MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

Mně to moc vtipné nepřipadá. Já se na rozdíl od Tebe, Patriku, nebavím. Já totiž nesnáším, když mě někdo uráží. Ten člověk mě nikdy neviděl, nezná mě, neví o mně nic a bude mě urážet jen proto, že si dovolím vyjádřit vlastní názor? Prostě smůla - když je mi něco proti srsti, což zástavba neschváleného motoru určitě je, pak to prostě napíšu - to je trestné???

Jen jsem vyjádřil svůj názor. Jednoduše nechápu, jaký smysl má zástavba motoru A4 do Sharana, kam tento typ motoru nepatří. Motorů řady A3 je milion a za mnohem lepší peníze a jednoduchý repas takového motoru (mám tím na mysli nakroužkování a přeuložení kliky) vyjde v součtu na stejné prachy jako jetý motor AHF. Navíc mám schválený motor, který do tohoto vozu patří a mohu klidně spát.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od patper »

:roll: A ja zase nechapu,proc se navazis do ostatnich :!: :wink:

On G2tdi - to napsal dobre - take mi to tak pripada :idea: :!:

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od g2tdi »

Marek77 píše:Především jsem neměl na mysli Audi A3 a A4, ale výrobní platformu motorů TDi. A že motory řady A4 (tedy právě například motor AHF) jsou z hlediska složitosti rozvodů a vodního hospodářství mnohem složitější (AFN a podobně), to je obecně platný fakt a to nepopřeš. Prostě pět kladek rozvodového řemenu je jednoduše víc než dvě, že?

Do svého auta si narvi jaký motor chceš. Až Tě někde lapnou a nebo zaplatíš třeba škodu na dopravní nehodě, kterou třeba vůbec nezaviníš, a to vše jen proto, že máš v autě neschválený motor, můžeme si o tom pak popovídat :wink:. Takových rádoby přestavbařů, kteří nacpali do žigulíka motor z Alfy, do škodule motor z Golfa a podobně, takových znám opravdu dost. Vždy, dřív nebo později, na ně došlo (a já jim to moc přeju).


Jinak co se týká motorů, nezkoušej na mě vůbec nic. Do motorů dělám možná déle než jsi Ty na světě a konkrétně motory TDi koncernu VW znám do šroubku. Takže pozor na to, s kým mluvíš a koho urážíš.
Já tě lituju protože tobě až se na tom něco vysere a budeš potřebovat poradit, tak se na tebe každej tak akorát vysere a nechá tě v tom máchát.

Znáš ze života že kdo na sebe peje nejvíc chválu tak je první kterej brečí že mu něco nefunguje a pamatuj že se nemá přát nic zleho, že boží mlýny melou pomalu ale jistě. To že sem o 9 let mladší než ty, neznamená že si sežral šalamounovy h***o a všechno víš a stopro, mě spíš příjde že si typ člověka kterej všude byl, všechno zná a tam kde byl 2x, tak od toho má klíč. Jak mužeš vědět že sem ten motor tam nemel schválenej nebo že sem tam nemel tehle motor s kodem AHU?
Z motoru na tebe fakt nic nezkoušim páč by to zas mohlo třeba dopadnout jako s tou tvojí tabulkou na převodovky vid :wink: a co ted mám se te začít bát? bububub vid. mě fakt nenasereš, spíš si jenom sereš do svýho hnízda. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) g2tdi dne 31.07.2009 17:58, celkem upraveno 1 x.
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od g2tdi »

Marek77 píše:Mně to moc vtipné nepřipadá. Já se na rozdíl od Tebe, Patriku, nebavím. Já totiž nesnáším, když mě někdo uráží. Ten člověk mě nikdy neviděl, nezná mě, neví o mně nic a bude mě urážet jen proto, že si dovolím vyjádřit vlastní názor? Prostě smůla - když je mi něco proti srsti, což zástavba neschváleného motoru určitě je, pak to prostě napíšu - to je trestné???

Jen jsem vyjádřil svůj názor. Jednoduše nechápu, jaký smysl má zástavba motoru A4 do Sharana, kam tento typ motoru nepatří. Motorů řady A3 je milion a za mnohem lepší peníze a jednoduchý repas takového motoru (mám tím na mysli nakroužkování a přeuložení kliky) vyjde v součtu na stejné prachy jako jetý motor AHF. Navíc mám schválený motor, který do tohoto vozu patří a mohu klidně spát.

mmmm koukám že se vyznáš :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chtěl bych tě vidět jak překroužkuješ afnko přeuložíš kliku a ještě jí necháš nabrousit a to všechno material a práce do 12 tis celkem by mě to zajímalo, a dal ono když máš auto s motorem afn a je díra v bloku a z něj kouká ojnice tak tomuhle asi nepouže "překroužkovat a přeuložit kliku" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nic méně jesi ti stačí jen techto pár věcí na to abys na tom motoru udelal geošku tak si frajer a já před tebou smekám a budu ti posílat všechny moje zákazníky :mrgreen: :mrgreen:
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od golfgti16vv »

ale no tak G2 TDI jsme tu přece abychom si pomahali ne ja vim že tě to rozjelo ale kašli na to ja vim že už jsi ledascos přestavel viz. tvoje g2 ale každy ma svůj nazor

