Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 431 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.06.2013 09:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Možná může mít i vliv to, že okruh směrem dozadu je u PDček trochu složitější, myšleno jako komplikovanější cesta kapaliny, a příp. potíže s přehříváním bufíku při nefunkčním čerpadle může mít trochu na svědomí lehké "brzdění" kapaliny čerpadlem. Co si tak vzpomínám, tak když jsem poprvé opravoval čerpadlo, tak jsem místo něj dal Cu koleno a bufík se nepřehříval.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.06.2013 09:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3829

Vypnuté elektrické čerpadlo vody asi opravdu nějaký ten odpor klade. Když mám čerpadlo za jízdy vypnuté, mám teplotu motoru o chlup vyšší (asi o 5-7°C), než v případě, že elektrické čerpadlo běží. Přisuzuju to stejně jako Ty právě tomu vypnutému čerpadlu, které způsobuje určité zbrzdění cirkulace vody do topných těles. Takže na tom asi něco bude.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 12.07.2013 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2012

Příspěvky:

51

Bydliště:

Kunice

Zdravim.Už jste se někdo setkal s tim že vám kape voda zkrze konektor okruhového čerpadélka?Ne moc ale kape to když se zvýší tlak .Už to pozoruju asi měsíc .Není mi to jasný jak to může fungovat když je pravděpodobně plné vody a přesto funguje.Udajně tam není žádná hřídelka která by spojovala e.l část s mechanickou přenos je magnetem.Přesto teče a točí se .

_________________
Ve velké matičce SSSR zkoušeli v rámci kolektivizace a snížení nákladů učit koně nežrat.Dařilo se, ne že ne.Když už to skoro uměl tak jim chcíp.
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.07.2013 15:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Jseš si jistý, že je to konektorem. Není to někudy povrchem? Do konektoru by se voda neměla za normálních okolností dostat. Je tam skutečně přenos otáček magnetem. Leda že by v tělese čerpadla byla trhlina a protíkalo to motorkem ven. V každém případě, pokud s tím něco neuděláš, se rozloučíš s čerpadlem. Vlastně se s ním nejspíše rozloučíš v každém případě. Taky jsem ho měnil a dal tam bezuhlíkové.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.07.2013 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2012

Příspěvky:

51

Bydliště:

Kunice

vilik píše:
Jseš si jistý, že je to konektorem. Není to někudy povrchem? Do konektoru by se voda neměla za normálních okolností dostat. Je tam skutečně přenos otáček magnetem. Leda že by v tělese čerpadla byla trhlina a protíkalo to motorkem ven. V každém případě, pokud s tím něco neuděláš, se rozloučíš s čerpadlem. Vlastně se s ním nejspíše rozloučíš v každém případě. Taky jsem ho měnil a dal tam bezuhlíkové.

A jak vypada to bezuhlikove, kde se sezene ?To me zajima.

_________________
Ve velké matičce SSSR zkoušeli v rámci kolektivizace a snížení nákladů učit koně nežrat.Dařilo se, ne že ne.Když už to skoro uměl tak jim chcíp.
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.07.2013 18:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1946

Bydliště:

Rakovnicko

Já ho kupoval tady.
http://www.autosip.cz/

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.07.2013 20:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.02.2012

Příspěvky:

51

Bydliště:

Kunice

vilik píše:
Já ho kupoval tady.
http://www.autosip.cz/

A pasuje tam v poho nebo jsi ho musel nějak upravovat ?

_________________
Ve velké matičce SSSR zkoušeli v rámci kolektivizace a snížení nákladů učit koně nežrat.Dařilo se, ne že ne.Když už to skoro uměl tak jim chcíp.
Sharan AUY 2001" holoverze" modrá metla


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.07.2013 22:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2458

Bydliště:

Green town at Prague

Bezuhlíkové má jiný konektor.

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Sharan 2004 climatronic
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.11.2013

Příspěvky:

2

chlapi, pomocne čerpadlo čo tlači vodu do eberspecheru ma ist stale alebo je to nejako nadstavene na ciklovaný režim.
Su 2 stupne a mne ide cca 5 min potom nejde 10mi a potom sa spusti,hm??? pomožte mi... DAKUJEM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 23:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

Základní rady jsou
:arrow: respektuj pravidla
:arrow: hledej v Sherlockovi
:arrow: dej dotaz do vhodného tématu
:arrow: Taky to chce dát do podpisu nebo aspoň do příspěvku, jakého auta se to týká, dle dotazu nejspíš dvojkového naftového SAGu.

Proč dotaz na Climatronic, když se týká čerpadla? Nejobvyklejší (ale ne jedinou) vadou čerpadla bývají ojeté uhlíky. Čerpadlo buďto běží naplno nebo neběží. Neumí běžet napůl. Zkontroluj chod čerpadla přímo na 12V, pak zkontroluj uhlíky, poslední na řadě je relé, které řídí chod čerpadla (platí pro 85kW AUY).

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 16.11.2013 23:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.11.2013

Příspěvky:

2

Už ma stal hodne namahy asi 7dní so patral prečo nejde elektrik do eber...Až dnes rano som prisiel nato že +kabel bol uplne v spatny..Nahradil som ho a hned po otočení kluca začal pracovat a to bolo cca7 stupnov .Teraz večer bolo2 stupne a ked so m vypol auto eber nesiel....Pride mi to ako keby sa zapol ked potrebuje...a nasladne ked je dost teplo v aute sa vypol....A je to 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 17.11.2013 00:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

29.05.2010

Příspěvky:

2458

Bydliště:

Green town at Prague

1. pouzivej slusne vyrazy
2. nasatuduj si dalsi temata o bufiku a dozvis jak funguje - je tu vse tisickrat popsane

_________________
Alhambra II 1,9TDi PD
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 04.12.2013 21:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

zdravim pani,na konektore obehoveho cerpadla som nameral 5,6 volta.Je to normalne? Cerpadlo mi raz ide,potom nejde,poradi niekto? dik za kazdu radu.

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 04.12.2013 22:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4812

Bydliště:

Praha

S čerpadlem nebo bez? Zkontrolovat "relé" čerpadla v reléovém roštu ..... nebo kontaktovat Abeljozefa, který je také z Trnavy.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 04.12.2013 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

nie,riesil som to,ze cerpadlo mi raz ide,raz nejde.Tak som odmeral na vytiahnutom konektore prud a hodnota 5,6v.Ako skontrolujem rele?Problem je ze elektrikar som zrovna neni. dik za radu

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 431 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group