Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

mám stejnej názor, ale když se nad tím zamyslím, tak tomu nerozumím........mám origo disky, žádný repliky.........vždy když ty šrouby povolujeme, tak to vypadá tak, že jsou skoro zakouslý do disku, jako kdyby tam byly snad přivařený..............už mě to taky rozčiluje,ale jelikož nemám možnost půjčit si disky jiné tak to bohužel nemůžu vyzkoušet

jsem také bezradný a už ted se děsím toho, až nastane nějaký defekt, při kterém budu muset na cestě vyměnit kolo za rezervu........(u žádného jiného auta jsem takovýto problém neměl)

je to jen taková malá vada na kráse, ale řekl bych, že docela podstatná........


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

985

Bydliště:

Žilina

Chlapci, skusali ste ist kupit do dobreho zeleziarstva ocko aj zavitnik (ak neviete aky je to presne zavit, zoberte srob so sebou - maju na to sablonky) a dat si tu pracu VSETKY skrutky aj otvory prerezat nanovo? Bol som prekvapeny kolko ocko aj zavitnik bralo zo srobu/naboja.
Vysledok bol skvely - rukou vsetky sroby az nadoraz. Potom trochu medenej pasty na koniec srobu a utahovat momentakom.

Ale ja som nikdy (na Alhambra I, Galaxy I, Sharan II) nemal taketo brutalne problemy s povolovanim - ocko a zavitnik som kupoval kvoli opacnemu problemu - niektore sroby isli tak tazko, ze utahovacka v pneuservise neutiahla do konca a kolo triaslo.

Inak do kazdeho auta dokupujem ten vysuvatelny teleskopicky kluc na kolesa, co dostat vsade za cca 2 stovky. Nie je to az take blato a doteraz som s nim vzdy povolil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Bandog píše:
...........ale jelikož nemám možnost půjčit si disky jiné tak to bohužel nemůžu vyzkoušet.....



To nefunguje - mám dvě kompletní sady kol, tedy deset disků (léto / zima), a dělá mi to na všech.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

Pilotek:

dobrá rada, kámo, ale to jsem už udělal............protáhl jsem všechny závity a šrouby tam našroubuji rukou.........bez problémů........ale jak píše Marek tak problém bude asi v tom, že se šrouby moc zakousnou do disku..........nechápu to, ale myslel jsem si, že mě toto trápí jako jediného ale nejsem sám, tak na to snad musíme přijít.......

mimochodem: tyhle klíče na povolování kol (teleskopické) jsem naposledy odrovnal dva....... :D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Pilotek píše:
Inak do kazdeho auta dokupujem ten vysuvatelny teleskopicky kluc na kolesa, co dostat vsade za cca 2 stovky. Nie je to az take blato a doteraz som s nim vzdy povolil.



Tak v našem pneuservisu mi na PZ kole právě takový klíč urvali (naštěstí byl jejich), a to tak, že ořech letěl neznámo kam a už ho nenašli. Když se nechytala ani povolovací pneumatická vrtačka s momentem povolování/utahování 500/350 Nm, nedivím se, že klíč jim uletěl jak párátko.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Naposledy upravil Marek77 dne 19.01.2009 22:14, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

Jak už někdo zmínil, možná by nebylo od věci zkusit pod šrouby dát podložku ?
Ono pokud jsou nadoraz, byť jen maličko, tak po dosednutí auto je všechno jinak. Podobně je to třeba s karabinou při lezení - ta se taky nemůže dotáhnout úplně, pač jak si do toho člověk lehne, tak ji pak neotevře.
Je mi jasný, že princip je krapet jinej, ale skoro mi to tak přijde, že by to nemuselo být marný.

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

Marek77 píše:
Bandog píše:
...........ale jelikož nemám možnost půjčit si disky jiné tak to bohužel nemůžu vyzkoušet.....



