Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1019 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 19.08.2015 18:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3809

Nech to, ono si to sedne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 20.08.2015 06:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.03.2013

Příspěvky:

17

Bydliště:

Dvur kralove nad labem

No už jsem najel 1200km a pořád stejný,teď jedu chorvatsko tak doufám ze to jenom sedne hlavně aby to nekleklo :lol:

_________________
Sharan II 2000
1.9 TDI PD 85KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.09.2015 09:14 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

107

Bydliště:

Vysočina

Zdravím, podělalo se mě vstřikovací čerpadlo a když jsem jej tam včera dával a měl jsem už udělané rozvody, tak při kontrole když jsem otáčel motorem jsem zjistil že byl volný šroub na rozvodovým kolem na klice, takže v pondělí toto roz.kolo budu dávat nové. Jelikož se má šroub dotáhnout silou 90Nm + 1/4 otáčky, tak bych potřeboval nějak ten motor (klikovku zajistit- zaoretovat) nechce se mi to podržet na zubech v setrváku, aby se nepoškodili. Poradíte mě někdo jak
mám podržet klikovku abych to mohl dotáhnou? Děkuji

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.09.2015 10:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7819

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Velký (opravdu velký šroubovák) přes kontrolní otvor v obalu převodovky zapřít o zub věnce setrvačníku (ve dvou a opravdu pořádně s maximální opatrností).
Nebo shodit olejovou vanu a zapřít kliku dřevěným klapetkem (což je ale vícenáklad na těsnění vany a olej + více práce)..
Hlavně dát nový šroub a NELEPIT ho na lepidlo, a kolo pokud možno nějaké kvalitní (SWAG) a dokonale zkontrolovat plochu kliky.

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.09.2015 13:51 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

107

Bydliště:

Vysočina

Právě vanu se mě sundávat nechce,na víc v loni jsem ji přetěsnovával (a mimochodem když jsem ji měl dole tak jsem zjistil že když se mění olej tak vypouštěcí otvor je udělán tak, že ve vaně zůstane 0,5L starého oleje a tak jsem do vany vyvrtal otvor jinde a přivařil matku) a také se mě nechce se válet pod autem, rampu bohužel nemám,
ale napadlo mě udělat si na to přípravek, něco podobného tvarově jako je klíč na flexu- na kotouče, samozřejmě daleko mohutnější a místo jak jsou ty čepy které se dávají na flexe do té matky tak vyvrtat 2 otvory a pak dvěma šrouby tento přípravek přišroubovat na závity na rozvodové kolečko. případně by to jěště se mohlo jistit tím šroubovákem. A ten šroub myslíš nelepit? Ono je fakt že když se to dotáhne takovou silou nemělo by se to povolit.
Plocha na klice není zežvejklá, a nevím jeden mě poradil natřít dosedací plochu a ten konec klikovky tekutým kovem, prej to drží. Jinak mám objednaný jak kolo tak šroub FEBI BILSTEN č -FE 24672 za VC 532,-Kč

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 05.09.2015 22:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

602

Bydliště:

ŠUMAVWA

dosedaci plochu a zavit je treba potrit olejem tak to pise dp a tak to funguje jinak pripravek na podrzeni je jak priblizne popisujes mam ho ale je trochu masivni a delsi ze se necha oprit o napravu nebo karoserii a potom pekne dotahnout

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 06.09.2015 10:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1944

Bydliště:

Rakovnicko

sigi 01 píše:
zdravím klubáci, mám takový problém a tímto bych vás chtěl požadat o radu nebo vaše názory. Vyměnil jsem rozvody na svém Sharanu je to 1.9TDI PD 85KW r.v2000 dal jsem tam sadu od Gatese s hidraulickým napínákem a WP.A jde o to že řemen je hlučný jako kdyby byl přešponovaný kladku jsem nastavil na vzdálenost 4mm od napínáku tak jak to má být. Potom jsem to zkusil i v toleranci která je 4+-1mm,takže jsem to dal na 5mm a ted to mam na3mm a pořad ten samí problem řemen knoura jako kdyby byl prepnutý. Zaslech jsem také od známého servisáka že to některé řemeny dělají ale osobně jsem se s tím nesetkal,nemáte s tím někdo zkušenost, čím by to mohlo být zapříčiněno? díky za každou radu nebo názor.

