TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
No pokud budeš mít kabel pouze na diag bufíku, tak ne. Pokud ale máš kabel na VAG a k němu ovladače, tak se nemůže "jmenovat" stejně jako kabel pro EDiTH, který potřebuje něco jiného.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Sel by pouzit obycejnej KKL-Com RS232 s trema tranzistorama? Jen se ptam, protoze vubec netusim o cem se tu bavite. Nejsem elektronik natoz bastlir.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
No však jsem to psal - srovnával jsem zapojení kabelu na VAG a Eber. Pokaždý je to K-line. L9637 je nejspíš "jen" převodník K-line/RS232 (v něm žádná "chytrost" není), FT232RL je převodník USB <-> RS232, v něm se sice dá něco nastavit, ale jsou to parametry typu jméno, VID&PID (identifikace výrobce a produktu), zatížení výstupů, typ výstupu, ... takže ani v něm není žádná "chytrost". Jen levné kabely pro VAG nemají vnitřní eeprom, takže se vždy hlásí jako převodník USB/RS232 a PC jim tudíž vždy přiřadí jeden z ovladačů, tj. lze s jedním typem kabelu provozovat VAG nebo EDiTH, a pokaždé přeinstalovávat ovladače mi přijde jako nesmysl. Když se mrknete sem http://www.ebay.com/itm/HEATERS-DIAGNOS ... 51b8849521" onclick="window.open(this.href);return false; , tak to vypadá jako "obyč" kabel OBDII a k tomu je "jen" přechodka s koncovkami. Ono ani v tom "obyč" kabelu toho moc není, ve finále je to zase "jen" převodník USB <-> K-line (příp. L-line).
Co jsem tu napsal je něco mnou vyzkoušeno (mám kabel, který funguje s EDiTHem a min. s D5W, D3W z našich aut), něco je moje domněnka (provedení kabelů) ... možná mylná, neumím to potvrdit, zas tolik času pro pokusy nemám a ani nejsem bůhvíjak kovaný v elektronice.
kubenec: nevím, když se mrkneš na tohle http://mujweb.cz/michal.celeda/auto/obd2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak zjistíš, že převodník K-line <-> RS232 je jen převodník napěťových úrovní.
Co jsem tu napsal je něco mnou vyzkoušeno (mám kabel, který funguje s EDiTHem a min. s D5W, D3W z našich aut), něco je moje domněnka (provedení kabelů) ... možná mylná, neumím to potvrdit, zas tolik času pro pokusy nemám a ani nejsem bůhvíjak kovaný v elektronice.
kubenec: nevím, když se mrkneš na tohle http://mujweb.cz/michal.celeda/auto/obd2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; , tak zjistíš, že převodník K-line <-> RS232 je jen převodník napěťových úrovní.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Kluci já vím, že to jako patří k tématu, ale buď to vyčleníme jako extra téma kde můžete rozvíjet myšlénky, nebo pokračujte přes SZ... Tohle vlákno už je tak strašně roztažené a ještě mu přidávat ?
Tak pak ti stačí froté ručníky, převadeč spojitosti a máš vyhránomichall píše:tak zjistíš, že převodník K-line <-> RS232 je jen převodník napěťových úrovní.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Ovsem ja mam cistou RS232 bez prevodniku na USB. Proste to pichnu do 9pin serialu NB.Marek77 píše:KKL kabel s EDiTHem nefunguje. Ani HEX-CAN, ani ELM327. To mám vyzkoušené.
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
V nabídce EDiTHu jsou i porty COMx. Já ale na ntb COM nemám, takže to nemůžu zkusit.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Michale kde je mozne ziskat ten SW?
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- vikino1
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SK-TO
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Ja mám stiahnutý EDITH S4V1 F-EN má to 20MB
-
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 22.02.2010 10:23
- Bydliště: Banská Bystrica, SR
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
niekto nemá náhodou obrázky čo na začiatku nahadzoval abeljozef na diagnostiku bufika? už to nejde stiahnut
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.03.2015 23:19
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
to Michal
Je možno někam upnout ovladače pro Edith můžu nabídnout Thermotest od Webasta funkční s KKL kabelem.
