Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 06:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

abeljozef píše:
A preco by som to mal vypisovat zrovna sem ze ....... aby sa borci CTRL - C, CTRL - V mohli cinit :wink: .


Třeba proto, že zmizí "fórové bláboly", které ti tak pijí krev. Jinak by mě fakt zajímalo, jak změříš teplotu v komoře jinak, než zabudovaným čidlem. Pokud je na to spešl postup, třeba takový, který lze provést jen na zkušební stolici, věř tomu, že 99 % lidí tu stolici nemá a kvůli tomu si ji pořizovat nebude. Ti, co ji mají, postup nejspíše znají, ale zase se neohání "fórovými bláboly", nebo sem vůbec nechodí, stejně jako tisíce majitelů SAG, kteří ani netuší přítomnost tohoto fóra. Takže pokud by ses uráčil sdělit postup, tebe to neohrozí, ostatní budou vědět, ale stějně si to nejpíš sami nezměří.
Ale jestli jsi sám vynalezl nějaký postup a chráníš si svoje know how, v pořádku. Pak je ale termín ˇforový blábol" úplně mimo mísu.

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 08:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Pozri to ze sem davat svoje vedomosti je najvacsia blbost aku moze clovek spravit som zistil uz davno. A vediet to od zaciatku nebudem tu travit 2 - 3 hodiny denne ako som robil v minulosti.

A forovy blbabol to je. Kludne sa ti moze stat ze budes mat 2 bufiky na jednom cerpadle a jeden ti bude merat 300 a iny sa v extrémnom pripade priblizi k 400ke. Takze na zaklade takýchto "rad" si to uz mnohy aj rozstelovali pricom to mali nastavene spravne.

A o tom su fora .......

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

S tou teplotou na jednom čerpadle souhlasím. A v tom je právě jádro problému. Je všeobecně známo, že regulováním dávkování čerpadla lze teplotu v komoře snižovat, nebo zvyšovat. Já nevím, jestli je to správný postup, ale je funkční. Ty dokážeš sladit teplotu na dvou bufech, aniž bys zasáhl do čerpadla? Nechci po tobě postup, stejně bych se nedočkal. Možností jsou totiž velmi omezené, řekl bych skoro na jistotu, že je jediná. Podobně jako pro zvýšení otáček motoru, přidáš palivo. A při tom ladění se musíš spolehnout na ten, cituji: "cidla ktorého trieda presnosti je dana len ucelu priblizneho sledovania tepoty aby sa vedelo ci to hori alebo nie". Nebo se již našel někdo, kdo dokázal prostrčit do komory třeba rtuťový teploměr?

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 17:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

5455

Bydliště:

DuchcoVW & Kladno

no tak zrovna rtuťovej teploměr by nebyl zrovna praktickej, ale termočlánek nebo odporový teplotní čidlo (např. Pt100) by to zvládl ;)

avšak musím konstatovat, že abelovo přístup je taky na nic... je sice hezký, že napíše(š), že to je blbost, ale bez odůvodnění nebo rady jak „to“ udělat správně, to stejně nikomu nepomůže :idea:

_________________
Wartburg 353 Tourist

Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992 !!RIP!!
Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa

Tepličáci, Ústečáci, Mostečáci sem => SRAZ!!?
Kladno hýýýýr => SRAZ!!?

Detailing Club

_________________
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW 2015 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem (family car)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 23:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3913

Bydliště:

Trnava

Rovnako na nic bol pristup forovych prizivnikov do ktorych som v minulosti daval vlastny cas aj peniaze a jedine na co som im bol dobry bolo aby vyzmykali co sa da a potom odhodili ako staru handru. :negative:

Cesti zopar jednotlivcom ktory sa takto nechovali ale tych tu je absolutne minimum. :drinks:

_________________
Diagnostika a opravy aut (aj mimo VW koncern), bufikov, inteligentne riadiace jednotky nezavysleho kurenia z vlastneho vyvoja, oprava a preprogramovavanie budikov (modifikaciou ich vlastneho sw nie nalievanim ineho sw na slepo) zmena podsvietena, Opravy MAXI a POLO DOTov a montaze vybav do SAG aj inych aut na urovni fabrickeho prevedia, Kompletny servis autoklimatizacii vratane vyplachov chladiaceho okruhu koly dekontaminacii pri dlhom otvoreni alebo po havarii kompresora. 0905/387337


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 11.12.2013 23:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

Sag I příhřev D5W. Chci dodělat dálku na spínání. Kam je nej dát čerpadlo vody má někdo vyzkoušeno? Jestli k příhřevu nebo někam k motoru? Jde mi o to aby se neohřála voda jen co jsou trubky pod autem a nejkratší cestou hned zpět pod auto. Chci aby se mi na horách ohřála voda v motoru.

