Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 01:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.04.2008

Příspěvky:

947

Bydliště:

u Turnova

michall píše:
Já bych do své Š1000 chtěl dát motor z posledního modelu Rapida. Umíte to někdo ? :D



Není problém. Peníze máš?

_________________
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz


Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666

_________________
SHARAN 1.9 TDI PD 215 PS, O1 1,9 TDI 190 PS, G3 Facelift 1.9 TDI 170 PS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 29.01.2014 06:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4604

Bydliště:

Praha

Jasně, že jo. Můžu do toho vrazit i 200Kč. :D

Ale prosím zpět k tématu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 02:32 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

28.01.2014

Příspěvky:

5

Dalsia otazka na cely predok prilozene obrazky napr. bok ale tak pitam sa aj na svetla,masku co by tam trebalo spravit nieco skracovat alebo len uchyty inak?..proste predo aby bol s noveho :) dakujem za nazory :)


Přílohy:
12345dgggblatn64000.png
12345dgggblatn64000.png (620.83 KiB) Zobrazeno 1033 krát

sharan 2001 lav blatnik696.jpg
sharan 2001 lav blatnik696.jpg (92.72 KiB) Zobrazeno 1033 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 07:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4604

Bydliště:

Praha

Zkus pohledat, tuším to už někdo řešil nebo snad i realizoval. Ale zase to nejsou jen blatníky a světla, je to i přední nárazník, kapota, řeč byla myslím i o přepážce se saharou, ...

edit: zapomněl jsem dodat, že si o tom myslím totéž, co o budíkách.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 12:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Tomu hovorim diagnoza :mrgreen:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 16:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

489

Bydliště:

východní čechy

Předek ze dvojky na jedničku jde, ale není to úplně jednoduché. Mění se toto: blatníky, kapota, torpédo, příčka pod kapotou u stěračů, chladičovka, nárazník, výztuha, světla. Snad jsem na nic nezapomněl. Jsem jeden z těch, který si tuto přestavbu nechal udělat. Nic více ovšem nepředělávám. Dělal jsem to kvůli tomu, že jedničková světla špatně svítí, dávat do světel nějaké HID apod. ze srdce nenávidím a rozbíjel bych světla těch, kteří to mají. A protože jezdím skoro pořád, tak jsem chtěl legálně svítit lépe. Plus další důvody (DPH apod.). S přestavbou jsem spokojen. Ale vím, že autoklempíř ještě musel dovářet nějaké držáky na blatníky.

_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 17:07 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

28.01.2014

Příspěvky:

5

Takze ma to niekto...suprer musi to byt spička predok novy a zadok stary ;) diki moc :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.01.2014 18:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

489

Bydliště:

východní čechy

Vypadá to takto:
Příloha:
P8250608.JPG
P8250608.JPG (228.34 KiB) Zobrazeno 992 krát


Příloha:
P8250607.JPG
P8250607.JPG (249.31 KiB) Zobrazeno 992 krát


_________________
Prodej a servis potřeb pro zdravotně postižené, schodišťové plošiny, schodolezy, výtahy. Poradenská činnost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 04.02.2014 11:45 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

28.01.2014

Příspěvky:

5

Dobréé to je ;) :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Záměna motorů vr6 do/od r.v.2000
PříspěvekNapsal: 29.07.2014 22:24 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.07.2014

Příspěvky:

2

Zdravím.
Jsem tu nově. Chtěl bych si pořídit SAG 2.8 vr6 ( nejspíš Galaxy).
Chtěl bych se zeptat na rozdíl v těchto motorech do r.v.2000 a od 2000. Určitě tam asi něco jiného bude ( nějaké to čidlo držák.. nevím) ale blok s hlavou jako takový je stejný, nebo je to něco úplně jiného..?
Předem díky za odpověď.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.07.2014 11:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

528

Bydliště:

