Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 04.02.2011 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Ventil N75 pracuje jako přepínač. Takže by nemělo být možné, aby současně spojoval oba vstupní kanály VAC a ATM. To by pozbývalo smyslu.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 05.02.2011 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

Tak ventil jsem vyčistil lihem a WD40, ještě jsem zkusil několikrát za sebou zahýbat tyčkou mezi podtlakovou plechovkou a turbem. Dnes jsem byl v Plzni, celou cestu tempomat cca 120km/h a nouzák ani jednou. Tak snad... :D

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 06.02.2011 17:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Že by to WD40 vyřešilo? Vlastně proč by ne?

Jinak krátkodobě lze ventil N75 nahradit ventilem N18 z ovládání EGR (pokud nemáš motor 1Z,AHU nebo ANU). Systém EGR se odpojí a jeho ventil N18 se použije místo ventilu N75. Ale dlouhodobě se to nedoporučuje, protože jehla ventilu N18 je z méně odolného materiálu a ventil by dlouho nevydržel. Nicméně na dojetí domů to v klidu stačí.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 07.02.2011 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

WD40 je malý zázrak :!: :!: :!:

Teď vážně. Protože jsem neměl kromě lihu doma nic jiného, tak jsem použil WD40 k vyčištění a promazání. Nechal jsem ho ve ventilu chvíli působit, pak profoukl a vylítla nějaká černá sr..ka :lol: .

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 10.02.2011 11:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

509

Bydliště:

Opava city

Existuje nějaké schéma,odkud kam mají hadice těch tří elektromagnetických ventilů vést abychom se zaškolili,jak to přesně funguje,celá ta soustava?

_________________
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk

_________________
Import & prodej aut. Také nová auta levněji. Krásné druhé auto pro Vás za 79tis http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=220355


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 10.02.2011 16:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

Existuje. Stačí vědět rok výroby a typ motoru a ETKA poví hodně.
V příloze je např. motor AFN, rok 1997.


Přílohy:
AFN 1997.pdf [38.01 KiB]
547 krát

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 21:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

To AUTO1:
Omlouvám se za pozdní odpověď, koukal jsem jen sem a SZ jsem si nevšiml - nepřihlašoval jsem se.
Takže jestli to ještě pomůže, tak je to zde:


Přílohy:
sharan 2001 auy.pdf [47.66 KiB]
553 krát

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 01.03.2011 21:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

400

Bydliště:

okr. Benešov

Marek77 píše:
Z Octavie tam pasuje (edit: N75), ale má jinou svorkovnici. Muselo by se to předělat.

N75 na Octavii tu mám a dokonce i se svorkovnicí (takže by to stačilo přepinovat).


Svatá pravda. Shodou okolností jsem dnes mluvil i s člověkem ze škodovky a ten mi to taky potvrdil.

_________________
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 30.04.2011 18:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.04.2011

Příspěvky:

32

Caute chlapy mam prosbu a nevim jestli to sem patři, v servisu jsou z toho paka a taky vy velky prd. Při jizde mi to jakoby sičelo za palubovkou většinou při zaběru od cca 1700 otaček nahoru je to vmístech nekde u egr ventilu ten jem už nechal vičisti a pořad to same.Předem děkuji. Alhambra 85kw 2002 .Nejsem novy Galaxy od roku 2001 do 2005,pak Alhambra signo 85kw od 2005 do 2010 max spokojenost, od 2010 do 2011 Nissan Pathfinder 2.5.DCI zklamaní,Ted Alhambra 85kw pd ale holatko. :yahoo:paolo69seznam.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 13.10.2011 21:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

Zdravím kluci,chci si jen potvrdit to co si myslim,trochu to spadá do sekce nouzový režim.Ale jel jsem předevčírem do prahy odvíst na podvalu auto,a spadlo mi to do nouzáku.Když jezdím solo,tak auto jede ok,až na díru ve víkonu po 3000tis.otáčkách,to vždycky auto nemělo víkon,a pak zas nabralo.Jelikož lopatky čisté,turbo nový,baňka tlaku ok,a hadičky taky,tak mě napadl ventil N75,ten jsem tam před půl rokem fláknul z 85kw PD.Dneska jsem ho vyměnil za jiný N75,a auto jede radykálně líp,ale stejněje tam trochu ta díra ještě cítit.Tak se ptám,musí bejt ventyl N75 stejný dle vírobce k danému tipu motoru???v mém případě AFN...ptám se proto jestli si mám koupit ten ventil co tam má být podle tipu auta,nebo jestli jsou všechny stejný.Něko tady už psal,že jsou každý jiný,a někdo zas že jsou stejný.....

