MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Ironhide
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 30.11.2016 17:48

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Ironhide »

tomas.nemo: Právě že ano, hodnoty turba, tlaku vzduchu, všechny hodnoty jsou ještě lepší, než by být měly. Prý se to o něco zlepšilo, když se dal novej EGR, ale pořád to není ono, nebude s tím plynulá jízda, do kopce bych s tim musel na 2-3 stupeň. Do 3000 otáček líný jak sviň a až potom se to chytne a jede. Mechanik jde dneska ještě rozpojit výfuk, zdá se mu, že tam slyší syčení, ale jestli na nic nepřijde, tak se jde prej zastřelit. :-D

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od hiero »

tu synchronizaciu vacky s klukou ste cez diagnostiku skontrolovali? a co to znamena ze hodnoty su lepsie ako maju byt? hodnota davana hardverom nema byt vyssia a ani nizsia ako pozaduje jednotka okrem vahy vzduchu...uz ste to nalogovali pocas jazdy? to sprav a daj sem log a uvidime. ako logovat tu najdes ale poradim Ti kanal 3,10,11 od 1500 do 4000 plyn na podlahu na stvorke.....ked toto nevie urobit tvoj mechanik tak ho posli....

Ironhide
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 30.11.2016 17:48

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Ironhide »

Tak problém vyřešen :-D Po vyčerpání všech možností, kde se hledala závada v katalyzátoru, turbu, váze vzduchu, EGR atd. atd, tak se přišlo na problém: VSTŘIKY. Dávali málo paliva, tak po dalších menších peripetiích, kdy se autu na jiný vstřiky nechtělo jet už vůbec, tak se dal repas těch starých a auto už jede suprově. Krásnej vánoční dárek sem dostal :-D

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od golfgti16vv »

Ironhide píše:Tak problém vyřešen :-D Po vyčerpání všech možností, kde se hledala závada v katalyzátoru, turbu, váze vzduchu, EGR atd. atd, tak se přišlo na problém: VSTŘIKY. Dávali málo paliva, tak po dalších menších peripetiích, kdy se autu na jiný vstřiky nechtělo jet už vůbec, tak se dal repas těch starých a auto už jede suprově. Krásnej vánoční dárek sem dostal :-D
doufam ze jste nastavili vstriky jak maji byt

Ironhide
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 30.11.2016 17:48

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Ironhide »

golfgti16vv: Jasný, to byla další věc, na kterou jsem dostal tip, když auto nemělo výkon, ale vstřiky byly nastaveny dobře, můj mechanik ví dobře jak to má být správně udělaný, takže to je i teď dobře. :-)

Nicollass
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 10.01.2017 18:07

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Nicollass »

Zdravím. Mám Sharana 1,9 TDI 85 kw 2005 r.v. Občas se mi stane třeba při pomalé jízdě v kolone při nízkých otáčkách,nebo když ho ráno nastartuju, nechám klapat na volnoběh a jdu si v klidu oškrabat okna že padne do nouzaku. Diagnostika píše ventil N75 zkrat na kostru. Prosím o nějaké rady a nápady. Díky moc.

Tučňák
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 16.01.2017 09:35
Bydliště: Praha 8

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Tučňák »

Ahoj, jsem tu nový a témat je moře, možná, že to, co se chci zeptat je někde jinde, ale nenašel jsem to. Mám Alhambru 2,0 tdi motor BRT, najeto cca 156000 ( před rokem dovoz z D, serviska, km asi sedí) a stává se mi, že během jízdy , většinou mezi 2000 a 2500 otáčkami motor zacuká , někdy jen jednou , jindy třeba 2*-3*. Není žádné pravidlo, že v té situaci pokaždé, častěji to dělá při zahřátém motoru, třeba za půl hodiny po nastartování. Palivový filtr je vyměněný, IC není děravý, může to dělat turbo ? Mechanik mi nabízí výměnu turba s regulací za cca 8000,- . Někdy se stane ( málokdy), že motor vypíše závadu na displeji a to pak diagnostika přes počítač napíše "nahodilá závada plnicího tlaku turba" . Dá se čekat, že chyba po výměně turba zmizí ? Děkuji za radu

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od M@rty74 »

Ahoj - mrkni sem : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... 6#p3219646" onclick="window.open(this.href);return false; - poslední tři příspěvky.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Tučňák
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 16.01.2017 09:35
Bydliště: Praha 8

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Tučňák »

Díky moc, mám auto u mechanika, prý chce zkusit ještě tlakový ventil. Tak mu řeknu ještě o tom EGR ventilu... Děkuji ještě jednou.

Závěr je takový, že po vyčištění EGR a dání nového těsnění ( plechové, našel jsem tady odkaz na nějaké jiné, tedy šlo to na německé stránky, ale u kelly ho měli za 100) to přestalo škubat. Fakt je , že nyní mám i vyměněné všechny hadičky za motorem - ty malé. Jo ten EGR byl vevnitř jako koule ze sazí, klapka též. :P
Naposledy upravil(a) Tučňák dne 04.06.2017 22:46, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
capinno
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 22.02.2013 19:21
Bydliště: Pržno, okr:Frýdek-Místek

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od capinno »

