Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 21.10.2007 21:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Poradí mi někdo, jak a o kolik zvednout startovací dávku na motoru 1.9 TDI, 130k, rok v. 2005, Alhambra. Údajně to jde ale nevím jak a v které části programu se to dělá. Při studeném startu, na začátku lehce kolísá volnoběh a bíle zakouří (i v létě). Tak že žhavení to nebude.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 21.10.2007 22:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

To bílé zakouření by klidně mohl být špatný předvstřik. Kolik tam je se dá vyčíst z VAGu.
Nevím, kolik tam má být, ale zítra to skouknu, kolik tam mám já a kde to hledat. Možná, že po porovnání hodnot bude jasněji.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 21.10.2007 22:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Dělá to opravdu jen při prvním startu, třeba ráno a pak je to celý den normální. A trvá to jen pár sekund, lehce to zakolísá, trošku bíle zakouří a běží normálně. Není to žádnej velkej problém ale chtěl bych to nějak vyřešit. Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu ale je to stejný. Hodnoty porovnat můžu ale muselo by se to nějak rozhodit samo od sebe, protože má najeto skutečných 15 000
a nikdo s tím nic nědělal. Mám ho od začátku. Uvidíme


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 22.10.2007 07:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Tak jsem projel VAGem auto a zjistil tohle.

Předvstřik
1-004
hodnota 1-903 ot./min
hodnota 2- -5,9°

Předvstřik by měl být +- autobus stejný.

Startovací dávka
1-005
hodnota 1 - 903 ot/min
hodnota 2 - 21,1 mg/R

Tady se asi budeme lišit, protože máš větší trysky, takže předpokládám, že dávka by měla být vyšší.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 24.10.2007 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Tak, všechny hodnoty jsou tak, jak mají bejt. Zkusil bych zvýšit tu startovací dávku ale nevim v jakých krocích nebo jak se to dělá.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 24.10.2007 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

N A S T A V E N Í S T A R T O V A C Í D Á V K Y

Pozn.:U některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilometrů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.

Postup nastavení:

-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.

Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat startování za tepla (min. 80 °C)

Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Testovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvědčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: Před změnou startovací dávky si vždy poznamenejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvědčte o dostatečném zvýšení.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 25.10.2007 08:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Děkuju, zkusim to.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 30.01.2008 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

184

Bydliště:

LitvínoVW

vilik píše:
N A S T A V E N Í S T A R T O V A C Í D Á V K Y

Pozn.:U některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilometrů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.

Postup nastavení:

-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.

Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat startování za tepla (min. 80 °C)

Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Testovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvědčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: Před změnou startovací dávky si vždy poznamenejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvědčte o dostatečném zvýšení.


Cau, prosimte ja sem se taky pokousel dnes zvednout startovaci davku, presne podle toho navodu co si sem poslal ve VISu a kdyz jsem si dal ten kanal 5 tak tam byla hodnota 78, a tady je napsano skoro 33tis, nejak sem z toho jelen a nerad bych nepo pokurvil, nemuzes mi nejak poradit? :?

_________________
TDI Forever. . . No smoke, No fun :)

_________________
VW Golf III 1,9TDi GT ex. . . Škoda Octavia 1,9TDi 66kw + pár vitamínů :)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 31.01.2008 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

34

mám taky problém po ránu (Sharan-2002-TDI-85kw), start je tvrdý cca.2-3vteřiny, jako na tři válce, pak se to chytne, motor ztichne a jede bez problému. Tohle se mi děje jen pokud mám v nádrži pod 1/4, pokud je tam půlka, tak jsou starty v pohodě.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 31.01.2008 21:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Zkoušel jsi zjistit nějaké řešení? Pokud spadává nafta, třeba přidáním zpětného ventilu k motoru? Myslím, že je to spadáváním nafty( můj názor). Ale u tvého motoru zpětnej asi je, teda myslim u motoru. Je pravda, že je to závislé na stavu paliva a mě se to stává jen po dlouhém stání, hlavně přes noc. Po prvním startu to už funguje bez problémů. Není to problém ale kdyby to nějak šlo, tak bych to vyřešil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 31.01.2008 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

