Marek77 píše:johnyM128 píše:..... nemám priamy vstrek lpg...
To tu nemá nikdo - přímý vstřik LPG totiž neexistuje
.
johnyM128 píše: nech nikto netrepe že pri -25 benzín a diesel naštartujú rovnako...
Nee, to určitě ne. Naftový motor startuje lépe než benzinový.
ad 1) Tankuju naftu Tank-ONO - nejlevnější nafta v republice, mnohými lidmi zatracovaná jako nejhorší shit - nikdy v životě (za 80.000 km provozu) se nestalo, abych i v mrazech pod -20°C nenastartoval napoprvé (letos tu bylo i -26°C a napoprvé!!!). Rád bych ještě dodal, že neodkaluji naftový filtr, přestože by se to mělo dělat. Není k tomu totiž důvod.
ad 2) Do nafty jsem nikdy nic nepřidával - žádné přípravky, nic. Prostě tankuju a jedu
ad 3) Baterka 100Ah stojí 2500 Kč a vydrží stejně dlouho jako u benzinového motoru
SAG s naftovým motorem topí naprosto stejně rychle a stejně dobře jako benzinový motor - je totiž seriově vybaven bufíkem, který výkonem až 5kW ohřívá vodu. Je třeba, aby sis přečet víc článků o našich vozech, víc se dozvíš
.
Asi o TDi motorech v SAG opravdu moc nevíš, viď ?
Jsi pln předsudků, mýtů a nepravd. Proto jezdíš na plyn
.
Devět z deseti SAGů jsou nafťáky. Opravdu si myslíš, že kdyby TDi motory byly takové krámy, jak tu píšeš, že by byly tak drtivě oblíbené???
Pozri, ak si myslíš, že ked nevlastním SAG, tak sa v nom nevyznám... sorry ale to je ale kravina..... vazne
Vecsina je preto TDI lebo pre beznych ludi je viac prijatelne mat nieco s cím je pokoj ako sa prplit s lpg... btw aj preto ze lpg nieje od prvovýroby... takze neporovnávaj neporovnatelné...
urázky typu nevyznás sa nepoznás si nechaj pre seba... robím diagnostiku lpg, čoto otom asi viem... sry za blby výraz, myslel som priame vstrekovanie pomocou vstrekovacov ale do sacieho potrubia... hadam kazdy vie si to domyslí že asi nenavrtam dalsiu dieru do valca aby tam bol priamy vstrek lpg... však??!!!???
Zamysli sa aký štartér ma napr benzínový motor a dieslový... zamysli sa nad odporom voči štartéru /rozumej silu ktorú musí využiť na pretočenie motora/... no a aj nad tým pri akej teplote má aká batéria úbytok... resp na TDI sú väčšie baterky, tj aj drahšie....
Neviem ako ty, ale na sídlisku kde bývam vidím kto naštartuje a kto nie.... a sú to hlavne:
staré autá /škodovka, favorit/ no a tdička...
Nič proti tdi nemám, kamarát kupoval gofla a odporučil som mu tdi... kopec kamošov má tdi čo ich aj upravujú na úrovni /1,9 tdi po úprave cez 200koní..../
Ešte raz to zhrniem:
1. kedze jazdím po meste krátke trasy, žiadne tdi nemá takú spotrebu /prepočet na cenu/ ako lpg... ak lpg mi žere 11L, tdi by muselo 5,5 čo je pri krátkych trasách a studenom motore nereálne...
2. ak už kúpi niekto auto s lpg /tj nedáva ho a neplatí dodatočne/ je to maximálne úsporné
3. tdi má lepšiu spotrebu /preočet na cenu/ pri dlhých trasách...
4. moje náklady do lpg za rok boli možno až 10€ za nastavenie... sviečky ak sa kúpia vhodné /naj iridiové, alebo strieborné a jednokontakty/ vydrzia požehane dlho
5. výkon - to v tých linkoch bolo síce pekné ale nie reálne... a nieje to placebo efekt, ked niekoho predbieham vidím či ťahá alebo nie
okrem toho mám to otestované pri jazde do kopca - prudké a dlhé a rovné stúpanie dá sa tam ísť cca 120kmh... tam hned vidno aký ťah má motor