MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
No a kontroloval jsi podtlak? Nastartovat a aspoň na prst zkusit na odpojený hadičce jestli tam máš aspoň náznak podtlaku. A koukám že máš babičku - nemáš urvanou hadičku z ŘJ motoru?
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Podtlak tam bude protoze když jsem odpojil hadici od ventylu takto zasycelo a hadicka v rj jako nova neupousti
Sharan tdi afn 81kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 04.09.2009 19:11
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
AHOJ Mám sharan 1.9tdi 85kw(AUY) rv 02
Problém č. 1: někdy auto jede tak jak má(výkon) a někdy jede jako bez turba, ale do nouzáku nepadá, stačí jenom pustit nohu z plynu a znovu přidat a zase jede.
Jestli máte někdo zkušenosti s podobným problémem, pak uvítám každou radu PS:hodit ze skály ho nechci a na nový nemám
Problém č. 2: POUZE při startování jak za tepla nebo za studena zakouří bíle a po pár vteřinách přestane, v zimě i v létě, někdy víc, někdy míň a někdy vůbec(smrdí to spíš po naftě než po oleji) Žhavení cca 1-2sec. Nastartuje v pohodě a při jízdě nekouří, pouze při vyšších otáčkách černě, ale to je asi klasika.
Turbo před 6měs. repasované.
Egr před 7 měs. nový.
Váha před 7 měs. nová.
N75 + ostaní ventily jsem zkoušel měnit - nepomohlo.
Podtlakové hadičky jsou taky dobré.
Občas mi zakolísá teplota vody nikdy nejde přes 90, a dolil jsem za poslední půl rok cca 0,5L.
Může to být čidlem teploty vody-myslím ten kouř.
Jsem z Ústí nad Labem, znáte někoho zkušeného z Ústí, kdo má diagnostiku a mohl by poradit co s tím?
Díky
Problém č. 1: někdy auto jede tak jak má(výkon) a někdy jede jako bez turba, ale do nouzáku nepadá, stačí jenom pustit nohu z plynu a znovu přidat a zase jede.
Jestli máte někdo zkušenosti s podobným problémem, pak uvítám každou radu PS:hodit ze skály ho nechci a na nový nemám
Problém č. 2: POUZE při startování jak za tepla nebo za studena zakouří bíle a po pár vteřinách přestane, v zimě i v létě, někdy víc, někdy míň a někdy vůbec(smrdí to spíš po naftě než po oleji) Žhavení cca 1-2sec. Nastartuje v pohodě a při jízdě nekouří, pouze při vyšších otáčkách černě, ale to je asi klasika.
Turbo před 6měs. repasované.
Egr před 7 měs. nový.
Váha před 7 měs. nová.
N75 + ostaní ventily jsem zkoušel měnit - nepomohlo.
Podtlakové hadičky jsou taky dobré.
Občas mi zakolísá teplota vody nikdy nejde přes 90, a dolil jsem za poslední půl rok cca 0,5L.
Může to být čidlem teploty vody-myslím ten kouř.
Jsem z Ústí nad Labem, znáte někoho zkušeného z Ústí, kdo má diagnostiku a mohl by poradit co s tím?
Díky
- the.max
- Člen klubu
- Příspěvky: 531
- Registrován: 24.10.2012 15:31
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Diagnostiku mám, do Ústí jezdím tak 2x do tejdne, ale problémy ropáků moc neznám.
- vhml
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 19.07.2012 21:29
- Bydliště: Chodsko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Mám podezření, že mi nefunguje čidlo klepání ( 1,8T AJH ) pokud táhnu plaťák tak v oblasti nejvyššího kroutaku to detonuje jako prase, musím ject o kvalt níž a do všech kopců tak točit 4000.
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? ( Diagnostiku jsem zatím zatím nepřipojoval, přijel jsem včera večer ) Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
Kterak zdiagostikovat, že fakt nefunguje? ( Diagnostiku jsem zatím zatím nepřipojoval, přijel jsem včera večer ) Stává se, že odejde nebo může bejt chyba jinde? Kde na motoru ho vůbec hledat?