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

To g2tdi:

Možná bys měl upravit svůj slovník, vyjadřuješ se jako hulvát a osočuješ člověka, o kterém vůbec nic nevíš. To bys neměl. Ale omlouvá Tě to, že jsi ještě malý kluk - až vyspěješ, možná se naučíš chovat k lidem slušněji. Ono by se totiž mohlo stát (vzhledem k Tvému věku a zkušenostem to i předpokládám), že spíš budeš potřebovat poradit Ty ode mě :wink:, tak na to mysli. Nicméně já nejsem mstivý a zlý člověk a i když se třeba s někým do krve pohádám, nikdy potom mu neodmítnu pomoc, pokud o ni požádá. Tak by to myslím mezi lidmi mělo být, ne?

Motor AHF nemáš ve voze legálně schválený v žádném případě, to zkoušej na maminku nebo nějakou buchtu z diskárny, pokud ji to bude zajímat. Motor AHU, který jsi tam asi měl původně, je motorem řady A3, stejně jako motor AFN, který mám ve voze já, a některé další typy motorů. Tudíž motor AHF, což je výrobní platforma A4, Ti nikdo neschválí. V žádném vozidle Sharan, Alhambra ani Galaxy nikdy nebyl schválen žádný typ motoru TDi výrobní platformy A4. Neoblbuj, prosím. Máš ve voze sice motor AHF, ale je to ilegální zástavba. A to je skutečnost, která se mi nelíbí, proto jsem na Tvůj příspěvek na předešlé straně příspěvku reagoval.

Nicméně mám dojem, že Ty si s legálností zástaveb motorů asi hlavu neděláš, že? Už jen pohled na Tvůj nick mi o tom jasně vypovídá. Jsi podle mého názoru nebezpečný jedinec, protože do vozů montuješ motory, které tam nepatří. Tím potenciálně ohrožuješ nejen sebe (po tom je mi buřt), ale především tisíce jiných lidí, kteří se v blízkosti Tvých vozů náhodou vyskytují. Opravdu bych nechtěl, abys jen díky tomu, že máš v autě neschválený motor třeba o vyšším výkonu, na přechodu pro chodce přejel malé dítě nebo těhotnou ženu jenom proto, že tu káru jednoduše nestihneš zastavit, neb brzdy to nezvládají (a nebo proto, že jsi jel jako prase, protože máš silný motor a musíš si něco dokazovat). Sice jsi možná šikovný v tom, že umíš do auta namontovat jiný motor, což s sebou jistě nese mnohá úskalí a je to svým způsobem náročné - já přiznávám, že to neumím a ani bych to nikdy nedělal - nedomýšlíš však závažnost svého konání a důsledky, které z takové věci mohou vyplynout. Je mi to líto. A o to víc, že jsi ochoten se takovými věcmi ještě veřejně chlubit. Takové lidi by měli trestat, jsou totiž svým jednáním společensky nebezpeční.

Vždy, když kupuješ starší motor, obrovsky riskuješ jeho technický stav, to jistě víme oba dva stejně dobře. Proto si myslím, že je úplně jedno, jestli kupuju starší motor AHU nebo AHF. Oba jsou jeté. A jistě taky víš, že počet ujetých kilometrů vůbec není směrodatný údaj. Mnohdy motor s ujetým půl milionem je v lepším technickém stavu a lepší kondici než jiný motor, co má třeba "jen" dvě sta tisíc. Opotřebení motorů je, jak jistě taky víš, dáno desítkami faktorů. Proto nevím, proč jsi zvolil právě zástavbu motoru AHF s odvoláním na ujeté kilometry. Repasovat motor (ať je to AHU nebo AHF) vyjde na naprosto stejné peníze, u motoru AHU bude tato oprava dokonce levnější díky menšímu množství dílů rozvodů. Proto si myslím, že bylo jednodušší koupit starší motor AHU bez ohledu na ujeté kilometry. Případná oprava by vyšla na X peněz (ale to by u motoru AHF přišla taky, že?). A Ty jsi určitě nemohl vědět, jestli motor AHF, který kupuješ je dobrý nebo méně dobrý. Proto mi to přijde hloupost, navíc nedovolená. Ale jak už jsem psal dříve - je to jen Tvá věc a já jsem pouze vyjádřil svůj názor (za který mě tu někteří skoro lynčují......... - to je svoboda slova, pánové). Mám spíš dojem, že Tě naštvalo, že jsem Ti nepochleboval a neobdivoval Tvou práci tak, jako všichni ostatní. Bohužel - toho se ode mě v tomto případě určitě nedočkáš. Mně totiž, na rozdíl od některých jiných lidí, zástavby neschválených motorů do aut tak oslnivé a uchvacující nepřipadají, spíše naopak.



