Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 14.04.2010 08:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Auto1 píše:
Mimochodem,staré zásoby VIFu jsou ještě v 650ml ale od 14.7.2009 se dělá 500ml balení a je trochu jiná etiketa.

Jj, změnu objemu balení jsem zaregistroval taky. Ale s takovou přesností data to opravdu neumím :wink:.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 14.04.2010 17:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.08.2008

Příspěvky:

1105

Bydliště:

SK-Trnava

nevie nahodou niekto ci je rozdiel v aditivach na shell medzi benzinom v-power(95) a racing(100) ?

_________________
Seat Alhambra 2.0TDI 103kW 2008, VW Passat 2.0TDI DSG 103kW 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 14.04.2010 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.05.2008

Příspěvky:

16

Bydliště:

Hradec Králové

Asi 2 roky pravidelně používám letní i zimní VIF, úplná spokojenost. Kupuju ho v Auto Štangl za cca. 170 Kč, přibližně tedy o 30 - 50 Kč levněji než na benzínkách. Kromě aditiva do nafty mají také do benzínu.

_________________
Obrázek

_________________
Seat Alhambra II, 1,9 TDI, 85 kW, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 17.06.2010 16:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.06.2009

Příspěvky:

31

zdravím pánové, nevíte někdo, co to prodává unicorn pod názvem Ekonafta? dá se používat v PD motoru?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 17.06.2010 17:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.05.2008

Příspěvky:

951

Bydliště:

Třebíč

Určitě je to nafta s přimícháním určitého procenta "methylesteru" http://www.kl-oil.cz/methyl.html .
Dřív jsem s motorem TDI na bio-naftu normálně jezdil (vč. ostatních firemních aut) a nebyl nikdy žádný problém. Normální chování, stejná spotřeba.

Shodou okolností jsem tento týden do svého PD-čka natankoval tuto samou ekonaftu a zatím jezdím i když subjektivně se mi zdá po cca 300 km, že spotřeba bude možná vyšší než s normální naftou, ale uvidíme až to vyjedu.

Možná mě tady teď někteří motoráři roznesou na kopytech, ale my jsme fakt bez jakékoliv úhony jezdili na bionaftu cca 4 roky v tahu (Galaxie na ni najela skoro 200000 km). Konkrétně jsme jezdili na toto http://www.adw.cz/cs/content.aspx?id=228&sid=28&lid=150

Bude asi taky záležet na výrobě mathylesteru a míchání, ale v dnešní době by již s technologií zpracování být problém neměl jako v dřevních dobách.

_________________
SAG III / 2.2 / 129 kW / 2008

_________________
měřicí a regulační technika


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 18.06.2010 07:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Osobně nejsem příznivcem BIO nafty nebo jak se tomu obecně říká, prostě nafta je nafta. Ale pravdou je, že kdyby používání tohoto paliva bylo nějak nápadně negativní, určitě by o něj nebyl zájem a tudíž by jej asi nenabízeli.

Nejdůležitějším faktorem při používání BIO nafty je životnost, resp. upotřebitelnost. Prostě česky řečeno je nutné ji co nejrychleji spotřebovat. Toto palivo se totiž celkem rychle rozkládá na přírodní parafíny a vodu, což samozřejmě motoru a jeho příslušenství dosti škodí. Parafíny (vosky, chcete-li) ucpávají potrubí a filtry a voda je asi problém, o němž se nemusím rozepisovat. Nicméně pokud se BIO palivo spotřebuje dejme tomu do čtrnácti až dvaceti dnů po datu výroby, tyto problémy by neměly nastat.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 20.06.2010 19:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2008

Příspěvky:

441

Bydliště:

Jih

já kupoval VIF tady po 5l :D
http://www.41.cz/vif/katalog.php?kid=1

_________________
Když to jede tak to jede
Obrázek

http://speedtest.net/result/1423048033.png

_________________
Alhambra 1.9 TDI 96kW RED


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 21.06.2010 07:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

To máš na pět let??? :-D

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 21.06.2010 11:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

509

Bydliště:

Opava city

Nechcete někdo zorganizovat VIF že by se koupila 200l bečka a každý by si vzal 5L? Já bych vzal 20 nebo 40L

_________________
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk

_________________
Import & prodej aut. Také nová auta levněji. Krásné druhé auto pro Vás za 79tis http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=220355


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 21.06.2010 12:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Mně stačí litr na rok, takže se mnou do toho konsorcia moc nepočítejte.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 11.02.2013 16:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.11.2012