Bílina

Rozdílů je tam docela dost. Nezkoumal jsem detailně uchycení a držáky, ale jinak je tam trochu jiný blok, jiná hlava, jiné sání, klapka, svody. Motory AAA/AMY mají 2 ventily na válec, AYL má 4. u AAA/AMY jedna vačka obsluhuje sací i výfukové ventily pro jednu řadu válců, u AYL přední vačka ovládá sání, zadní výfuk. Pro sání jsou 2 délky ventilů, pro výfuk taky. Motor nemá EGR ventil, ale má hydraulické variabilní časování ventilů, které právě možnosti posunutí časování nahrazuje ten EGR ventil. AAA/AMY mají jedno čidlo polohy vačky, AYL má čidla pro každou vačku zvlášť, navíc tam jsou ještě ventily pro ovládání toho variabilního časování. AAA/AMY mají jeden zapalovací modul a od něj vedou ke svíčḱam zapalovací kabely, AYL má na každé svíčce vlastní zapalovací modul. AYL má sání jednodílné plastové, starší model má dvoudilné hliníkové. U nového je škrtící klapka elektronická, u starého je ještě ovládaná mechanicky. Na motorech jsou pak rozdílné čidla teploty, i olejová čidla. Jestli jsou jiná i snímače klepáni a čidlo polohy kliky jsem nezkoumal.

Starý motor má 128kW, nový 150kW. Nový plní Euro4, starý možná Euro3. U nového je předepsáno jezdit na BA98 pro dosažení max. výkonmu, při použití BA95 se nedá počítat s max. výkonem. ale jezdí to v pohodě taky, max výkon stejně zas tak často nevyužiješ.

Jinak, cokoli na tom motoru pak chceš dělat, a je jedno jestli na novém nebo na starém, tak aby jsi se dostal k jedné věci, musíš vyndat 10 dalších. Je tam všude okolo strašně málo místa a blbej přístup, ale když si párkrát vyndáš motor, tak už budeš vědět co a jak ;-)

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.07.2014 22:01 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

29.07.2014

Příspěvky:

2

Díky za info.
Já měl právě takovou myšlenku, viděl jsem že se dá možná sehnat nějaká 2001/2002 z německa s klekklym nebo horšim motorem do 30-40000kč ( v přepočtu na naše), tak jsem myslel k tomu koupit starý model s dobrým motorem na díly a motor přehodit- ale teď už vim že to je blbost. Dokonce že to je i jiné výkonově, to jsem ani nevěděl.


A co jinak, jsou dobré tyhle motory? a co automaty? docela bych se rád zas vrátil k automatu, předtim jem měl dva mercedesy v automatu E class 3,2v6LPG, pak ML class 3,2v6LPG obě jsem měl vždy tři roky, tahal jsem s tim auta- automat v tom držel absolutně super, stačí jednou za 60tis km vyměnit olej+filtr a jinak se o to člověk nemusí starat a vydrží to všechno.
Jak je to v případě těhlech automatů? sipe se to? trošku se bojim i toho že už to má všechno tiptronic, v těch merglech toještě byly r.v.97a99 to bylo ještě bez.. tak to bylo aspoň o něco jednodušší.
-----------------
s těma pracema na motoru, toho jsem se obával. Na tom mergli jsem měnil jednou motor, taky žádný zázrak co se týká přístupu, ale zvládl jsem to... nojo jenže ML nebo E class má tu kapotu čtyřikrát větší než Galaxy:-)) takže tady to asi fakt musí být masakr něco měnit na motoru.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 30.07.2014 23:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

528

Bydliště:

