MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
turbo čisté,ale pocity jsi nenapsal.........
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
No zatim jsem to moc nezkousel protoze tu stale prsi a do toho jeste snezi, ale ten zatah od nizkych otacek je znat, navic na budiku co mi hlida tlak uz je videt jak se to reguluje (nez se to delalo, tak sla rucicka daleko za 1,5 atmosferu do ktery ten budik je) a ted krasne na 1,2-1,3 se hnou lopatky a funguje jak ma... uvidime na suchu a na letnich, to to testnu...
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 12.03.2008 13:31
- Bydliště: NOVA PAKA
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Dělali mi taky turbo a je to znát. Před tím se to tak nesbiralo.
- x
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Pomůže vyčištění turba, když auto vůbec netáhne (nouzák) a vůbec není slyšet pískání turba. Je možné, že by bylo turbo tak znečištěné, že by ho řídící jednotka odpojila ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 12.03.2008 13:31
- Bydliště: NOVA PAKA
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
MEL JSEM STEJNY PROBLEM POMOHLO ROZDELANI A ROZCHOZENI
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Samotné znečištění není důvod k odpojení turba. Ten důvod je v překročení tlaku turba. ŘJ pak turbo odpojí (známý nouzák), aby nedošlo k poškození motoru. Překročení tlaku turba je následek zatuhlých lopatek.x píše:Pomůže vyčištění turba, když auto vůbec netáhne (nouzák) a vůbec není slyšet pískání turba. Je možné, že by bylo turbo tak znečištěné, že by ho řídící jednotka odpojila ?
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
chci se jen zeptat. TDI 81 kw má taky stavitelné lopatky???
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ano ten mam presne ja..widle píše:chci se jen zeptat. TDI 81 kw má taky stavitelné lopatky???
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak mam take netahlo
Nejprve jsem si myslel,ze mam neco prekousleho - mam stopy v motoru, asi kuna
Ale na nic jsem neprisel...
Auto nastartuje uplne v pohode ,motor jde take dobre,ale na rozjezd je to jako bez sily...asi tak do 2tisic otacek je jedno,zda mam trosku ,nebo plny plyn - proste nejede...nad 2tis. je to o dost lepsi.. zadnej 'nouzak' - ten uz znam Dnes jsem po dalnici jel 180 a pal pocitac ukazoval aktualni spotrebu 9,9 litru Takze to znamena ,ze tam jde malo nafty Ale kdyz pridam mezi 2500 a 3000otacek,tak tam tece i pres 20cet litru...
Filtry meneny nedavno...
Na Vagu mi to napsalo toto
Sharan II 1,9 tdi PD 66kw
Predem dekuji za rady ,na co a kam se mam podivat - zamerit
Nejprve jsem si myslel,ze mam neco prekousleho - mam stopy v motoru, asi kuna
Ale na nic jsem neprisel...
Auto nastartuje uplne v pohode ,motor jde take dobre,ale na rozjezd je to jako bez sily...asi tak do 2tisic otacek je jedno,zda mam trosku ,nebo plny plyn - proste nejede...nad 2tis. je to o dost lepsi.. zadnej 'nouzak' - ten uz znam Dnes jsem po dalnici jel 180 a pal pocitac ukazoval aktualni spotrebu 9,9 litru Takze to znamena ,ze tam jde malo nafty Ale kdyz pridam mezi 2500 a 3000otacek,tak tam tece i pres 20cet litru...
Filtry meneny nedavno...
Na Vagu mi to napsalo toto
Sharan II 1,9 tdi PD 66kw
Predem dekuji za rady ,na co a kam se mam podivat - zamerit
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- Davidofka
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Klášterec n/O
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
že by nějaká netěsnost mezi filtrem a turbem?Co váha vzduchu,je otestovaná?Ta spotřeba by na to trochu ukazovala.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak nevim,dnes jsem to vsechno prolezl a na zadnou netesnost jsem neprisel Nemate na to nejakou metodu - jak najit netesnost
Jinac jsem prisel na to,ze mi ted [myslim,ze to pred tim nedelal] stale po zapnuti zapalovani cvaka N75... Po odpojeni a projeti zadna zmena,ale kdyz jsem ho zase zapojil,smazal chyby a projel ,tak to jelo jak ma,ale asi jen 10km
Jinac jsem nic nepromeril,protoze mam total baterku v notasu
Asi zase budu muset otravovat Vilika
Jinac jsem prisel na to,ze mi ted [myslim,ze to pred tim nedelal] stale po zapnuti zapalovani cvaka N75... Po odpojeni a projeti zadna zmena,ale kdyz jsem ho zase zapojil,smazal chyby a projel ,tak to jelo jak ma,ale asi jen 10km
Jinac jsem nic nepromeril,protoze mam total baterku v notasu
Asi zase budu muset otravovat Vilika
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Asi nepoznas niekoho kto by ti tu N75 ku na chvilu pozical ?
