Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 19:32 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

Nic,bufik pojde zasa dolu,kupim nove sitko,tesnenia,vycistim :sorry: To davkovacie cerpadlo sa da ako postelovat :?: Tak som bol spokojny,ze to slape sakra :ura1: ,teraz to dymi,dymi,dymi :fire:

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 19:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4601

Bydliště:

Praha

To už je v jiném tématu, hledej.

Zkus nejdřív to čerpadlo a VAG, to nic nestojí.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 20:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Já to vidím na to sítko. Jak ho mohl asi pootočit? Sítko se dá vyměnit i na autě. Stačí povolit držák a nechat viset na hadicích.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Naposledy upravil kubenec dne 10.12.2013 21:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 20:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Jednoducho pan servisak cital bufikovy forovy blaf kde otacanie sitka doporucuje rovnako ako ladenie pumpy podla teploty horenia takze rozstelujem aj to co bolo dobre. :laugh: :laugh:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

A jak tedy podle tebe poladíš teplotu hoření?

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Servisáka co nechá nejpravděpodobnější věc závady bez výměny a pak řekne, že problém je na straně spalovací komory bych osobně už nenavštívil. Nehledě na to že servis cca za 500,- jednou za dva roky si ten bufík zaslouží. Sítko a těsnění víc nestojí. Já osobně jsem zainvestoval i do A2 šroubů a mám klid při rozborce. Je pravda, že stáli asi 2x tolik co originál sada, ale jsou nesmrtelný.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

vilik píše:
A jak tedy podle tebe poladíš teplotu hoření?

Proč ladit něco co fungovalo?

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 21:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

vilik píše:
A jak tedy podle tebe poladíš teplotu hoření?


Tak ako sa to spravne ma robit a nie podla cidla ktorého trieda presnosti je dana len ucelu priblizneho sledovania tepoty aby sa vedelo ci to hori alebo nie.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 22:20 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

By som nepovedal,ze cita blafy,dohodil mi ho znamy.Odovodnil mi vsak,ked videl bufa,ze miesto starej haraburdy mam kupit novy.Nevidis do cloveka,nie som jasnovidec.

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 22:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Uz len to ze niekto meni svicku za keramicku a necha tam stare nacate sitko o niecom svedci :fool:, ale ver comu chces. A otacanie sitka je notoricky forovy blaf ako aj ine blaboly ktore sa metodou CTRL C + CTRL V siria.

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2009

Příspěvky:

1995

Bydliště:

Praha 10 - VWršovice

Co je pravdy na tom, že do příhříváčků vůbec keramika nepatří? Volal jsem do autorizovaného servisu Ebershpacher v Praze firma Jiřinec P-4 a ten mi řekl, že tam keramika vůbec nemá co dělat.

_________________
Moje přibližovadlo

_________________
Sharik II 1,9 TDi-PD 85 kW AUY 2002 (EGR-off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

abeljozef píše:
vilik píše:
A jak tedy podle tebe poladíš teplotu hoření?


Tak ako sa to spravne ma robit a nie podla cidla ktorého trieda presnosti je dana len ucelu priblizneho sledovania tepoty aby sa vedelo ci to hori alebo nie.

OK. Tak jak ?

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 10.12.2013 23:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

A preco by som to mal vypisovat zrovna sem ze ....... aby sa borci CTRL - C, CTRL - V mohli cinit :wink: .

kubenec píše:
Co je pravdy na tom, že do příhříváčků vůbec keramika nepatří? Volal jsem do autorizovaného servisu Ebershpacher v Praze firma Jiřinec P-4 a ten mi řekl, že tam keramika vůbec nemá co dělat.


Asi vsetko a preto ich eberspacher vyraba aj ked tam nepatria. :mrgreen:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 00:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Nějak nechápu proč by tam nemohla ta keramika být, je stejně osmivoltová jako kovová svíčka, funci má stejnou... Někde mi asi unikají souvislosti, ale pokud bych se rozhodl investovat do keramiky, určo bych jí vrazil i do příhřevu, natož do nezávislého topení. Jediný co mě napadá je že soudruh servisák moc dobře ví že keramická se dožívá vyššího věku, tak proč by jí do toho příhřevu dával, když nejdýl za 2 roky prodá tomu samýmu moulovi novou kovovou svíčku i s montáží. Pletu se?

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 01:09 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

Dal ju tam preto,lebo mi volal,ze klasicke sviecky su neni dobre,ale sekol mi ju za 97,8eur,tak myslim,ze ma spravil o dvacku :negative: V dnesnej dobe je to tak,bud trafis mechanika co Ta obalamuti,ked tomu nerozumies,alebo natrafis na typka,co je frajer,a zbucha Ti to tip-top,este aj za ferovu cenu :good:

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group