Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 14.08.2007 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3

Nejakou dobu se potykam na svem Galaxy s problemem cukani u vysezminenych otacek. Jedna se o 2.8 V6 (150kW), tiptronic. Projevuje se to hlavne na petku (u nizsich stupnu to radi) okolo rychlosti 90 kmh, kdy nejde pomalu a plynule zrychlit. Auto sebou skube, dokud neprekroci asi 3000 rpm, pak se rozjede. Vymenil jsem svicky, vzduchovy filtr. Vag nehlasi zadnou chybu.

_________________
OII 2.0 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 26.02.2009 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

12

Bydliště:

KARLOVARSKO

Mám podobný problém VR6 , od konce minulého léta kdy jsem se vrace z dovolené mi motor začal zlobit přibližně v těchto otáčkách.Stratí cca 50% výkonu a začnou se ozývat z motorového prostoru tupé rány.Vždy to po pár vteřinách zmizí a motor jede zase jako by nic.Po měsíci se mi to zopakovalo a teď je to už téměř vždy během jízdy.Při jízdě nad 120 a víš nejsou žádné problémy,motor si přede jako kotě.Tak by mi moc pomohlo kdyby mi mohl někdo poradit co by s tím mohlo být.

_________________
SHARAN I VR6 syncro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 12.09.2009 19:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.09.2009

Příspěvky:

1

Ahoj, mám stejný problém u Sharana, při konstantích otáčkách v pohodě, při změně (rychlém vytočení z 800 na 4000) jako by se dusil. Povedlo se to nějak vyřešit?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 15.09.2009 06:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2008

Příspěvky:

27

Bydliště:

Valašsko

Taky mám problém s V6, při studeném motoru mi to škytá jako staré 105 a 120. A i při zahřátém to není stoprocentní, při rychlém přidání plynu jsou slyšet podivné zvuky, jako klapaní nějaké klapky či co.

_________________
Sharan II 2.8 150kW 4motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 03.10.2009 19:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

Koukám, že poslední příspěvek už byl před delší dobou. Možná jste to už vyřešili? Včera jsem to zrovna psal na tematu o kolísáni při zahřátí. Za studena je to po startu v pohodě. Při zahřátí na polovinu provozní teploty to začne kolísat, skoro jako by to jelo jen na pět válců. Prcá to do výfuku. Při akceleraci śe to chová tak jak to popisujete. Dělá to od té doby, jsem vyměnil olej (Mobil 10 W 40 za Castrol 10 W 40) což by nemělo mít vliv a po týdnu přidal do benzínu Sonax na číštění palivového systému. Od té doby to začalo dělat. Při jízdě po dálnici je to v pohodě. Při zpomalení a předjíždění si nepřípadám jako ve VR6. Je to přidušené a hlavně v kopci předjíždět je horší. Chvílemi to přestane a v pohodě. Dnes opět to samé. Za studena OK, potom kolísání a začaly ty tupé zvuky z prostoru rozvodového řetězu. Je to od napínáku (řekl bych). Ani v servise nevěděli jak to napnout a to je servis Bosch. Já už vím kde, ale nedá se tam normálně dostat. To chce zvednout a sundat ten plastový dekl pod motorem. No abych pokračoval, tak v plné provozní teplotě pokračovalo kolísání a prcání do výfuku, ale sem tam jako by se to chtělo ustálit. Při podžení otáček na volnoběh při 1500 motor šlapal OK, i 2000 i 2500. Pustil jsem plyn a ejhle najednou to šlapalo jako hodinky. Přitom hydroštely neklepou. Původně jsem myslel že buď svíčka nebo zapalovací kabel, ale podle toho co píšete, tak Vám to nepomohlo. Takže to vidím na zasrviněné vstříkování, kam vlítl ten svinčik, co jsem vičistil z palivového systému. Protože jinak nevím co by to mohlo být. Váhu vzduchu mám novou, tlakové hadičky nové a všechny filtry. Díky Vám všem za odpověď. mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 03.10.2009 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

....mimochodem, když jsem četl ob jedno téma níže, nemůže to být EGR ventilem? Já ho neměl zapojený a v servise mi ho aktivně zapojili při výměně hadiček. No a ihned potom jsem aplikovalt ten čistič od Sonaxu. Že by se ten bordel prohnal znovu přes vstřiky a zasvinil je? Tím pádem bych asi zkratkou dosáhl stejného stavu, který popisujete Vy. mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 19.05.2010 16:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

Takže jeden důležitý poznatek k tomuto tématu po měsících hledání. Co pomůže: 1. vyčistit EGR pomocí speje přes sání vzduchu (npříklad od Wynn´s) mimochodem se tím vyčistí i vstřikování. 2. zkontrolovat lambda sondu (stačí porucha vyhřívání a mlátí to v některých otáčkách, případně slabě střílí do výfuku), 3. zkontrolovat ventil včetně membrány a čídla u kontroly a odsávání spalin, (je to hned vedle váhy vzduchu). Jsou tři možnosti: a. špatná membrány nebo prasklé hadišky, b. špatné čidlo, c. špatný nebo znečíštěný ventil. Všechny tří závady rozhodí signál lambdy. Další možnost je špatný kabel k některé svíčce což způsobí občasný výpadek válce. Já měl špatnou lambdu, špatný kabel a prasklou membránu. Dělalo mi to ty rány, kolísání otáček, občas kratinký pokles výkonu atd. Také byly za studena slyšet zdvihátka. Nyní je vše OK. Rozhodně se to vyplatí zkontrolovat, protože jinak se po čase odrovná motor!!! mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 28.04.2011 15:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.04.2011

Příspěvky:

