Stránka 29 z 31

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 08.12.2014 10:17
od sedkooo
Ahoj romank52. Tam som bol, ale nemali take, len o dost vacsie z ktorych by bolo treba vela smirglovat a mali aj hrubsi ten kablik. Nakoniec som nasiel 6x6mm tu http://www.startex.sk" onclick="window.open(this.href);return false;. Uz som ich aj vymenil a zatial vsetko funguje. Tak som zvedavy kolko to vydrzi:) Inak celkom som si ponadaval kym som to poskladal. Pristup ziadny a nitky sa mi pretrhli pri vytahovani zo zlozeneho cerpadla:) Ale stalo to za to. Akurat bufik teraz zacal dymit lebo sa tym castym vypinanim a zapinanim nejak upchal. Takze teraz musim zase vymenit to sitko :( To je tusim kazdorocna aktivita pri tomto jazdeni v meste...

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 08.12.2014 11:06
od romank52
Mozno ho staci pri dlsej trase vypalit......

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 08.12.2015 06:45
od pinky.gsx
Ahoj stal jsem se majitelem sharana II a je tam bufík ale ten je odpojený (neteče do neteče do něj voda) takže je jen krátký okruh ale oběhové čerpadlo mi vrčí, i po vypnutí klíčku. Jen mě tak napadlo to čerpadlo je tam kvůli bufíku co když bych ho odpojil. jen na svorkovnici. Vadilo by to něčemu? Klasická vodní pumpa by to mělo utočit když to netlačí dozadu k bufíku? ne? nebo mě opravte.
S tím odpojeným bufíkem jsem to už koupil.

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 08.12.2015 06:58
od michall
Rekneme, ze je tam taky kvuli bufiku. Pak treba na dochlazovani. Pokud nejde voda dozadu, pak taky zadek netopi. Spis nez se snazit neco obchazet je lepsi opravit bufik a dat auto do puvodniho stavu.

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 08.12.2015 09:03
od pinky.gsx
no mě by nijak moc nevadilo ale když vypnu auto tak pokaždé běží cca tak 2min ještě to čepadlo. V létě to asi dím do origo stavu, ale ted v zimě se mi s tím nechce hrát. budík funguje, předchozí majitel to udělal kvůli spotřebě nafty. Takže trubky dozadu jsou zaslepené.

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 09.12.2015 00:13
od BigBang
tak co řešíš, odslep je a budeš mít v autě teplo a nebudeš řešit blbosti :D v létě to čerpadlo aspoň dochlazuje hlavu...

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 09.12.2015 15:20
od pinky.gsx
je v plánu to zapojit zpět a rozchodit, ale musím to dělat venku a ted tak pár měsíců venku moc teplo nebo abych se v tom vrtal :D

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 03.04.2016 14:54
od kuban05
čau chlapy.mam sharana tdi 85kw 2002.bufík 5w(funkční-po opravě) bohužel když bufík u předchozího majitele nefungoval tak někdo vyndal i oběhové čerpadlo a napojily hadice tak aby to šlo je na přední topení. chci a potřebuju tam to čerpadlo vrátit jen bych potřeboval detailní fotky nebo schéma kde přesně má být a na jaké hadice a jak má být napojené.vede mi tam konektor jakoby od brzdové nádobky(myslím hnědý a zelený drát) -dúsledkem toho je že mi to nejde odvzdušnit a bufík spíná a vypíná. vým že čeradlo má být někde pod motorem stěračů ale nikde sem nic nenašel---moc by mi pomohli fotky

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 27.08.2016 21:53
od Galoš
Ahoj kluci,vím že u AUY 85 kw po zastavení a vypnutí motoru jede obehovka ještě cca minutu, tak to je správně a je to dobře ohledně dochlazení hlavy. Ale ASZ 96 kw po vypnutí nic. Je to správně? Popřípadě jak to udělat aby dobíhalo taky tu minutku? Díky

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 31.10.2016 17:03
od Munez
ja mam BRT a to cerpadlo jede tak 5-10s po vypnuti,ale pise me to chybu rele j151 ,takze je mozne,ze tam bude nejaky problem.minuly majitel k tomu rele privedl novy zemnici kabel,tak vubec nevim proc to tak udelal,ale taky bych byl rad kdyby nekdo napsal jak dlouho jim to po vypnuti jede,at vim jestli to mam blbe

Uz jsem prosel tohle tema a prej 96 a 103kw motor nema to casovani na cerpadlo

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 01.11.2017 09:43
od marquee
Tak u 2.0TDi BRT je to jinak. U BRT relé 430 vůbec není a čerpadlo je spínáno pouze přes obyčejné relé přímo jednotkou motoru, která posílá zem na relátko. Bohužel zatím jsem nepřisel na základě čeho jednotka motoru relé sepne. Proto mám v záloze náhradní řešení. Přídavné relé, které sepne čerpadlo vždy když poběží Bufík. Začínám mít tušení, že můj problém totiž bude v nahrazení původního bufíku typu D5WZ-F starším modelem D5W-Z a následnou špatnou komunikací řídících jednotek. To tedy nevím jistě, ale jistá pravděpodobnost tu bude.

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 26.11.2018 23:47
od totalxy
Zdravím, mám 2.0TDi BRT 2009 s nezávislím topenim D5S-F které má čerpadlo hned u bufiku. Bufik funguje ale jen do doby než se přehřeje. Zjistil jsem že do zmíněného čerpadla nejde proud. Pojistky jsem proměřil a už mě napadá jen nějaké relé nebo poškozený kabel někde po cestě. Může mi někdo poradit?

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 27.11.2018 12:01
od michall
No jestli si to dobře vybavuju, tak čerpadlo ovládá relé v autě a to je ovládáno bufíkem. Mrkni, jestli vůbec jde signál z bufíku, to je ten třetí konektor a pin co vede z bufíku do auta.

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 07.12.2018 21:03
od durike
Chystám sa na demontovanie čerpadla, potrebujem ho len vybrať a dočasne prepojím hadice. Našiel som video demontáže...držať sa toho postupu alebo odporúčate ináč postupovať?

http://www.youtube.com/watch?v=R0TIZHS1hMc" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TOPENÍ, ČERPADLO-OBĚH: bufík se přehřívá, chcípá a startuje

Napsal: 07.12.2018 21:05
od michall
Podle toho, co chceš dělat. Pokud jen měnit uhlíky, dá se to udělat na autě. Pokud něco většího, nahraď čerpadlo kolínkem pr. 20-22mm. Ovšem kompletní demontáž předpokládá, že jsi chobotnice :-)