicka1.jpg
krabicka1.jpg (115.31 KiB) Zobrazeno 423 krát

IMG_20160527_152301.jpg
IMG_20160527_152301.jpg (122.3 KiB) Zobrazeno 423 krát


_________________
Seat Alhambra 1.9 TDi PD 85kW/2005
Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDi PD 74kW/2010
Honda CBR 1100 XX SUPERBLACKBIRD 118kW/2000
Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 00:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

955

Bydliště:

u Turnova

Chladič nafty

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 12:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.07.2010

Příspěvky:

106

Tak,tak,mel by to byt chladic paliva pro vozidla pouzivana v tropech 7M3203572B.
Odkud to auto je?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 18:45 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

18.05.2016

Příspěvky:

12

Bydliště:

Brno

Diky vsem za odpoved, asi to je opravdu ten chladic paliva neni pod to poradne videt ale nahmatal jsem tam zebrovani.
Auto je r.v. 2005 a v roce 2009 dotazeny ze Spanelska.

_________________
Seat Alhambra 1.9 TDi PD 85kW/2005
Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDi PD 74kW/2010
Honda CBR 1100 XX SUPERBLACKBIRD 118kW/2000


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 19:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.07.2010

Příspěvky:

106

Tak pokud je ze spanelska,tak to je jasny.Urcite nema nezavisle topeni,ani bufika.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
PříspěvekNapsal: 29.05.2016 19:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3812

Známý má Sharana ASZ 2005 a má tento chladič nafty taky. A má bufíka a není to ze Španělska :-).

Není to náporový chladič, ale výměník kapalina - kapalina, protože tím krom nafty protéká i chladicí kapalina.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group