1

Zdravím všechny, mám Sharana V6 2.8 150kW r.v. 2004 v automatu, auto mám krátce, vše fungovalo a po ujetí pár tisíc KM se objevilo poměrně velké škubnutí. Zároveň s tímto škubnutím se rozsvítila na palubovce oranžová kontrolka tvaru čerpadla - mělo by to značit údajně nějakou závadu v elektrice a s autem se od té doby nedá jezdit. Vždy při přeřazování a podřazování automatické převodovky v tom škubne, no skoro jako kopne, je to poměrně velkej kopanec pod kapotou prostě. Má někdo prosím zkušenost s takovým problémem? Auto jinak nastartuju normálně a ve volnoběhu šlape na jedničku, oranžová kontrolka však stále svítí... Děkuji za každou snahu... S pozdravem B. Hájek od Karlových Varů


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 28.04.2011 18:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Auto musi ist na diagnostiku.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 28.04.2011 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

149

Často špatná lambda sonda. To by měla diagnostika ukázat. mimayin

_________________
VW Passat Variant B3 2l motor 2E r.v. 1990, VW Sharan 2,8 VR6, 128kW, 1998


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 01.05.2011 12:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2010

Příspěvky:

219

Bydliště:

Martin, Sk

zrandekluk píše:
Zdravím všechny, mám Sharana V6 2.8 150kW r.v. 2004 v automatu, auto mám krátce, vše fungovalo a po ujetí pár tisíc KM se objevilo poměrně velké škubnutí. Zároveň s tímto škubnutím se rozsvítila na palubovce oranžová kontrolka tvaru čerpadla - mělo by to značit údajně nějakou závadu v elektrice a s autem se od té doby nedá jezdit. Vždy při přeřazování a podřazování automatické převodovky v tom škubne, no skoro jako kopne, je to poměrně velkej kopanec pod kapotou prostě. Má někdo prosím zkušenost s takovým problémem? Auto jinak nastartuju normálně a ve volnoběhu šlape na jedničku, oranžová kontrolka však stále svítí... Děkuji za každou snahu... S pozdravem B. Hájek od Karlových Varů

To mas problem v automate... Ked ti to za jazdy trhlo a odvtedy to robi, mas poskodenu prevodovku.

_________________
Renovácie a opravy automatických prevodoviek všetky značky, vzduch.vankúše. Výmeny prevodoviek na aute, profesionálna diagnostika všetky typy áut. Príbovce 25 lubomt1@gmail.com , 00421908777779

_________________
VW Golf R20 2,0TFSI 221kW/300HP 4-motion DSG 7/2016, VW Passat 1,9PD 96kw-4motion, teraz 190k/380nM /hybrid turbo,trysky/, VW Golf V 1,9PD 200/430Nm /hybrid turbo,trysky/, A6 3,0tdi 350k/760Nm /turbo,čerpadlo,cooler,vyfuky/


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 30.07.2013 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

86

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

Ahoj, roznemohla se nam naše VR6/ AAA. Nejede na všechny válce, prská to do výfuku, netáhne a žere. Přitom kabely i svíčky jsou nový, filtr vzduchu též. Přeměřeny válce a tlaky OK.
Z VAGu mám toto:
00533 - Regulace volnobehu
14-00 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena
00525 - Sonda lambda (G39)
27-00 - nesmyslny signal
01165 - rid.jedn. skrtici klapky (J338)
20-10 - chyba v zakladnim nastaveni - Sporadicky

Může to být ta lambda? Ta závada bývá sporadická. A hodnoty ve VAGu se nějaké objevují.

Dík za podněty. MAKO

_________________
MAKO

_________________
Sharan II, 1.9TDi, BVK 4MOTION Ex: Sharan I VR6 Syncro Carat, LPG power


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 30.07.2013 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2012

Příspěvky:

639

Bydliště:

Amsterdam NL

Nemam skusenost priamo s tymto motorom, ale ked mi vag nieco podobne pisal na Fobii 1.4 mpi, tak mi povedali, ze treba zacat vycistenim a nastavenim skrtiacej klapky a az potom vsetko ostatne.

Zere to kvoli lambde - dava zlu hodnotu - bud je zla lamda, alebo si prisava falosny vzduch, alebo uz spominana skrtiaca klapka. Nou by som urcite zacal, vycistenie a nastavenie by nemalo byt nadmerne zlozite.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

_________________
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: 2.8 V6 - cukání v rozmezí 2400 - 3200 rpm
PříspěvekNapsal: 31.07.2013 16:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

86

Bydliště:

Jablonec nad Nisou

Vyměnil jsem 2 děravé hadičky. Klapku jsem se snažil prostříkat čističem. Lambda napsala: žádný signál.
Neví někdo, kde ve VAGu - který blok hodnot, ukazuje hodnoty lambdy, z kterých by se to dalo vydedukovat? Políčko s nápisem Lambda je tam několikrát. A jedno hodnoty ukazuje.
Dík.

_________________
MAKO

_________________
Sharan II, 1.9TDi, BVK 4MOTION Ex: Sharan I VR6 Syncro Carat, LPG power


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: motor 2.8 V6 - cukání v nižších otáčkách
PříspěvekNapsal: 05.08.2013 11:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.01.2009

Příspěvky:

2

mám poslední dobou podobný problém, motor 2,8 VR 6 mi v nižších otáčkách cuká - dříve jsem jezdil po městě na pětku, dneska se mu nechce a škube, taky mi dost vylítla spotřeba oleje, až jsem se orosil, tak nevím popravdě co s tím, tuším velkou opravu, v servisu mi daly nové svíčky a nové kabely, protože to jelo na 5 válců, teď to sice jede na všech 6 válců ale mizérie, mám to čipovaný, jsme zvyklej na extra zátah, nevíte náhodou co s tím, případně kam to dát opravit? dík za každé info


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group