Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SAG II - 2,8 V6 204PS
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 13:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

97

zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky

_________________
Galaxy 2001, 2,8 V6 204 PS, LPG !!!!!!! ....pomohu s dovozem auta ze SRN...... !!!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

261

Bydliště:

Malá Skála

nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?

_________________
Sharan II 1.9 TDi 85kw - motor FRS ASZ, VB turbo a snad brzo soft od DP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
PříspěvekNapsal: 30.12.2009 23:34 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Tom74 píše:
zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky


Ahoj, skus si prebehnut tuto temu pripadne si pozri toto:

KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?: viewtopic.php?t=27118
KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti: viewtopic.php?f=50&t=52734
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat, na co dát pozor: viewtopic.php?t=6205
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat při koupi, poraďte: viewtopic.php?t=24620
KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW: viewtopic.php?t=11574
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, čím se řídit?: viewtopic.php?t=21894
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, na co dat pozor pri Sharanovi: viewtopic.php?t=17180
KOUPĚ SHARANA, KILOMETRY: skutečný stav kilometrů, přetáčení: viewtopic.php?t=26370
KOUPĚ SHARANA: klimatronik nebo manuál?: viewtopic.php?t=26447
KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba: viewtopic.php?f=50&t=41631&start=0

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
PříspěvekNapsal: 31.12.2009 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

97

luk.ino píše:
nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?


2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDI
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS

..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....

_________________
Galaxy 2001, 2,8 V6 204 PS, LPG !!!!!!! ....pomohu s dovozem auta ze SRN...... !!!!!!!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 31.12.2009 14:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

Správne, keby som mal možnost vyberat podľa motora tak určo tak jak ideš na to ty. Správna cesta.Good luck.

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: SAG II - 2,8 V6 204PS
PříspěvekNapsal: 31.12.2009 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

261

Bydliště:

Malá Skála

Tom74 píše:
luk.ino píše:
nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?


2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDI
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS

..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....


a jake budou naklady na jeden Km, kdyz to bude v plynu?

_________________
Sharan II 1.9 TDi 85kw - motor FRS ASZ, VB turbo a snad brzo soft od DP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 31.12.2009 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

Asi 50%-60% z ceny kilometru na benzín... Moje skúsenosti s lpg sú len tie naj,len je treba aby ten systém bol 100% zoštelovaný...

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 14:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Nevím, nechci ti brát iluze, ale to číslo mě připadá dost nadsazené (stw). Ber v úvahu, že LPG má nižší účinnost a pokud vím (když tak mě někdo opravte), tak na výkonu to dělá -15 až 20 %. A vazba mezi výkonem a spotřebou nebube lineární, zvláště u benzínu. Myslím tím využívání výkonu. Pokud ho necháš v benzínu, budeš moci využívat celý výkon a nebudeš mít nutkání dávat cihlu na pedál. Kdežto u sníženého výkonu (LPG) tam cihlu budeš mít častěji. Zvláště u skoro dvoutunového hovada. Osobně považuji za slušný úlet pořizovat si auto mimo jiné kvůli výkonu a pak ho degradovat LPGčkem. Ale je to můj názor, nic ti nevnucuji. Osobně bych to neudělal.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 20:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

Druhé auto(Forman) mám v LPG už niekoľko rokov, a je to zhruba tak ako som napísal... Je možnosť že s SAG to bude trochu iné, ale veľké rozdiely by som tam nevidel. Zo skúsenosti viem že spotreba je asi o 1-1,5L/100Km vyššia ale cena LPG je o viac ako 50% nižšia! S jazdnými vlastnosťami LPG som spokojný a rozdiel od benzínu nepoznám. S čím som nadmieru spokojný sú výfukové plyny/splodiny čo sa nedá s bezínom zrovnávať. (nič horšie jak ked ide pred tebou stara škodovka...)Ešte pripomeniem že to je karburátor... Keby som si znovu vyberal auto po motorickej stránke idem do výkonnejšieho benzínu s prerábkou na LPG a výkonovo budem na tom lepšie ako diesel s rovnakou spotrebou...

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 21:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Mne na LPG vadi len jedna vec, bud mala nadrz namiesto rezervy a s tym spojene caste tankovanie (co by ma zabijalo) ale nikde nezavadia a neznizuje priestor a uzitkove vlastnosti (pri SAG by bola priamo pod podlahou takze este aj riesit problem s krytim) alebo vacsia v zadu v kufri ale uzitkove vlastnosti idu do haja. Preto by som osobne do SAG a LPG tiez nechcel.

Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak s tym nie je ziadny problem. Len zastavba je zlozitejsia ako pri karburatorovom aute kde ide o velmi jednoduchy system.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

No ja mam nádrž na LPG miesto rezervy a vojde mi tam necelych 40L čo som nikdy aj pri benzine nečerpal viac.A sieť čerpacích staníc na LPG je myslím dostačujúca.Do SAG by sa mohla dať nádrž aj vačšia miesto rezervy...

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 21:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3915

Bydliště:

Trnava

Vies ale ja som lemra leniva a spravit takmer 1000 km na nadrz bez tankovania sa mi strasne paci :wink: :D

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 22:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. A jsme u toho, co popisoval Jozef. Velkou devizou tohodle auta je kompaktnost a variabilita prostoru. Zkrátka vyndáš sedačky a máš náklaďák s rovnou podlahou. Co dál? Riskovat jet bez rezervy, aby tě nepřekážela? Na pá kilometrů klidně, ale nějakou dlouhou štreku ani náhodou. Nevím. Tohle by mohla být podobná debata jako věčný souboj mezi ropáky a benziňáky, co je lepší. Jsou určitě nějaká pozitiva a také negativa. Ale když si já osobně obě veličiny položím na misky vah, tak negativa převládají. Ale jsme lidi, co mají různé zájmy, názory a priority. Někdo třeba nemůže pochopit, jak můžeme jezdit na naftu :D .

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 01.01.2010 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.04.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

SR

LPG,benzin,nafta furt to je SAG :D
je jedno co kupi, neprehlupi.

_________________
Stevwe TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG
PříspěvekNapsal: 02.01.2010 00:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

943

Bydliště:

u Č. Budějovic

vilik píše:
Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). ... ...Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. :D .


Tak já se hlásím, v loňském roce jsem bez rezervy najezdil cca 20 000 km, máš ale pravdu v tom že na delší vzdálenosti (když si vzpomenu) si beru rezervu do kufru. Jinak samozřejmě mám dohodu se svým dvorním automechanikem že v případě defektu rezervu přiveze.
Tu rezervu nevozím v Lupu , protože to rezervu už z výroby nemá a v prostoru rezervy má uloženou baterku.

Jinak situaci celkem chápu, já osobně bych dneska také kupoval Sharana s V6. akorát bych do něho ten plyn nedával, ale nepovažuji to za špatné řešení, vzhledem k rezervě výkonu, nějaký úbytek výkonu vlivem plynu není významný .

_________________
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

_________________
LUPínO 1,2 TDI 3L, KIA Sorento V6 3,3 l 183 kW LPG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], jenda.master a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group