Zdravim všechny tady u tohoto problemu vw chtěl bych se podělit se svym problemem co trapil mě resp. Saryka. Při jedne návštěvě asi loni v servisu kdy mi měnili vyfuk posledni dva díly jsem si objednal i to cirkulačni čerpadlo na vodu to jsem si tam měnil sám. Kdyz jsem vytahoval to staré tak jsem svou neopatrnosti ulomil takovy černý plastový rozdelovac podtlaku na jednom vyvodu je od vyroby zaslepka. Podařilo se zalepit ten hrot ktery se ulomil, použil se ten zaslepeny, ta zaslepka tam pozor je volna a proto si myslím že přes ní utíkal podtlak od te doby žádný nouzak motor uz nikdy nepadl. Vždy mi to udelalo okolo rychlosti 100-105 km/h otáčky motoru okolo 2000. Mam 1.9tdi 85kw s automatem. Tolik má zkušenost. Snad jsem vas neobtěžoval.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

miraro
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.06.2012 10:15

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od miraro »

Ráno start OK,ale rozjezd (skoro roztlačit) motor bez výkonu .Po cca 1km výkon OK a vše v pohodě a celý den taky .Jen v zimě při dlouhém stání. 1,9tdi 85kw

marwinner
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 31.01.2015 23:45

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od marwinner »

Zdravím kolegové. Mám Sharana 1,9 TDI 96 kw 2003 r.v. Začalo se mi to slušně sypat. Tankuji na červené benzině, nafta Verva, občas obyč. a přidávám v zimě aditivum. Měl jsem špatnou dvouhmotu. Vyměnil jsem komplet sadu vč. spojky. S tím se svezla pravá poloosa, protože měla už hodně velkou vůli. Měnil jsem i žhavičky jelikož to blbě startovalo v zimě a byly ko. No ale mám stále problém, myslel jsem si, že to vyřeší nová dvouhmota, ale právě naopak! Při studeném startu a na volnoběh chrastí na pravé straně a vibruje motor. Po ujetí několika set metrů chrastění přestane. Měl sem za to, že to dělá právě špatná dvouhmota. Bylo mi řečeno, že je vůle v převodovce (údajně nemoc 6ti kvaltů, převodovky s plastovým víčkem - nikdy jsem o tom neslyšel) a tím jak se to celé zpevnilo je to zřetelnější :( Další věc co mi motor začal dělat je, že na volnoběh dost duní, víc vibruje a má jakoby nepravidelný chod. Zní to trochu jako dvoutakt! V záběru je chod motoru pravidelný, ale nechce táhnout. Musím vysoko do otáček a v kopci nemá sílu jako dříve. Taky spotřeba se zvedla. :( Otáčky náhle nepadají, nouzák to neoznamuje, diagnostika nic neukázala. Olej ani voda se neztrácí. Repas turba jsem dělal před 1/2 rokem, i čištění EGR ventilu. Poradíte, máte tip?

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Galoš »

Mam Sharan96 kw jako ty. Dal jsem prevodovku řešit typkovi co to prej dělá. udělal,za 1500 kč dal podložku mezi ložisko a segrovku. za cc 6000 tis km to samý. Tak fajn, koupil jsem jinou "dobrou" prevodovku no a to samý stála 7 tis kč. Jako fakt nasranej!! Tak jelikož jsem strojař a dělám ve fabrice a prostředky tu jsou tak jsem tu převodovku rozebral.A kde udělali soudruzi chybu?? Ocelový ložisko v hliníkovym obalu převodovky vydrelo jak radialně tak axialně vůle cca 0,7 milimetrů takže vakl jako svině a díra šišatá .díru jsme opravili je to přesný sraní na horizontce k díře udělat futro, vyměřit vůle ,snad pětkrát jem to dával dohromady než to bylo jak má,musí to bejt fakt přesný jinak nezařadíš a bude to stejně škrtat.Tak jsem dal nový ložisko tu dražší variantu,2,7 litru Original, loziska zkontolujes vizuelne a tak ze pred tim nic nehucelo ale synchronum tak tomu snad ani nechci rozumnet,nový víčko a ono to světe div se funguje jinak to bzučení způsobuje ta vůle jak se vymele ta dir a začnou se o sebe trít ozubená kola protože vlastně ta hřídel na který je tohle kurvítko má šestkový a pětkový kolo. tak toť asi vše a jeste se te zeptam, vstriky ti někdo kontroloval? Stačí špatný těsnění vstriku nebo kabeláže k nim a dělá to s autem hrozný veci

janda.m
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 19.01.2017 21:35

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od janda.m »

auto padá do núdzového režimu...viem okruh príčin ale predsa sa chcem spýtať či ma nenasmerujete presnejšie...auto padá do núdzového režimu čím ďalej tým viac...hlavne za studena to nestačím vytočiť ani na 2500 otáčok a hneď sa vypne...po zohriatí to je lepšie ale aj tak napr pri predbiehaní nevypne ale po zaradení a spomalení sa vypne...nejaké konkrétne typy?...dík
1,9 tdi, 85kw, rv 2002, 4 motion

Uživatelský avatar
M@rty74
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2498
Registrován: 29.05.2010 21:14
Bydliště: Green town at Prague

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od M@rty74 »

Co udělat diagnostiku a ta napoví kde hledat viníka ? Nebo zkus udělat log motoru podle mnohokrát zde popsaného návodu a vlož ho sem jako přílohu - j tu spousta lidí, co ti pak řeknou po čem jít.

Prostě diagnostika je základ, jinak je to věštění z křišťálové koule a metoda pokus -- omyl .
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“