Když jsem koupil Sharana, kňourali rozvody ja dva kocouři v říji. Samozřejmě jsem v té době nevěděl. že to jsou rozvody a hledal, hledal, ale marně. Pak přišla výměna rozvodů.... a ejhle, kocouři byli pryč. Minulý týden další výměna rozvodů a kocouři jsou tu znovu. Takže teď si na to jen zvyknout. :pleasantry:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 06.09.2015 10:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7819

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Pokud hudrujou rozvody, tak je patrně přetažený řemen (přepnutý), takto se to projevuje, kňouráním nebo hudrováním..

A k rozvodovému kolu na TDi rozhodně bych nedával Febi, je to hrozné bláto a budeš to dělat znova..
Pokud můžu radit tak zainvestuj a kup SWAG nebo origo, rozdíl ceny SWAGu není tak velký..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 07.09.2015 11:04 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

23.12.2014

Příspěvky:

107

Bydliště:

Vysočina

Jo dám na Tebe, dnes mě měli dovézt Febi, a tak jsem to zrušil a objednal Swag i se šroubem bohužel to bude až zítra musím vydržet jinak cena je o 52 kč draží což je pakatel. Zatím jsem si udělal přípravek a konec páky přišroubuji k masivnímu držáku co je od servo pumpy





Duplicitní příspěvek smazán. michall

_________________
Sharan 1998 TDi 81KW motor AFN , Seat cordoba 2003 SDi 50Kw........ Transportér 1991 T4 2,4 57KW-prodán


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 07.09.2015 20:06 
Offline
VWjunior
VWjunior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

26.01.2015

Příspěvky:

3

Ahoj, ako tak som si prečítal celú túto tému a niečo nové sa dozvedel :) , ale už k veci. VAG-om som zistil pri teplom motore na kanáli 04 v blokoch hodnôt, že tá stabilizácia behá v rozmedzí 1,7-2,2. Z čítania tejto témy viem že je to optimálne okolo 0 resp +-0,5. Rozvody tam už sú nejaký čas cca 45 000 km. Ako to bolo na začiatku teda hneď po výmene neviem lebo rozvody boli menené ešte keď bol druhý majiteľ. Moja otázka je či sa mohla tá hodnota od výmeny až tak posunúť? A či má význam dať to nastaviť mechanikovi a znovu odkontrolovať aby to bolo okolo 0, ako na jednom videu ktoré tu bolo pridané.

Možno pozorujem dôsledky zle nastavených rozvodov ako som sa dočítal zvýšená spotreba (auto jazdí väčšinu času v meste, a na chatu dosť kopcovitý terén, spotreba okolo 8,5L niekedy viac niekedy menej) a taktiež že pri štartovaní to nechytá hneď, buď studený alebo teplý motor.

Ďakujem za akékoľvek odpovede :) .

_________________
Seat Alhambra 2001 1.9 TDI 4motion, AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 07.09.2015 20:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

daj to na nulu az -0.5...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 07.09.2015 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

A jak k tomu dojde? Mám přesně to samý.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 08.09.2015 07:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3809

Řemen se vytahuje, čímž se prodlouží jeho délka a vačka vůči klice se pootočí.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 08.09.2015 08:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Jak tedy muze vydrzet 90tkm, kdyz ja uz 45tkm mam tyto odchylky? Nebo je nekde psano, ze se ma treba po 50tkm udelat kontrola a pripadne serizeni vac.kola?

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, ROZVODY: výměny, ceny, zkušenosti
PříspěvekNapsal: 08.09.2015 09:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

7819

Bydliště:

Small Town in North Moravia

To si myslím je uvedeno v servisním manuálu dle km jaké úkony je potřeba provádět, bude tam něco ve smyslu kontrola/případné seřízení..

_________________
Moje přibližovadla : viewtopic.php?f=121&t=89181
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1019 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: VasekS a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group