Sharan I, model 2000 se sportpacketem v plné výbavě, motor 1,8T AJH, cca 175 koní, LPG Magic 3, pružiny FKS -35mm.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
http://www.AutomobilovySlalom.cz" onclick="window.open(this.href);return false; , levné závody pro každého.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Diagnostikovat čidlo klepání můžeš nejspíš v ŘJ motoru, pokud je špatný, ve výpisu chyb ŘJ motoru by se to mělo objevit.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.02.2015 16:39
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
zdarec panové mám problém mám alhambru 1.9. TDI 85kw auy 2001 mám problém auto nemá vubec výkon nechce jet a motor je hlučnej
Seat Alhambra 1.9 TDI 85kw AUY rv 2001
-
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 05.07.2010 08:50
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak tobe poradi jedine nekdo s kristalovou kouli
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Proč nám to oznamuješ?kzanek píše:zdarec panové mám problém mám alhambru 1.9. TDI 85kw auy 2001 mám problém auto nemá vubec výkon nechce jet a motor je hlučnej
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Vy ste ale zli...
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Viz můj podpis ...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.02.2015 16:39
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Nevyznám se v tom proto potrebuju poradit tak proto
Seat Alhambra 1.9 TDI 85kw AUY rv 2001
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5721
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Takže ... do profilu si dej přibližné bydliště, snáz se pak ozve někdo poblíž, kdo pomůže, nebo tě někam nasměrujem. Do podpisu patří i typ auta, nemusí se hledat příspěvek, kde je to uvedeno.
Tvůj příspěvek neobsahuje žádný dotaz, proto někteří reagovali tak, jak reagovali. Navíc je dobré uvést další okolnosti, jesti se výkon ztratil náhle, po nějakém zásahu v motoru nebo to byl postupný jev, jestli se to děje stále, zastudena, zatepla, jestli proběhla diagnostika a její výsledek, ...
Tvůj příspěvek neobsahuje žádný dotaz, proto někteří reagovali tak, jak reagovali. Navíc je dobré uvést další okolnosti, jesti se výkon ztratil náhle, po nějakém zásahu v motoru nebo to byl postupný jev, jestli se to děje stále, zastudena, zatepla, jestli proběhla diagnostika a její výsledek, ...
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Vyhodnocení logu
Zdravím,
nevím kam dotaz umístit, když tak prosím o přesunutí.
Asi dva týdny jsem majitelem Sharana 85kW, 2002(info tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... start=3255" onclick="window.open(this.href);return false;), ale nejsem spokojený s výkonem. Myslel jsem, že jsem zhýčkaný z Passata 96kW + chip, ale asi ne. Nemám výkon Sharika s čím porovnat.
Sharik z nízkých otáček docela táhne teda v uvozovkách, tak kolem 3000ot. ale přestane. Jako kdyby neměl vzduch. Jednou mi po 3k padl do nouzáku a pak už ne. Chybu jsem bohužel před testovací jízdou smazal a nezapamatoval. Ohledně váhy vzduchu, regulace turba, vyčištění turba, atd. jsem přečetl snad všechno, ale logování testové jízdy dělám prvně.
1. log - na 3ku z 1500 do 3500ot do mírného kopce
2. log - to samé
3. log - na 4ku z 1500 do 3500ot do mírného kopce
Logoval jsem skupiny 1,3,11.
Prosím o kontrolu a vyjádření k logům.
Standa
nevím kam dotaz umístit, když tak prosím o přesunutí.
Asi dva týdny jsem majitelem Sharana 85kW, 2002(info tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=5 ... start=3255" onclick="window.open(this.href);return false;), ale nejsem spokojený s výkonem. Myslel jsem, že jsem zhýčkaný z Passata 96kW + chip, ale asi ne. Nemám výkon Sharika s čím porovnat.
Sharik z nízkých otáček docela táhne teda v uvozovkách, tak kolem 3000ot. ale přestane. Jako kdyby neměl vzduch. Jednou mi po 3k padl do nouzáku a pak už ne. Chybu jsem bohužel před testovací jízdou smazal a nezapamatoval. Ohledně váhy vzduchu, regulace turba, vyčištění turba, atd. jsem přečetl snad všechno, ale logování testové jízdy dělám prvně.
1. log - na 3ku z 1500 do 3500ot do mírného kopce
2. log - to samé
3. log - na 4ku z 1500 do 3500ot do mírného kopce
Logoval jsem skupiny 1,3,11.
Prosím o kontrolu a vyjádření k logům.
Standa
- Přílohy
-
- Logs.rar
- (2.75 KiB) Staženo 70 x
___________________________________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW, r.v. 2002, Mělník
VW Sharan 1,9TDi 85kW, r.v. 2002, Mělník
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.11.2014 17:33
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj kluci , mám Sharana rok 2000 a chtěl jsem se zeptat jestli se dá pohledem zjistit jestli je tam motor 66 kw nebo 81 kw ? myslím plechové - hliníkové víko , sání levé - pravé , a pod. , mám ho dotaženýho z Němců nebo jak zjistit co je tam za motor ? dík