Příspěvky:

19

Bydliště:

Zruč nad Sázavou

Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s přidáním aditiv a vlivu na chod bufíku. Jako řádný motorista jsem přidal správný poměr, ale ouha bufík od té doby jen zadýmí a nechytne. A když je tam nepřidám tak buf bufá. Stejný poznatek mám i s arktickou naftou do -40, kterou kupuji od známého co jezdí do ruska s truckem. Do té již aditiva nedávám, ale stejně buf nehoří. Mohla by to dělat špatná žhavicí svíčka v bufovi? Případně doporučili byste zvýšit vznětlivost nafty přidáním malého množství benzínu? cca 1-2l na nádrž nafty. Jinak starty motoru v pohodě na první brnknutí, dýmivost normoš. Díky za rady.

_________________
VW Sharan 1.9tdi, 2002, cruise


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 11.02.2013 17:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2012

Příspěvky:

15

Používám VIF celoročně, na zimu v množství 2x vyšším než je doporučené ředění a nikdy jsem problém neměl. Viděl bych to na problém buď žhavičky nebo spinavého sítka.

_________________
Férový prudič UWE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: PALIVO, PŘÍSADY: přísady do paliva, omyl v palivu, ...
PříspěvekNapsal: 11.02.2013 17:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

2008

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Jsem na tom stejne. Pouzivam Vif uz skoro 3roky pravidelne a v zimne 2x i 3x vic a bez problemu.

odeslano z Nexus-HD2 pres Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 12.02.2013 10:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.06.2012

Příspěvky:

39

Bydliště:

Košice

Přesunuto z tématu o výkonu...

wosa píše:
... leju do nafty zásadně VIF !


A máme zodpovedne overené ako to dlhodobo bude chutiť DPF filtru ?..

_________________
Alhambra 2.0 TDI, 2008, BRT s DPF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 12.02.2013 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2013

Příspěvky:

17

Bydliště:

Náchod

Vyžádal jsem si vyjádření výrobce VIFu k použití do aut s DPF.. Odpověď je tato :

V praxi může vlivem použití nevhodného paliva nebo nevhodného motorového oleje docházet k poškození filtru pevných částic nebo alespoň k rychlejšímu zanášení, které si vynucuje častější vypalování, i poškození katalytického systému. Aby k tomu nedocházelo, nesmí palivo obsahovat žádný kov, protože sloučeniny kovů tvoří po spálení popel, který se usadí ve filtru části a pochopitelně z něho nejde odstranit vypálením, dále nesmí obsahovat síru, jejíž sloučeniny zvětšují hmotnost částic a nesmí obsahovat ani fosfor, který se mimo jiné podílí i na tvorbě popelu. Motorové oleje se ale bez přísad obsahujících tyto látky doposud nedokážou obejít, takže vznikla ve výkonnostní klasifikaci ACEA třida C, definující složení a vlastnosti motorových olejů se sníženým obsahem popelu, síry a fosforu, které se k filtru částic chovají šetrněji. Tyto zásady plně respektuje složení výrobku Super Diesel Aditiv, který je zcela bezpopelný a neobsahuje žádné kovy, síru ani fosfor. V provozu vozidla s filtrem pevných částic se projevuje příznivě, protože mimo jiné obsahuje látku typu bezpopelného oxidovadla, zvyšujícího cetanové číslo, ale i zlepšujícího spalování a zmenšujícího tvorbu částic, tj. sazí, vznikajících při každém spalování nehomogenní směsi, které je typické pro vznětový motor. Je pravda, že odborné časopisy provedly různé testy a publikovaly jejich výsledky, ale nikoliv testy vlivu na filtr pevných části, protože od roku 2007 se postupně měnilo složení motorové nafty zvyšováním povinného přípravku metylesterů (bionafty) a také proto, že jejich obsah v naftě nepřetržitě kolísá a nelze zajistit palivo stejného složení pro dlouhodobé jízdní zkoušky. Zkušenosti z dlouhodobějšího provozu ale existují, protože stejné komponenty jako obsahuje Super Diesel Aditiv, ale v jiných poměrech obsahují i prémiové nafty a dosažené výsledky spojené s jejich používáním jsou všestranně více než dobré. Proto se negativních vlivů na filtr pevných částic není třeba obávat.

Petra Najmanová

VIF s.r.o.

_________________
Sharan, r.v. 2007, 2.0 TDI (103 kW)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 163 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group