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 12.12.2013 00:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1942

Bydliště:

Rakovnicko

abeljozef píše:
Rovnako na nic bol pristup forovych prizivnikov do ktorych som v minulosti daval vlastny cas aj peniaze a jedine na co som im bol dobry bolo aby vyzmykali co sa da a potom odhodili ako staru handru. :negative:

Cesti zopar jednotlivcom ktory sa takto nechovali ale tych tu je absolutne minimum. :drinks:

Něco takového jsem tušil. Nevím sice podrobnosti, ale bude to asi dost silné. Sám si tě velice vážím pro tvoje znalosti, pro to co jsi pro nás všechny a hlavně pro mě a moji rodinu udělal. To ti nikdy nezapomenu. :good:
Jenže.
Teď budu možná hnusný, ale upřímný. V poslední době se zde jevíš spíše jako protivný zapšklý dědek, kterému není nic po chuti. Ale ty takový v žádném příadě nejsi a nemáš to zapotřebí. Tím narážím na fórové bláboly. Netvrdím, že tu nejsou, ale občas do toho zabředneš trochu víc než bys sám chtěl. Myslím, že by tě neporazilo, když máš dojem, že se tu plácají nesmysly trochu to usměrnit. Jak, v jakém rozsahu a jestli vůbec záleží na tobě, ale stále to bude lepší, než ohodnotit příspěvek jako fórový blábol.
Ale to už jsme silně :offtopic:
:drinks:

_________________
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 13.12.2013 22:30 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

15.11.2013

Příspěvky:

25

Bydliště:

trnava

Ja som tu sice novy,ale zareagujem na temu,ktora sa tu rozbehla.Nepoznam ani AbelaJozefa,ani Vilika,mam problem z bufikom,dal som to servisakovi a sami viete,ako to dopadlo.Mne osobne velmi pomohlo toto forum,aj prispevky niektorych typkov a ako neznaly laik aut-oprav,som vdaka spominanych typkom aj cerpadlo opravil.Osobne mozem povedat,ze co tu pisu ludia,tak si ich vazim,aj ked som ich v zivote nevidel.Su vsak veci,ktore viem,ze nespravim ako kutil.Chcem povedat tym to,ze moje dakujem pravom patri prispevkom,autorom,ktore su tu davane a mozu,aj nemusia posluzit ludom,ako som ja.Avsak,nezazlievam,ak niekto napise,ze machri ctrl c-ctrl v,dokonca som oslovil AbelaJozefa a nema problem pomoct,[sorry za zverejnenie],ale tiez som to cerpadlo spravil z prispevkov na temu.Takze u mna mu vdaka patri tak ci tak,lebo vidim,ze evidentne tomu rozumie,co potvrdzuje v prispevkoch a ja mam kontakt,na typka,co to spravi.Tolko moj pohlad :potlesk:

_________________
wv sharan,85kw,2001,AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 15.12.2013 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.01.2013

Příspěvky:

37

ahoj,

mám eberspacher d1lc vzucháč , nastartuje někdy až na podruhé (vnitřek vyčištěný,nové těsnění,nové sítko) a jak to kabinu vytopí tak ubere výkon a točí se pomalu-to je vpořádku ,ale někdy se to zablokuje a vypne kvuli přehřátí-je to r.v 96 myslíte ,že odešla obě čidla? protože někdy se stane ,že bufík hoří pak zhasne aotačky to má pořád stejné a čerpadlo dávkuje i když nehoří. Jsou tam dvě čidla čidlo plamene a přehřátí.

