Stránka 3 z 5

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 01.03.2009 15:08
od abeljozef
Robi ho napr HOFFER, MEAT & DORIA, MEYLE, TOPRAN, VEMO,

Original stoji asi 800 CZK. Jeho cislo je 1J0 919 379 A

V10-72-0956 obj cislo. VEMO
110 587 obj cislo. TOPRAN
100 919 0028 obj cislo. MEYLE
82185 obj cislo. MEAT & DORIA
7472185 obj cislo. HOFFER

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 01.03.2009 15:15
od ...KOSTA...
Tak se na to kouknem.
Jak to všechno víš? S čímkoliv mám problém hned mám od tebe odpoveď. To jsi SAG vymýšlel? :wink:

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 01.03.2009 16:00
od abeljozef
Nie ale rad by som :wink:

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 27.09.2010 23:38
od michal.sp
Dobrý den venkovní čidlo ta mám ale ukazuje my to čárky a když jsem měřil odpor čidla při 25 je to asi 1KOhm a při změně teploti se mění tak asi jede ,ale asi bude problém někde jinde.Děkuji za radu

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 21.10.2010 22:56
od michal.sp
Dobrý den tak jsem postoupil koupil jsem VAG a na píchnul jsem to a napsalo my to

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 7M0 907 040 AH
Komponent a/nebo - verze: CLIMATRONIC MPV V108
Kódodvání softwaru: 00013
Kód opravny: WSC 00002
2 Nalezeny chyby:
65535 - rid.jedn. vadna
00-00 - -
00779 - Shareware verze. Pro zobrazení všech kódů,
30-00 - Prosím registraci/aktivaci
Pokud někdo víte děkuji za pomoc

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 22.10.2010 00:22
od abeljozef
Toto patri do inej temy :old: :wink:

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 10.03.2011 20:48
od Skyppy
Ahoj klubáci.
Mám jednoho kamaráda, který má firmu na čištění aut. Byl mi něco dlužen, tak mi dnes jako protislužbu komplexně vyčistil auto zvenku i zevnitř. V podvečerních hodinách jsem si autí vyzvedl a při cestě domů jsem si všiml, že mi maxidot i klimatronic ukazujou naprostou blbost o venkovní teplotě. Venku bylo asi 8 st.C a autí mi ukazovalo chvilku 57st.C, chvilku 62 st.C. Dorazil jsem domů, zkontroloval čidlo venkovní teploty a všechno je na svém místě. Při odpojení čidla to ukazovalo 62 st.C. Mám podezření, že při tom čištění interiéru nastříkali nějaký čistící prostředek na ovládací panel a tím je způsoben tento problém. Zkusil jsem cca 1 hodinu foukat na panel teplý vzduch a změna byla v zobrazení venkovní teploty na 37 st.C. Můžete mi někdo poradit co by se s tím dalo udělat??

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 11.03.2011 14:24
od Skyppy
Tak drobná změna. Dnes ráno v 6:00 při cestě do Prahy mi to ukazovalo 59 st.C a z Prahy Do Hradce Králové celých 60 st.C. To máme ale tropy :fire: . Nevíte někdo co s tím????

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 12.03.2011 07:02
od Skyppy
Ještě jeden dotaz. Na kterém konektoru a kterém pinu bych v jednotce klimatronicu naměřil to venkovní čidlo??

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 05.04.2011 20:48
od Skyppy
Tak jsem tu opět se svým problémem s venkovním čidlem. Ten dlužný kamarád mi domluvil opravu v servisu, kde mi řekli, že venkovní čidlo vede nejprve do palubního štítu a vzniklá data se po sběrnici přenášejí do ostatních jednotek. Tím se mi snažili sdělit, že s panelem není žádný problém a že prý budou muset odstrojit celou přední část auta, aby mohli zkontrolovat vedení, jestli není někde zoxidovaný nějaký konektor nebo něco jiného. Tento jejich postup jsem odmítl a autí jsem si odvezl domů. Při hlubším studování jsem zjistil, že čidlo venkovní teploty vede dle mých předpokladů doopravdy do konektoru klimatroniku. Oba dráty jsem proměřil ohmetrem a neshledal jsem žádnou anomálii. Pokud připojím čidlo, tak na konektoru klimatroniku naměřím naprosto stejný odpor jako na vlastním čidle. Tudíž mám jistotu, že dráty jsou v poho. Při zapnutí klíčku panel i maxidot ukazujou teploty, které stoprocentně nejsou. Když odpojím venkovní čidlo, tak ta nesmyslná teplota spadne na 25,5 st.C a víc nic. Když odpojím kompletní panel klimatroniku, tak to během chvilky začne na maxidotu ukazovat ---. Tudíž je jisté, že ty bludné informace o teplotě vysílá klimatronik. Z toho vyplívá moje prosba k Vám všem. Nenašel by se v mém okolí (Chomutov, Louny, Žatec, Kadaň, Most atd.) kdo by mi během tohoto týdne byl ochoten půjčit panel nebo si do svého vozítka dát můj panel, abych si byl stopro jistý problémem a mohl toto zjištění otlouct o hlavu servisu a dlužnému kamarádovi. Předem díky. Info klidně přes SZ nebo e-mail. :kap:

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 14.04.2011 05:41
od Skyppy
Tak problém se "švindlujícím" ukazatelem venkovní teploty vyřešen. Zakoupil jsem jiný ovládací panel klimatroniku a už je to zase v poho. Prostě ta elektronika nemá ráda čistící prostředky co se používají na interiéry aut. :laugh:

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 14.04.2011 21:41
od jeff78
Proto treba ja kdyz cistim interier. Tak si cistici prostredek nejdrive nanesu na hadrik a tim to potom otru

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 15.04.2011 05:44
od Skyppy
Já osobně si myslím, že čištění takovýchto choulostivých částí ani jinak provádět nejde. Ale jak vidíme, tak i odborník se občas SEKNE!!! Ale to je již jedno. Plyne z toho ponaučení do budoucna pro všechny.

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 15.04.2011 09:30
od Skyppy
Tak ještě pro doplnění jsem ve svých domácích laboratorních :laugh: podmínkách provedl pár měření odporu čidla venkovní teploty a vznikl z toho graf, který by mohl někomu alespoň trošku pomoci.

Re: ČIDLO VENKOVNÍ TEPLOTY: kde je, poruchy, opravy

Napsal: 16.10.2011 17:36
od Fana
Měl bych k tomuto tématu také jeden dotaz.
Mohl by mi prosím někdo poradit, na kterém konektoru a kterých pinech u Climatronicu u jedničkového Galaxy můžu to čidlo venkovní teploty naměřit?
Také mi VAG ukazuje, že teplota venku je 160°C, ale když měřím odpor samotného čidla při vkládání do teplé a studené vody, tak se odpor mění. Otázka je, jestli se mění správně....
Ale taky může být někde přerušený nebo zkratovaný drát k čidlu, takže než koupím nové čidlo, tak si chci ověřit, že je to v něm a ne ve vedení.
Díky moc za radu.