Jen pro zajímavost dnes jsem opravil řídící jednotku D5Z-F s fordu galaxi 3 studené spoje a navíc dabl dioda U620T.
edit.nevšiml jsem si že je po půlnoci tak že včera.
Je možno někam upnout ovladače pro Edith můžu nabídnout Thermotest od Webasta funkční s KKL kabelem.
Jen pro zajímavost dnes jsem opravil řídící jednotku D5Z-F s fordu galaxi 3 studené spoje a navíc dabl dioda U620T.
edit.nevšiml jsem si že je po půlnoci tak že včera.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
zaobstaral som si d5wz pre vw aby som ho mohol diagnostikovat a z dovodu ze mam jednicku sharan tak som pocital ze budem muset tahat vodic z pozicie 5 konektoru bufika na obd zasuvku ale div sa svete Ja tam vodic natiahnuty mam sedobiely ale diagnostika nesla. konzultoval som to s michallom a ten bol tiez prekvapeny ze je tam nieco natiahnute tak sme sa zhodli za mam prezvonit pin 5 s pinom 7 na obdcku a div sa svete tak spojenie nebolo. rozhodil som lavy prah a skumal kam ten vodic vedie a ten mizne v spleti bratov niekde neviem kde mozno na obd nejaku inu poziciu kde mozno pripojit originalnu diagnostiku na eber ale to som neskumal. prerusil som ho pri sedadle vodica a z dovodu ze mam komfortku pod sedadlom tak som si vyhladal sedobiely vodic ktory je na strednom konektore uistil sa ze je spojeny s poziciou 7 obdcka a tak som sedobiely vodic co ide od bufa predlzil a napojil sa na ten co ide do komfortky. spojenie som prezvonil bolo ok tak som vsetko poskladal. div sa svete po pripojeni diagnostiky a zapnuti zapalovania som sa dostal do rj bufika a vsetko slape ako mam myslim co sa tyka jeho diagnostiky
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.06.2009 17:53
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Přestala se mi najednou ve VAG načítat ŘJ bufíku (18). Bufík, zdá se, funguje dál. Mám variantu nezávislého topení se spínacími hodinami. Poradíte někdo kde začít hledat chybu?
SEAT Alhambra II 1.9 TDI 85kW (AUY)
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Ostatní věci načteš? Zkus omrknout kabeláž přímo u konektoru bufíku, příp. připoj diag přímo tam. Pokud vše selže, může to být i chybou v jednotce.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.06.2009 17:53
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Tak to byl uhnilý kablík od diagnostiky (pozice 5), zespoda to nebylo vidět, je tam špatný přístup, musel jsem bufík uvolnit a spustit dolů. Ten svazek kabelů od ŘJ bufíku je celkem krátký a kabely jsou tak docela u konektoru namáhané v ohybu, jo a rozpojit ten konektor je taky docela lahůdka. Každopádně dík.
SEAT Alhambra II 1.9 TDI 85kW (AUY)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 09.08.2020 10:21
- Bydliště: Plzeň
Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
Zdravím,
VAG hlásí závadu 01490 -monitor hoření (G64) , 29-00 Zkrat na kostru. Při kontrole akčních členů čerpadlo cvrká,ale dmychadlo se nerozběhne.
Šel by návod pro matky v domácnosti co překontrolovat ( které pojistky, kabely) a další tipy a triky? Stáhnul jsem si soubor , pročetl vlákna, ale byl bych raději, kdybych netipoval ( a tím pádem větší šance , že toho méně zkazím).
Díky
modedit: dotaz stačí do jednoho vlákna
VAG hlásí závadu 01490 -monitor hoření (G64) , 29-00 Zkrat na kostru. Při kontrole akčních členů čerpadlo cvrká,ale dmychadlo se nerozběhne.
Šel by návod pro matky v domácnosti co překontrolovat ( které pojistky, kabely) a další tipy a triky? Stáhnul jsem si soubor , pročetl vlákna, ale byl bych raději, kdybych netipoval ( a tím pádem větší šance , že toho méně zkazím).
Díky
modedit: dotaz stačí do jednoho vlákna
Sharan Family 2002 , 1.9 85 kW
Touran 2004, 1,9 74 kW
Touran 2004, 1,9 74 kW