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 14.12.2011 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2010

Příspěvky:

118

Bydliště:

Karlovy Vary

Zdárec. Kdyby někdo chtěl ten ventil N75 tak jsem doma rozebíral Toledo 81 KW AFN a jeden tam byl a druhej byl v kufru jako náhradní tak snad jsou vpořádku. Cena kolem 500? Jak se dostanu tak to hodím i do sekce inzerátů. Nejlíp na mail dvorky1@seznam.cz


Přílohy:
DSC05370_změna velikosti.JPG
DSC05370_změna velikosti.JPG (138.82 KiB) Zobrazeno 2335 krát


_________________
Galaxy 1,9 TDi 81Kw, r.v. 99,7 sedaček, šedý interirér, 6x el okna,přední okno vyhř.,otočné sedačky, bez PC a vyhřevu sedaček:-(, dodatečně tempomat,okna v dalce, Galaxy II 85 KW PD r.v.2000, VAG 304 CZ + KKL kabel.
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 02.07.2012 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2011

Příspěvky:

137

Bydliště:

Praha

Ahoj chlapci. Mám takový dotaz. Už delší dobu se mi zdá, že auto prostě nejede tak, jak má. Přišel jsem na to, že se mi nehýbe regulace turba a tak jsem šel po hadičkách, ty se zdají být v poho. Ale když jsem došel k ventilu N75 a vyndal ho, tak jsem přišel na to, že "ten plast" ( tělo toho ventilu ) je nějaké popraskané. Když jsem vypojil tu spodní hadici, najednou na mě zasyčel vzduch. Je mi jasné, že ten ventil se musí vyměnit, ale spíš mi jde o to, že jestli tím, jak je to tělo popraskané to nehýbe s tou regulací turba nebo je ještě nutné hledat závadu jinde.

Edit 3.7.
Tak dneska při návštěvě VW v Německu jsem se dozvěděl, že to není ventil, který reguluje tlak turba, ale ventil, který má co dočinění s výfukovými plyny. Víc jsem tomu němcovi nerozuměl. Je to tedy něco jako u ropáků ERG ventil? Můžete mi někdo poradit, kde u mého motoru hledat N75, který reguluje tlak turba?

_________________
VW Sharan I 2000, 1.8 T 20V AJH

_________________
Kardan servis Praha


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 21.11.2013 21:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2013

Příspěvky:

37

Zdravím hoši.. asi sem píšu špatně ale chci se zeptat k čemu slouží ventil n75.. Mam vento TDI 66kw a neslším že by mi cvakal jaký má vliv na turbo?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 21.11.2013 22:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2011

Příspěvky:

137

Bydliště:

Praha

Tak jsem se konečně dokopal k tomu vyřešit problém s autem. Bylo v háji čidlo atmosferického tlaku. Nové mě sice vyšlo na 2,5 ale auto jede jako kráva... Ale půjde do světa... :c)

_________________
VW Sharan I 2000, 1.8 T 20V AJH

_________________
Kardan servis Praha


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR: elektro-mag. ventil N75, umístění
PříspěvekNapsal: 27.10.2015 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2010

Příspěvky:

130

Bydliště:

Banská Bystrica, SR

Technický dotaz - stretli ste sa niekedy s tým, že po vypnutí motora N75 ešte chvílu vrčí?

len pre info - dával som novú pierburg /prvovýroba/

_________________
Sharan 1,9TDI 85kw 2004 + Felda 1,6 lpg kat off, zvody sport vyfuk odlahceny zotrvak vpredu chladené kotúče vzadu kotúče, rozšírená zadná náprava a tak :D


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam [Bot] a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group