Kde myslíte, že bude chyba?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 15.12.2013 18:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4603

Bydliště:

Praha

Vzhledem k tomu, že v našich autech jsou vodníci D3W, D5W nebo D5Z, tak s tímhle tady asi zkušenosti nikdo moc mít nebude. Podle mě to chce diagnostiku a sledovat teploty bufíku a samozřejmě dokumentaci, kde by měly být hodnoty teplotních čidel. Takhle těžko říct, jestli je to vadnými čidly nebo třeba vadnou elektronikou nebo něčím dalším. Když si doplníš do podpisu auto (obecně, s tímhle tématem to nesouvisí) a alespoň přibližné bydliště, třeba se ti ozve někdo, kdo by to uměl.


Přílohy:
D1LC chyby.JPG
D1LC chyby.JPG (82.96 KiB) Zobrazeno 956 krát


_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 06.01.2014 02:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.02.2008

Příspěvky:

285

Bydliště:

Černčice

Brady7 píše:
Sag I příhřev D5W. Chci dodělat dálku na spínání. Kam je nej dát čerpadlo vody má někdo vyzkoušeno? Jestli k příhřevu nebo někam k motoru? Jde mi o to aby se neohřála voda jen co jsou trubky pod autem a nejkratší cestou hned zpět pod auto. Chci aby se mi na horách ohřála voda v motoru.



Dělal někdo?

_________________
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/4kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

_________________
Automechanik - Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, přestavby E85, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 06.01.2014 08:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Nejjednodušší by bylo udělat to stejně jako jsou sériovky, aspoň se vyhneš výzkumu. K bufíku bych čerpadlo asi nedával, konektor čerpadla by asi dlouho ty sračky nevydržel.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 02.12.2014 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

27

Bydliště:

Bratislava

Ahojte,

chcem sa spytat ci neviete poradit kde v Bratislave sa dau zohnat tie uhliky. Dnes som obehal a obvolal kopec obchodov, ale nikde sa mi nepodarilo take zohnat. Nakoniec som kupil tie BX210 co niekto odporucal na prvej strane, ale mam pocit, ze su ovela tvrdsie ako tie co tam boli, hlavne su medenej farby a nie cierne. Takze tie tam asi nechcem davat aby to nezodralo tie kontakty na oske. A este sa chcem spytat ci je OK obcasne jazdenie s rozobratym cerpadlom. Dal som prec ten kus s uhlikami a cele to zabalil do sacku aby sa tam nedostala voda. Ale niekto tu pisal, ze sa ta oska mozno otaca kvoli obehu vody. Tak ci je to ok ked s tym autom jazdim a zhanam uhliky. Dakujem velmi pekne za pomoc.

_________________
Sharan 1.9 TDI AUY 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 04.12.2014 01:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.10.2012

Příspěvky:

528

Bydliště:

Bílina

Brady7 píše:
Brady7 píše:
Sag I příhřev D5W. Chci dodělat dálku na spínání. Kam je nej dát čerpadlo vody má někdo vyzkoušeno? Jestli k příhřevu nebo někam k motoru? Jde mi o to aby se neohřála voda jen co jsou trubky pod autem a nejkratší cestou hned zpět pod auto. Chci aby se mi na horách ohřála voda v motoru.



Dělal někdo?



Já si dodělával B5W-SC, čerpadlo je přímo v topení. Jinak ale třeba známej co má VR6 1997 tak má čerpadlo normálně u motoru (na dochlazování hlavy) takže bych omrknul jak a kde je to u dvojkovejch ropáků a tak nějak bych ho dal i do starého modelu.

_________________
Vyměním ojetého pionýra za nejetou pionýrku.
Ford Galaxy Ghia 2001 V6 Tiptronic
Obrázek LPG


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 07.12.2014 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

188

Bydliště:

Praha, Kralův Dvůr

V Bratislave som kupoval uhliky do cerpadla na Kriznej 9 v Sonimexe. Sice ich nemali, ale objednali a neboli to origo, ale pouzit sa dali. Nahradne diely na Eberspacher predava Molpir na Hrachovej, ale ci ma aj uhliky neviem, kupoval som tam cele cerpadlo a aj riadiacu jednotku.....

_________________
Sharan II Family 1,9TDI AUY 85kW 2002 (EGR off)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group