Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 05:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4638

Bydliště:

Praha

No pokud budeš mít kabel pouze na diag bufíku, tak ne. Pokud ale máš kabel na VAG a k němu ovladače, tak se nemůže "jmenovat" stejně jako kabel pro EDiTH, který potřebuje něco jiného.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 10:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Sel by pouzit obycejnej KKL-Com RS232 s trema tranzistorama? Jen se ptam, protoze vubec netusim o cem se tu bavite. Nejsem elektronik natoz bastlir.8-)

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 10:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4638

Bydliště:

Praha

No však jsem to psal - srovnával jsem zapojení kabelu na VAG a Eber. Pokaždý je to K-line. L9637 je nejspíš "jen" převodník K-line/RS232 (v něm žádná "chytrost" není), FT232RL je převodník USB <-> RS232, v něm se sice dá něco nastavit, ale jsou to parametry typu jméno, VID&PID (identifikace výrobce a produktu), zatížení výstupů, typ výstupu, ... takže ani v něm není žádná "chytrost". Jen levné kabely pro VAG nemají vnitřní eeprom, takže se vždy hlásí jako převodník USB/RS232 a PC jim tudíž vždy přiřadí jeden z ovladačů, tj. lze s jedním typem kabelu provozovat VAG nebo EDiTH, a pokaždé přeinstalovávat ovladače mi přijde jako nesmysl. Když se mrknete sem http://www.ebay.com/itm/HEATERS-DIAGNOS ... 51b8849521 , tak to vypadá jako "obyč" kabel OBDII a k tomu je "jen" přechodka s koncovkami. Ono ani v tom "obyč" kabelu toho moc není, ve finále je to zase "jen" převodník USB <-> K-line (příp. L-line).

:arrow: Co jsem tu napsal je něco mnou vyzkoušeno (mám kabel, který funguje s EDiTHem a min. s D5W, D3W z našich aut), něco je moje domněnka (provedení kabelů) ... možná mylná, neumím to potvrdit, zas tolik času pro pokusy nemám a ani nejsem bůhvíjak kovaný v elektronice.

kubenec: nevím, když se mrkneš na tohle http://mujweb.cz/michal.celeda/auto/obd2.jpg , tak zjistíš, že převodník K-line <-> RS232 je jen převodník napěťových úrovní.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 11:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2382

Bydliště:

Green town at Prague

Kluci já vím, že to jako patří k tématu, ale buď to vyčleníme jako extra téma kde můžete rozvíjet myšlénky, nebo pokračujte přes SZ... Tohle vlákno už je tak strašně roztažené a ještě mu přidávat ?

:offtopic:
michall píše:
tak zjistíš, že převodník K-line <-> RS232 je jen převodník napěťových úrovní.

Tak pak ti stačí froté ručníky, převadeč spojitosti a máš vyhráno :rofl:

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 04.07.2014 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Marek77 píše:
KKL kabel s EDiTHem nefunguje. Ani HEX-CAN, ani ELM327. To mám vyzkoušené.

Ovsem ja mam cistou RS232 bez prevodniku na USB. Proste to pichnu do 9pin serialu NB.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 05.07.2014 15:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4638

Bydliště:

Praha

V nabídce EDiTHu jsou i porty COMx. Já ale na ntb COM nemám, takže to nemůžu zkusit.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 05.07.2014 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1997

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Michale kde je mozne ziskat ten SW?

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 05.07.2014 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

196

Bydliště:

SK-TO

Ja mám stiahnutý EDITH S4V1 F-EN má to 20MB

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 02.12.2014 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.02.2010

Příspěvky:

120

Bydliště:

Banská Bystrica, SR

niekto nemá náhodou obrázky čo na začiatku nahadzoval abeljozef na diagnostiku bufika? už to nejde stiahnut :(

_________________
Sharan 1,9TDI 85kw 2004 + Felda 1,6 lpg kat off, zvody sport vyfuk odlahceny zotrvak vpredu chladené kotúče vzadu kotúče, rozšírená zadná náprava a tak :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 14.03.2015 01:40 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

14.03.2015

Příspěvky:

1

to Michal
Je možno někam upnout ovladače pro Edith můžu nabídnout Thermotest od Webasta funkční s KKL kabelem.
Jen pro zajímavost dnes jsem opravil řídící jednotku D5Z-F s fordu galaxi 3 studené spoje a navíc dabl dioda U620T.

edit.nevšiml jsem si že je po půlnoci tak že včera.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 15.02.2016 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

379

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

zaobstaral som si d5wz pre vw aby som ho mohol diagnostikovat a z dovodu ze mam jednicku sharan tak som pocital ze budem muset tahat vodic z pozicie 5 konektoru bufika na obd zasuvku ale div sa svete Ja tam vodic natiahnuty mam sedobiely ale diagnostika nesla. konzultoval som to s michallom a ten bol tiez prekvapeny ze je tam nieco natiahnute tak sme sa zhodli za mam prezvonit pin 5 s pinom 7 na obdcku a div sa svete tak spojenie nebolo. rozhodil som lavy prah a skumal kam ten vodic vedie a ten mizne v spleti bratov niekde neviem kde mozno na obd nejaku inu poziciu kde mozno pripojit originalnu diagnostiku na eber ale to som neskumal. prerusil som ho pri sedadle vodica a z dovodu ze mam komfortku pod sedadlom tak som si vyhladal sedobiely vodic ktory je na strednom konektore uistil sa ze je spojeny s poziciou 7 obdcka a tak som sedobiely vodic co ide od bufa predlzil a napojil sa na ten co ide do komfortky. spojenie som prezvonil bolo ok tak som vsetko poskladal. div sa svete po pripojeni diagnostiky a zapnuti zapalovania som sa dostal do rj bufika a vsetko slape ako mam myslim co sa tyka jeho diagnostiky


Přílohy:
Poznámka: vodič diagnostiky co ide do komfortky
IMAG0383.jpg
IMAG0383.jpg (247.97 KiB) Zobrazeno 716 krát

Poznámka: vodič od konektoru bufika tu som ho prerušil
IMAG0382.jpg
IMAG0382.jpg (192.43 KiB) Zobrazeno 716 krát


_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 12.03.2016 11:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2009

Příspěvky:

52

Přestala se mi najednou ve VAG načítat ŘJ bufíku (18). Bufík, zdá se, funguje dál. Mám variantu nezávislého topení se spínacími hodinami. Poradíte někdo kde začít hledat chybu?

_________________
SEAT Alhambra II 1.9 TDI 85kW (AUY)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 12.03.2016 12:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4638

Bydliště:

Praha

Ostatní věci načteš? Zkus omrknout kabeláž přímo u konektoru bufíku, příp. připoj diag přímo tam. Pokud vše selže, může to být i chybou v jednotce.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, BUFÍK: monitorovanie práce bufíka cez VAG
PříspěvekNapsal: 20.03.2016 13:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.06.2009

Příspěvky:

52

Tak to byl uhnilý kablík od diagnostiky (pozice 5), zespoda to nebylo vidět, je tam špatný přístup, musel jsem bufík uvolnit a spustit dolů. Ten svazek kabelů od ŘJ bufíku je celkem krátký a kabely jsou tak docela u konektoru namáhané v ohybu, jo a rozpojit ten konektor je taky docela lahůdka. Každopádně dík.

_________________
SEAT Alhambra II 1.9 TDI 85kW (AUY)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tommate a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group