Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 08.12.2014 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

27

Bydliště:

Bratislava

Ahoj romank52. Tam som bol, ale nemali take, len o dost vacsie z ktorych by bolo treba vela smirglovat a mali aj hrubsi ten kablik. Nakoniec som nasiel 6x6mm tu http://www.startex.sk. Uz som ich aj vymenil a zatial vsetko funguje. Tak som zvedavy kolko to vydrzi:) Inak celkom som si ponadaval kym som to poskladal. Pristup ziadny a nitky sa mi pretrhli pri vytahovani zo zlozeneho cerpadla:) Ale stalo to za to. Akurat bufik teraz zacal dymit lebo sa tym castym vypinanim a zapinanim nejak upchal. Takze teraz musim zase vymenit to sitko :( To je tusim kazdorocna aktivita pri tomto jazdeni v meste...

_________________
Sharan 1.9 TDI AUY 2002


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 08.12.2014 12:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

188

Bydliště:

Praha, Kralův Dvůr

Mozno ho staci pri dlsej trase vypalit......

_________________
Sharan II Family 1,9TDI AUY 85kW 2002 (EGR off)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 08.12.2015 07:45 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

31.01.2015

Příspěvky:

18

Bydliště:

okolí Vyškov

Ahoj stal jsem se majitelem sharana II a je tam bufík ale ten je odpojený (neteče do neteče do něj voda) takže je jen krátký okruh ale oběhové čerpadlo mi vrčí, i po vypnutí klíčku. Jen mě tak napadlo to čerpadlo je tam kvůli bufíku co když bych ho odpojil. jen na svorkovnici. Vadilo by to něčemu? Klasická vodní pumpa by to mělo utočit když to netlačí dozadu k bufíku? ne? nebo mě opravte.
S tím odpojeným bufíkem jsem to už koupil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 08.12.2015 07:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4603

Bydliště:

Praha

Rekneme, ze je tam taky kvuli bufiku. Pak treba na dochlazovani. Pokud nejde voda dozadu, pak taky zadek netopi. Spis nez se snazit neco obchazet je lepsi opravit bufik a dat auto do puvodniho stavu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; SEAT Alhambra II, AUY, 2000; Škoda Favorit 135LX, 1993 (už je asi v pánu) vše s trojblikem od krt.ecka; Tornado EVO - nemá blinkry, nemá trojblik :-(; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 08.12.2015 10:03 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

31.01.2015

Příspěvky:

18

Bydliště:

okolí Vyškov

no mě by nijak moc nevadilo ale když vypnu auto tak pokaždé běží cca tak 2min ještě to čepadlo. V létě to asi dím do origo stavu, ale ted v zimě se mi s tím nechce hrát. budík funguje, předchozí majitel to udělal kvůli spotřebě nafty. Takže trubky dozadu jsou zaslepené.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 09.12.2015 01:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

11.12.2009

Příspěvky:

5457

Bydliště:

DuchcoVW & Kladno

tak co řešíš, odslep je a budeš mít v autě teplo a nebudeš řešit blbosti :D v létě to čerpadlo aspoň dochlazuje hlavu...

_________________
Wartburg 353 Tourist

Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992 !!RIP!!
Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa

Tepličáci, Ústečáci, Mostečáci sem => SRAZ!!?
Kladno hýýýýr => SRAZ!!?

Detailing Club

_________________
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW 2015 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem (family car)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 09.12.2015 16:20 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

31.01.2015

Příspěvky:

18

Bydliště:

okolí Vyškov

je v plánu to zapojit zpět a rozchodit, ale musím to dělat venku a ted tak pár měsíců venku moc teplo nebo abych se v tom vrtal :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 03.04.2016 14:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.09.2012

Příspěvky:

96

čau chlapy.mam sharana tdi 85kw 2002.bufík 5w(funkční-po opravě) bohužel když bufík u předchozího majitele nefungoval tak někdo vyndal i oběhové čerpadlo a napojily hadice tak aby to šlo je na přední topení. chci a potřebuju tam to čerpadlo vrátit jen bych potřeboval detailní fotky nebo schéma kde přesně má být a na jaké hadice a jak má být napojené.vede mi tam konektor jakoby od brzdové nádobky(myslím hnědý a zelený drát) -dúsledkem toho je že mi to nejde odvzdušnit a bufík spíná a vypíná. vým že čeradlo má být někde pod motorem stěračů ale nikde sem nic nenašel---moc by mi pomohli fotky

_________________
vw sharan 1.9 tdi 85KW 4MOTION highline 2001

_________________
student


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 27.08.2016 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2010

Příspěvky:

79

Bydliště:

Most

Ahoj kluci,vím že u AUY 85 kw po zastavení a vypnutí motoru jede obehovka ještě cca minutu, tak to je správně a je to dobře ohledně dochlazení hlavy. Ale ASZ 96 kw po vypnutí nic. Je to správně? Popřípadě jak to udělat aby dobíhalo taky tu minutku? Díky

_________________
Ford Galaxy 1.9 tdi pd 96 kw a už 125 kw r.v 2001


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje
PříspěvekNapsal: 31.10.2016 18:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.05.2009

Příspěvky:

964

ja mam BRT a to cerpadlo jede tak 5-10s po vypnuti,ale pise me to chybu rele j151 ,takze je mozne,ze tam bude nejaky problem.minuly majitel k tomu rele privedl novy zemnici kabel,tak vubec nevim proc to tak udelal,ale taky bych byl rad kdyby nekdo napsal jak dlouho jim to po vypnuti jede,at vim jestli to mam blbe

Uz jsem prosel tohle tema a prej 96 a 103kw motor nema to casovani na cerpadlo

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDi BRT rok 2006


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group