34

zkoušel jsem přejít celý přívod, dal jsem nový palivák i s novými těsnícími kroužky, jediný co jsem objevil, je mastná hadička na přívodu nafty od paliváku k motoru, je to hadička s čidlem, co to je za čidlo nevim :)
Problém se startem mám taky jen když auto stojí déle, přez noc, během dne je to pak bez problémů.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 01.02.2008 00:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

16

Ptal jsem se známého ze znač. servisu a on říkal, že tohle hodně dělají nový transportéry a odpověď do výrobce je - standart výrobku. Jen v případě, pokud se běh do minuty neustálý, tak je doporučená výměna hlavy. Údajně přišel nějaký přípis o mikroskopickém vymačkávání sedel vstřiků. Osobně tomu moc nevěřím. Ale já mám stejný "problém" jak ty, 2-3 sekundy nepravidelný chod a lehké bílé zakouření. Navíc já mám to auto nový, má najeto 13000km. Určitě spadává nafta ale hodně pomalu. Zatim fakt netušim proč. Zatím..... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 05.02.2008 09:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

204

Netesni gumicky na vstriku.Pada ti tlak mezi tamdemovym cerpadlem a tryskou do prepadu.Taky jsem mel tuhle zavadu a vymena gumicek pomohla.Pro PD 85 AUY Bosch cislo 1 417 010 997.Ale myslim si, ze to bude na vsechny trysky stejny.Cena sady na jeden vstrik cca 200,-


Přílohy:
krouzky.gif
krouzky.gif (12.7 KiB) Zobrazeno 6882 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 09.02.2008 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

34

a na jak dlouho je to asi práce, nikdy jsem vstřiky nevyndaval.

ještě mam jeden poznatek, byl jsem na horách a celý týden v pohodě, jen jedno ráno, kdy bylo -8, po nastartování šel motor v pohodě, ale jak se roztočil nad 1.600 - 1.800 otáček, vibrace z motoru a špatný tah, jak na tři válce :D . Dojel jsem jen k vleku, asi 3km. Odpoledne po lyžování bylo +2, motor už pak šel úplně bez problémů, žádné vibrace, žádná ztráta výkonu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna startovací dávky
PříspěvekNapsal: 14.02.2008 10:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

535

Bydliště:

SR EAST METROPOLITAS (SR-KE)

Noja som mal to iste ale na GAlaxy r96 AHU boli tam male hodnoty tak som ich pridaval po 2...na mojom GIII 97 AHU je vsteko ako popisuju vo VIS....ale na tom Galaktickom to islo .....pomali vstko zapamatat hlavne hodnoti a neni co skurvit.....aj tak ked tam napises kravinu tak ta to neposti ani oddtestvat a uz vobec nie ulozit....

K-O-M-I píše:
vilik píše:
N A S T A V E N Í S T A R T O V A C Í D Á V K Y

Pozn.:U některých turbodieselových motorů je nutné po ujetí většího
počtu kilometrů zvýšit startovací dávku paliva. Nízká dávka
paliva při startu se projevuje zejména obtížným startováním
teplého motoru.

Postup nastavení:

-Spojit se s ŘJ motoru 01
-LOGIN, zadat kód 12233
Kanál 05-Přizpůsobení, uložená hodnota znamená aktuální
hodnotu startovací dávky. Ukládáním vyšších
hodnot se startovací dávka zvyšuje, ukládáním
nižších hodnot naopak snižuje.

Základní dávka (z výroby) bývá nastavena na 32 768
je doporučeno startovací dávku zvedat po 200 a
kontrolovat startování za tepla (min. 80 °C)

Do pole "nová hodnota" zadejte hodnotu o cca 200
vyšší než je původně nastavená dávka, v tomto
případě 32 968
Testovat
Uložit
Startem motoru za tepla se přesvědčte o dostatečném
zvýšení.
Pozn.: Před změnou startovací dávky si vždy poznamenejte původní hodnotu!
Po nastavení startovací dávky se několikerým teplým spuštěním
motoru přesvědčte o dostatečném zvýšení.


Cau, prosimte ja sem se taky pokousel dnes zvednout startovaci davku, presne podle toho navodu co si sem poslal ve VISu a kdyz jsem si dal ten kanal 5 tak tam byla hodnota 78, a tady je napsano skoro 33tis, nejak sem z toho jelen a nerad bych nepo pokurvil, nemuzes mi nejak poradit? :?

_________________
III GOLF GT VARIANT GELB COLOR CONCEPT


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group