To nefunguje - mám dvě kompletní sady kol, tedy deset disků (léto / zima), a dělá mi to na všech.



ok, tak musíme přemýšlet dál
přeci není možné, abychom na to nepřišli.............zkusím se stavit za nějakým nezávislým pneuservisákem at na to koukne, protože se známýma jsem to nedořešil........prostě nevěděli poradit.............já mám druhou sadu elektronů a to je v pohodě, ale z těch plecháčů mám vždycky obavy.........


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

parizek_ltm píše:
Jak už někdo zmínil, možná by nebylo od věci zkusit pod šrouby dát podložku ?
Ono pokud jsou nadoraz, byť jen maličko, tak po dosednutí auto je všechno jinak. Podobně je to třeba s karabinou při lezení - ta se taky nemůže dotáhnout úplně, pač jak si do toho člověk lehne, tak ji pak neotevře.
Je mi jasný, že princip je krapet jinej, ale skoro mi to tak přijde, že by to nemuselo být marný.



díky za radu...........jakmile bude chvíle tak to zkusím a uvidím........jsem zvědavej jak to dopadne, protože cokoliv co zabere bude jen pro dobro věci :D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Mám ale ohledně této věci nový poznatek:

V sobotu jsem měnil čep řízení a tyčku stabilizátoru - každé na jiném kole, takže jsem postupně sundaval obě přední kola. Jel jsem s autem jen dneska do práce a zpět, tedy cca 10 km po městě. Když jsem potom dnes odpoledne sundaval LP kolo, abych se přesvědčil, zda je vše v pořádku, kolo šlo povolit celkem bez problémů (pouhou fajfkou orig. přísl., bez trubky či jiného nástavce, a pouze jednou rukou, tedy žádné poskakování nohama).

Z toho tedy plyne, že celý problém způsobuje nejspíš rychlost jízdy (potažmo teplota) nebo doba od namontování kola. Tak a teď mluvte !!!

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

Marku
Osobně si myslim, že rozhodně rozhoduje kolik vymeteš děr, to zas není tak přesný ukazatel podle mě :)
Přeci jen když celá náprava projede kousek D1, už bys to jen tak asi nesundal , pač 550kg motor udělá v díře svý

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

parizek_ltm píše:
Marku
Osobně si myslim, že rozhodně rozhoduje kolik vymeteš děr, to zas není tak přesný ukazatel podle mě :)
Přeci jen když celá náprava projede kousek D1, už bys to jen tak asi nesundal , pač 550kg motor udělá v díře svý



Po D1 jezdím celkem dost - dvakrát měsíčně Vel.Meziříčí - Praha a zpět :wink:.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

Z toho tedy plyne, že celý problém způsobuje nejspíš rychlost jízdy nebo doba. Tak a teď mluvte !!![/quote]


z toho tedy plyne že já už nevím :( , jsem zmatenej jak roj lesních včel...............zkusím podložky a pak uvidím..........já vím, že pokud šrouby dotáhnu,tak je prostě nepovolím a to i v případě, že auto ještě nespadlo z heveru na zem a ani nejelo.........


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Je to fakt divný.

Kde je ta zakopaná čubka, chlapi ???!!!

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.11.2008

Příspěvky:

1439

Bydliště:

Náchod

Marek77 píše:
Je to fakt divný.

Kde je ta zakopaná čubka, chlapi ???!!!



počítám, že u mě v garáži :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zkusím se na to ted více soustředit a získat pár informací a pak se ozvu.........taky mě to trápí


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KOLA, ELEKTRONY: bezpečnostní šrouby, uvolnění
PříspěvekNapsal: 19.01.2009 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

606

Bydliště:

ŠUMAVWA

mno ja nevim do pneu už dělam zhruba 8 let ale toto se mi nestalo pokud se šrouby maznou a dotahnou momentem tak jsem to vždy povolil ,zaleži ješte na tom jestli se dodrži spravny kužel na šroubu

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group