Stránka 3 z 11

SAG II - 2,8 V6 204PS

Napsal: 30.12.2009 12:53
od Tom74
zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky

Re: SAG II - 2,8 V6 204PS

Napsal: 30.12.2009 21:48
od luk.ino
nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?

Re: SAG II - 2,8 V6 204PS

Napsal: 30.12.2009 22:34
od abeljozef
Tom74 píše:zdravím, chci koupit některý z trojice SAG II s motorem 2,8 V6, tady na fóru jsem nenašel nic konkrétního o spolehlivosti tohoto motoru nebo o jeho choulostivých a bolavých místech. Jestli tu někdo s tímto motorem je, rozdělte se o zkušenosti. Díky
Ahoj, skus si prebehnut tuto temu pripadne si pozri toto:

KOUPĚ: poraďte při výběru auta, Sharan, Alhambra či Galaxy?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=27118" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: 2.8 V6, 4x4, ano či ne? pro a proti: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=52734" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat, na co dát pozor: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=6205" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: info, jak vybírat při koupi, poraďte: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24620" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jaký vybrat motor? 66, 81, 85 KW: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=11574" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, čím se řídit?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=21894" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: jak vybírat, na co dat pozor pri Sharanovi: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=17180" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA, KILOMETRY: skutečný stav kilometrů, přetáčení: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=26370" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: klimatronik nebo manuál?: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=26447" onclick="window.open(this.href);return false;
KOUPĚ SHARANA: nafta nebo LPG, zkušenosti, spotřeba: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 31&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: SAG II - 2,8 V6 204PS

Napsal: 31.12.2009 10:28
od Tom74
luk.ino píše:nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?
2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDI
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS

..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 31.12.2009 13:37
od stw
Správne, keby som mal možnost vyberat podľa motora tak určo tak jak ideš na to ty. Správna cesta.Good luck.

Re: SAG II - 2,8 V6 204PS

Napsal: 31.12.2009 16:37
od luk.ino
Tom74 píše:
luk.ino píše:nic proti :D , ale proc chces tenhle motor?
2,8 chci kvůli výkonu, výbavě a i kvůli nízké pořizovací ceně vs. málo najetých km než u TDI
při dodatečné montáži LPG nainvestuju pořád míň než TDI a náklady na KM jsou míň než TDI, a je rozdíl 204 PS a 116 PS

..... a když jsem se po týdnu mrazů kolem -15C ptal na zimní naftu, tak na mě čučeli jak na blba....
a jake budou naklady na jeden Km, kdyz to bude v plynu?

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 31.12.2009 17:25
od stw
Asi 50%-60% z ceny kilometru na benzín... Moje skúsenosti s lpg sú len tie naj,len je treba aby ten systém bol 100% zoštelovaný...

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 13:44
od vilik
Nevím, nechci ti brát iluze, ale to číslo mě připadá dost nadsazené (stw). Ber v úvahu, že LPG má nižší účinnost a pokud vím (když tak mě někdo opravte), tak na výkonu to dělá -15 až 20 %. A vazba mezi výkonem a spotřebou nebube lineární, zvláště u benzínu. Myslím tím využívání výkonu. Pokud ho necháš v benzínu, budeš moci využívat celý výkon a nebudeš mít nutkání dávat cihlu na pedál. Kdežto u sníženého výkonu (LPG) tam cihlu budeš mít častěji. Zvláště u skoro dvoutunového hovada. Osobně považuji za slušný úlet pořizovat si auto mimo jiné kvůli výkonu a pak ho degradovat LPGčkem. Ale je to můj názor, nic ti nevnucuji. Osobně bych to neudělal.