Bílina

Před 14ti dny dovezl známý z Říše Galaxe 2001, výbava Ghia, byl tam polodot, jednozónová klima, nebyl tam MF volant, chyběla pŕíprava na telefon, normální hadrové sedačky. Byla v tom velká navigace, vyhřejvaný sedadla a skla, 6 sedaček, 6 el. oken, park. senzory, ESP, tempomat. Tmavá modrá barva. Najeto myslím 240 tisíc. Bylo tam Motorschade, cena 1000eur. Neobouchané, nikde nic nekvetlo, nosníky dobrý a navíc tam byl plyn BRC. Když to přivezl, tak to rozebral, zjistil, že jak jsou rozvody tak to prostřední malé ozubené kolo není ozubené, ale jsou na něm jen mírné vlnky. Nové stojí asi 380kč, ale ten přístup k němu. Dále tam byli dva uražené ventily, dva ohnuté, dvě zlomená vahadla, v pístu na 6. válci byl od ventilů asi 4mm hlubokej kráter. Koupil rozvody (sadu asi za 6 litrů, já je kupoval asi o 3 týdny dříve jednotlivě asi za 3600), filtry, olej. Nechal zkontrolovat hlavu, koupil ventily a vahadla, píst jen zahladil. V neděli to už vrčelo. Nasadí tam ještě tažné z vrakáče, udělá revizi na plyn, dovozovou STK a půjde to do bazaru, odhaduje to tak na 80 000kč. Kdyby věděl jak jednoduše to jde stočit, věřím, že by to v bazaru mělo už jen 153 tisíc.

Jako starej motor do nového určitě nedáš.

Motory by měli prej držet, akorát to nechce věřit doživotnosti řetězových rozvodů. I když ono to vlastně z jiného pohledu doživotní je. U nového modelu se naštěstí dá stav rozvodu zkontrolovat VAGem, u starého se mi to načíst nešlo. Před výměnou jsem měl stabilizaci volnoběhu na -7 a -8, přičemž pokud je méně než -8, má se měnit horní řetěz. Teď mám -4 a -4.

Automat mám a nebejt toho, že mi ho jeden ***** do***al, tak bych jezdil bez oprav. Kapalina se mění celkem v pohodě, ale zase u té VR6 je problém s přístupem, ale už vím jak na to. Filtr se nemění, je tam sítko a je uvnitř. Pro výměnu se musí převodovka rozpůlit. Taky se píše. že náplň je doživotní. Stejná převodovka se dává i do jinejch aut, tam se píše, źe filtr měnit jen při mechanické poruše po opravě. Tiptronic tam sice je, ale to je podle mne jen elektronika. Mám dojem že v Mazdě tiptronic není. Je to jen o tom, že volbu rychlosti nenecháš na elektronice, ale že si zvolíš sám, takže to co dělá automat automatem prostě obejdeš. Převodovka jako taková má svoje mouchy. Nejnáchylnější věc je asi brzda. Prstýnek co tam je tak je malý a na takhle těžké auto jako SAG je to poddimenzované, takže než dáš P a pustíš brzdu, tak musíš zatáhnout ručku a nespoléhat na brzdu v převodovce. Ale jinak jsem spokojenej, děsně mě sr*lo při popojíždění ve městě na semaforech, křižovatkách, kruhácích a přechodech pořád kvrdlat klackem, i když ta VR6 má dobrej tah, ale to věčný rozjíždění.

Na tom motoru je blbý, že když chceš sundat sání, musíš sundat chladičovku a tím pádem všechno vypustit, ale ten zvuk, ten za to stojí.

...ale tohle je tady už offtopic.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: ZÁMĚNY DÍLŮ: pasují díly z II na I a obráceně, nebo mezi SAG
PříspěvekNapsal: 07.08.2014 12:42 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

16.03.2014

Příspěvky:

11

Měl bych dotaz,resim spatnou vacku na BVK,Etka mi vyhazuje shodu pouze s BRT,nevite nekdo,estli by nebyla nahodou shodna jeste s dalsima motorama z koncernu? Predem dekuji za odpovedi a rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: de vimenit predek z sharan 1 na 2
PříspěvekNapsal: 02.02.2015 21:54 
Offline
VWagenista
VWagenista
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

01.02.2015

Příspěvky:

7

Bydliště:

Jablonec nad NIsou

ahoj mam takovou otasku de predelat predek jednicky na dvojiku milim ti jesli nato dam blatniky jestli nemaj jinej sklon.

skousel to nekdy nekdo

samodrejme znejaky pririznutim se pocita
alesamodrejme ne celej predek i se sloupkama :good:

_________________
VW sharan 1,9 TDI 81kw r.v1999


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group