Mám dojem, že je třeba tuto nesmyslnou debatu o ničem jednoduše ukončit. Vzájemné napadání a urážení není na místě (i když já nikoho nenapadl a neurazil, jsem ochoten se do toho pytle hodit taky). Prostě jsi vrazil do auta motor, který tam nemá co pohledávat. Někomu to přijde jako dobrá práce, jinému jako hrdinství, někomu třeba jako umělecké dílko - mně to přijde ilegální a jsem jednoznačně proti takovým věcem. Tím končím diskusi, kde jsme všichni pouze vyjádřili své názory na věc.

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od abeljozef »

Dlho som rozmyslal ci sa sem zapojit, snad to neolutujem.

- ze sa do SAG da namiesto 66 kW namontuje motor 81 kW (ktory konkretne nie je schvaleny ale ina verzia s v podstate rovnakymi parametrami je) by som stresy nemal lebo SAG je na tento motor stavany. Ak to zvaldne prevodouka a spojka tak o ine by som sa nebal.
- na druhu stranu neschvaleny motor 81 kW maniesto 66 by som si do auta nedal nie preto ze by som bol proti takejto prestavbe ale len koly tomu ze by ma mohla nejaka uradnicka krysa ktora nema ani sajn o tom ako vobec funguje motor oprudzovat koly tomu ze to papierovo nesedi. A takychto ludi priam neznasam lebo sa snimi sretavam na moj vkus hodne casto (nie v suvislosti z autami).
- Ohladom brzd a ich vykonu do I. SAGov sa montovali pri 66 aj 81 kw rovnake brzdy (ak vylucim 4x4) takze o tom ze by sa nieco nedobrzdilo nemoze byt ani rec. Navyse hmostnost vozidla sa nemeni (2 - 3 kila na vyse nepocitam) a aj keby stale je moznost znizit uzitkovu hmotnost aby nebola prekrocena celkova hmotnost vozidla (pripadne max. hmotnost na napravu). A brzdy musia byt skonstruovane na celkovu hmotnost.
- takze argument o nedobrzdeni na krizovatke povazujem v tomto pripade za neopodstatneny.
- Videl som jeden rozhovor kde vysvetlovali ako sa to robi v nemecku ked tuneri robia o monoho radikalnejsie prestavby. Auto po takejto prestavbe prejde na TUV individualnym schvalovanim a ak ho uznaju sposobylim tak bez problemov jazdi.
- to ze niekto bude klast pri takejto prestavbe ktora nijako nezvysuje vykon motora nad hranicu na ktoru je projektovane vozidlo by som videl skor ako problem neschopneho uradnickeho aparatu a tam by som aj hladal chybu pretoze takato "prestavba" musi byt bez problemov schvalitelna lebo ziadne velke technicke prekazky tam nie su.

A rozhodne by som z cloveka ktory si takuto "prestavbu" spravi nerobil nebezpecneho jedinca. To je na mna trocha silna kava. :oops: :cry:

Na zaver nebolo by lepsie schladit emocie, mame si tu pomahat a nie sa tu osocovat.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

abeljozef píše:- takze argument o nedobrzdeni na krizovatke povazujem v tomto pripade za neopodstatneny.
Já jsem ale neměl na mysli konkrétně Sharana. Bral jsem to obecně - prostě do jakéhokoli auta namontovat jiný motor je špatné. A v některých případech v brzdách rozdíly bývají, a ne právě malé.
Například jsem znal jedince, co do Octavie SDi namontoval motor ASV TDi 81kW. A tam problém byl, protože Octavia SDi má nejen vzadu bubny, ale především má o slušný kus menší i přední brzdy.
Nebylo to myšleno konkrétně na Sharana, ale jako příklad platný spíše obecně.



abeljozef píše:A rozhodne by som z cloveka ktory si takuto "prestavbu" spravi nerobil nebezpecneho jedinca.
Já ano.



abeljozef píše:.....mame si tu pomahat a nie sa tu osocovat.
Já jsem si nezačal.







.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

Celý problém je v tom, že jsem si v první řadě nevšiml, že ten příspěvek je už skoro dva roky starý. Kdybych si toho všiml, nikdy bych na něj nereagoval, přišlo by mi to bezpředmětné. Ale už se stalo.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od patper »

8O Marku :!: kurna nech uz toho :roll: Tady pise konkretni priklad :idea: A ty pises obecne :roll:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

ááááá, pan rejpal. Tak se nevyjadřuj, jestli Ti něco vadí. Netýká se Tě to, tak se nemusíš zúčastňovat.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od patper »

.....obcas lituju ty , koho ucis.... :oops: :idea:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od Marek77 »

No comment...

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od patper »

Marek77 píše:ááááá, pan rejpal. Tak se nevyjadřuj, jestli Ti něco vadí. Netýká se Tě to, tak se nemusíš zúčastňovat.
... :D procpak se nemuzu vyjadrovat :?: 8O

Ono to opravdu s tebou nema smysl :!: :gey: :mrgreen:

Uživatelský avatar
jenda
Profík
Profík
Příspěvky: 943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Č. Budějovic

Re: MOTOR: zástavba motoru AHF (TDI 81 KW Golf IV) do SAG I.

Příspěvek od jenda »

V čem je nebezpečnější výměna motoru za neschválený typ od provedení neschválení úprav převodovky nebo dokonce její výměnu za převodovku z úplně jiného auta?
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“