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 19:59
od stw
Druhé auto(Forman) mám v LPG už niekoľko rokov, a je to zhruba tak ako som napísal... Je možnosť že s SAG to bude trochu iné, ale veľké rozdiely by som tam nevidel. Zo skúsenosti viem že spotreba je asi o 1-1,5L/100Km vyššia ale cena LPG je o viac ako 50% nižšia! S jazdnými vlastnosťami LPG som spokojný a rozdiel od benzínu nepoznám. S čím som nadmieru spokojný sú výfukové plyny/splodiny čo sa nedá s bezínom zrovnávať. (nič horšie jak ked ide pred tebou stara škodovka...)Ešte pripomeniem že to je karburátor... Keby som si znovu vyberal auto po motorickej stránke idem do výkonnejšieho benzínu s prerábkou na LPG a výkonovo budem na tom lepšie ako diesel s rovnakou spotrebou...

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 20:09
od abeljozef
Mne na LPG vadi len jedna vec, bud mala nadrz namiesto rezervy a s tym spojene caste tankovanie (co by ma zabijalo) ale nikde nezavadia a neznizuje priestor a uzitkove vlastnosti (pri SAG by bola priamo pod podlahou takze este aj riesit problem s krytim) alebo vacsia v zadu v kufri ale uzitkove vlastnosti idu do haja. Preto by som osobne do SAG a LPG tiez nechcel.

Co sa tyka jazdnych vlastnosti tak s tym nie je ziadny problem. Len zastavba je zlozitejsia ako pri karburatorovom aute kde ide o velmi jednoduchy system.

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 20:48
od stw
No ja mam nádrž na LPG miesto rezervy a vojde mi tam necelych 40L čo som nikdy aj pri benzine nečerpal viac.A sieť čerpacích staníc na LPG je myslím dostačujúca.Do SAG by sa mohla dať nádrž aj vačšia miesto rezervy...

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 20:54
od abeljozef
Vies ale ja som lemra leniva a spravit takmer 1000 km na nadrz bez tankovania sa mi strasne paci :wink: :D

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 21:02
od vilik
Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. A jsme u toho, co popisoval Jozef. Velkou devizou tohodle auta je kompaktnost a variabilita prostoru. Zkrátka vyndáš sedačky a máš náklaďák s rovnou podlahou. Co dál? Riskovat jet bez rezervy, aby tě nepřekážela? Na pá kilometrů klidně, ale nějakou dlouhou štreku ani náhodou. Nevím. Tohle by mohla být podobná debata jako věčný souboj mezi ropáky a benziňáky, co je lepší. Jsou určitě nějaká pozitiva a také negativa. Ale když si já osobně obě veličiny položím na misky vah, tak negativa převládají. Ale jsme lidi, co mají různé zájmy, názory a priority. Někdo třeba nemůže pochopit, jak můžeme jezdit na naftu :D .

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 21:41
od stw
LPG,benzin,nafta furt to je SAG :D
je jedno co kupi, neprehlupi.

Re: KOUPĚ AUTA: VELKÝ RÁDCE jak nakupovat ojeté vozy SAG

Napsal: 01.01.2010 23:18
od jenda
vilik píše:Místo rezervy jo. Rezerva je v drátěném košíku pod podlahou (venku). Kam ale potom s rezervou? Nevím, jestli by se tu našel odvážlivec, co by místo rezervy vozil nějaký sprej (umožňuje vyhláška). ... ...Po zkušenostech několika klubáků je zkrátka rezerva jistota. :D .
Tak já se hlásím, v loňském roce jsem bez rezervy najezdil cca 20 000 km, máš ale pravdu v tom že na delší vzdálenosti (když si vzpomenu) si beru rezervu do kufru. Jinak samozřejmě mám dohodu se svým dvorním automechanikem že v případě defektu rezervu přiveze.
Tu rezervu nevozím v Lupu , protože to rezervu už z výroby nemá a v prostoru rezervy má uloženou baterku.

Jinak situaci celkem chápu, já osobně bych dneska také kupoval Sharana s V6. akorát bych do něho ten plyn nedával, ale nepovažuji to za špatné řešení, vzhledem k rezervě výkonu, nějaký úbytek výkonu vlivem plynu není významný .