Pasuje aj z AUY na ANU ?
Pasuje aj z AUY na ANU ?
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Josef - jeste jednou diky
Jinac nova N75 stoji 1160,- tak to neni tak strasne
No a potom asi vaha
Jinac nova N75 stoji 1160,- tak to neni tak strasne
No a potom asi vaha
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
1. Ty mě nikdy otravovat nebudeš, ani nikdo jiný, když bude potřebovat pomoc a já budu moci pomoc
2. Zkusil bych se zaměřit na plechovku regulace turba. Může být děravá a nebo zatuhlá. nasvědčovala by tomu hláška Regulační mez nedosažena.
3. Zkusil bych diagnostikovat váhu vzduchu a turbo
To je tenhle postup:
Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu Upozornění: K této kontrole je potřeba pomocníka....
Postup kontroly:
-Spojit se s řídící jednotkou motoru 01 -Nastartovat motor
-Měřené hodnoty, zadat supinu 010 a kontrolovat hodnotu v poli 1 a 4
200-370 mg/H xxxxx xxxxx 0.0 %
-Provést zkušební jízdu, na 3 rychlostní stupeň při cca 1600 ot/min dát plný plyn a nechat zrychlit až na cca 3000 ot/min a znovu kontrolovat hodnotu v poli 1,3 a 4 700-... mg/H xxxxx 1700-2080mbar 100.0%
-V poli 3 je hodnota plnícího tlaku z turba. Hodnota by měla být mezi cca 1750-2150 mbar
Pozn. Pokud nesouhlasí hodnoty v poli 1 je pravděpodobně vadný snímač hmotnosti nasávaného vzduchu
Pokud nesouhlasí hodnota v poli 3, kontrolovat turbo dmychadlo. Pokud nesouhlasí hodnota v poli 4 je pravděpodobně vadný snímač polohy plynového pedálu.
2. Zkusil bych se zaměřit na plechovku regulace turba. Může být děravá a nebo zatuhlá. nasvědčovala by tomu hláška Regulační mez nedosažena.
3. Zkusil bych diagnostikovat váhu vzduchu a turbo
To je tenhle postup:
Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu Upozornění: K této kontrole je potřeba pomocníka....
Postup kontroly:
-Spojit se s řídící jednotkou motoru 01 -Nastartovat motor
-Měřené hodnoty, zadat supinu 010 a kontrolovat hodnotu v poli 1 a 4
200-370 mg/H xxxxx xxxxx 0.0 %
-Provést zkušební jízdu, na 3 rychlostní stupeň při cca 1600 ot/min dát plný plyn a nechat zrychlit až na cca 3000 ot/min a znovu kontrolovat hodnotu v poli 1,3 a 4 700-... mg/H xxxxx 1700-2080mbar 100.0%
-V poli 3 je hodnota plnícího tlaku z turba. Hodnota by měla být mezi cca 1750-2150 mbar
Pozn. Pokud nesouhlasí hodnoty v poli 1 je pravděpodobně vadný snímač hmotnosti nasávaného vzduchu
Pokud nesouhlasí hodnota v poli 3, kontrolovat turbo dmychadlo. Pokud nesouhlasí hodnota v poli 4 je pravděpodobně vadný snímač polohy plynového pedálu.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Viliku dik
Ja mam baterku u notasu v pr... ,tak bych potreboval,zda by jsi to semnou neprojel
Ja mam baterku u notasu v pr... ,tak bych potreboval,zda by jsi to semnou neprojel
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670