Stránka 5 z 7

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 11.02.2014 07:50
od z.bury
TO:kubenec
hmm číslo držáku na filtr, napiš ho sem. Teď jsem si vzpomněl, že mi praskl a mám ho už rok zadrátovanej. dík

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 11.02.2014 08:15
od kubenec
Ja prave taky.
Zde
Spona upínací pro palivový filtr - 7M0201509B
Cena u VW cca 300,-

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 11.02.2014 16:56
od Marek77
Místo téhle věci mám už pět let klasickou hadicovou pásku a je klid.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 12.02.2014 10:13
od z.bury
TO:kubenec
jo díky to je ono..., snad ho zase nepřetáhnu

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 17.03.2015 11:10
od lubos1947
Zdravím, po dvouměsičním odstavení sharana jsem vyrazil. Auto jelo perfektně ale při dosažení 3500-3800 otáček
auto přestalo táhnout po uvolnění plynu opět normálně a opět při těch otáčkách zase přestalo táhnout, prostě mě to více než 3800 otáček nepustilo. Podotýkám nepadlo to do nouzáku. Typoval bych to na ucpaný přívod nafty
(filtr) ale ten je tam dva roky a má najeto asi 20000km značka MANN filter. Je mi jasné že některá nafta dokáže udělat takový šlem. Může to být skutečně zanešený palivový filtr nebo něco jiného??? (vzduchový filtr je čistý) A turbo kompletně vyčistěné vloni
motor 1,9 TDi 81 kw Děkuji za jakoukoliv radu

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 17.03.2015 16:17
od Marek77
Předně mi není ani trochu jasné, proč roztáčíš motor do tak vysokých otáček? Copak máš benziňák??? :158:

Jinak ANO, může to být palivový filtr, ale taky to může být něco úplně jiného.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 18.03.2015 07:55
od lubos1947
No neřekl bych že kór vytáčím motor do vysokých otáček, ono otáčky 3600 =150km, ale musím říct že tolik moc nejezdím. Ale jel jsem minulý čtvrtek v noci přes Kolín domů do Jihlavy a když jsem někoho dojel a něco jelo proti tak pak při předjíždění jsem dal 4-ku a krátkodobě jsem to vytočil. Jinak občas to krátkodobě protočím na 4-ku kvůli turbu. Vloni mně to také nešlo do otáček už si nepamatuji ale myslím že to bylo pod 3000 -možná 2500 ot., ale to vždy padlo do nouzáku a musel jsem vypnout motor a znovu nastartovat dělal to ten podtlakový ventil co natáčí lopatky v turbu(nevím přesný název) ten byl zadřený tak se vyměnil za starší a při té příležitosti se rozebralo turbo a vyčistilo.
Na ten filtr bych to také typoval no zkusím to vyměnit a pak se uvidí. A když by to nebylo filtrem co jiného? A dík za odpověd.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 19.03.2015 07:23
od Marek77
Přicpaný filtr se projeví ztrátou výkonu ve vyšším zatížení motoru. Takže při jízdě piánko není problém, ovšem jakmile našlápneš, začne se to jakoby dusit.

Pokud to nepomůže, doporučil bych VAG.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 19.03.2015 17:10
od lubos1947
Ano to vím jak píšeš, jezdil jsem celý život s autobusem mám najeto přes 2 000000 km ale jednalo se mě zdali by nebylo něco v závadě např s počítačem. ale ted zkusím jak jsem psal v sobotu vyměnit filtr a když tak to hodit na VAG- Ona tahle elektronika je pro mě španělská vesnice.´Mám totiž 2 roky tohle auto -řízené počítačem před tím jsem měl vždy klasiku, a tam by to bylo jasné.
Jen tak pro zajímavost je to 5 let co jsem byl z rodinou ve Švýcarských alpách, natankoval jsem tam naftu- měli nějakou dobrou-nebo agresivní? nebo že by tam měli ve švýcarsku řepkovou??? ta to udělá. že to rozpustilo v nádrži a uvnitř trubkách usazeninu od nafty.Na zpáteční cestě byl problém nastartovat auto ( T4 2,4D 57Kw) a na volnoběch se motor příšerně hádal, ale za jízdy motor šel normálně. Přijeli jsme domů před barák a druhý den jsem to již vůbec nenatočil. Vyndal jsem naftový filtr a jeho váha byla daleko těžší, nedalo mě to tak jsem ho rozřízl ale takový maras jsem neviděl. Uvnitř bylo tak velice husté černé bahno že jsem se divil že auto vůbec nás dovezlo domů- smekám mu ještě dnes a nedivím se mu že druhý den už nechtělo nastartovat

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 27.05.2016 23:58
od MickXX
Nevi nekdo co je toto za "krabicku" ? Vede do ni hadice z palivoveho filtru a potom pokracuje dal, potom jeste dalsi dve hadicky.
Dukladneji jsem to nezkoumal. :roll:

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 29.05.2016 00:38
od trepifajxl
Chladič nafty

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 29.05.2016 12:36
od fabia04
Tak,tak,mel by to byt chladic paliva pro vozidla pouzivana v tropech 7M3203572B.
Odkud to auto je?

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 29.05.2016 18:45
od MickXX
Diky vsem za odpoved, asi to je opravdu ten chladic paliva neni pod to poradne videt ale nahmatal jsem tam zebrovani.
Auto je r.v. 2005 a v roce 2009 dotazeny ze Spanelska.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 29.05.2016 19:08
od fabia04
Tak pokud je ze spanelska,tak to je jasny.Urcite nema nezavisle topeni,ani bufika.

Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění

Napsal: 29.05.2016 19:17
od Marek77
Známý má Sharana ASZ 2005 a má tento chladič nafty taky. A má bufíka a není to ze Španělska :-).

Není to náporový chladič, ale výměník kapalina - kapalina, protože tím krom nafty protéká i chladicí kapalina.