MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 19.01.2017 21:35
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Kamarat mechanik to daval na pc...povedal ze tlak mu ukazalo...aj som u hovoril nech spravi log..lenze je dosrany lebo on nvm s pc robit len mazat chyby...radsej bude robit pokus omyl..najlepsie s novymi dielmi..to su dnes taki mechanici z araveru ...preto som sa pytal ked to za studena robi ci to nie je konkretne nieco
1,9 tdi, 85kw, rv 2002, 4 motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.06.2017 18:28
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahojte, jsem na tomto fóru poprvé, tak doufám, že píši správně a ve správné diskusi
Mám Sharana 1,9 tdi, r.v. 2004, poslední dobou se mi čas od času hodí do nouzáku. Hlavně v jednom kopci vždycky... A taky se mi teď na dálnici cestou Hranice - Ostrava vypínal tempomat - měl jsem nastaveno 130 Km/h, když jsem musel snížit rychlost, na cca 100 - 110 Km/h a pak zmáčkl RES, aby to tempomat vytáhl opět na těch 130 Km/h, tak se tempomat vypínal... Musel jsem sám zvýšit rychlost na min 120 Km/h a pak už to do 130 Km/h tempomat vytáhl a nevypadl. Může to souviset s tím, že se mi vypíná turbo do nouzového režimu??? V čem může být příčina? Repas turba až krajní řešení ne? Nejsem vůbec odborník přes auta, tak potřebuji poradit???
Díky Marián
Mám Sharana 1,9 tdi, r.v. 2004, poslední dobou se mi čas od času hodí do nouzáku. Hlavně v jednom kopci vždycky... A taky se mi teď na dálnici cestou Hranice - Ostrava vypínal tempomat - měl jsem nastaveno 130 Km/h, když jsem musel snížit rychlost, na cca 100 - 110 Km/h a pak zmáčkl RES, aby to tempomat vytáhl opět na těch 130 Km/h, tak se tempomat vypínal... Musel jsem sám zvýšit rychlost na min 120 Km/h a pak už to do 130 Km/h tempomat vytáhl a nevypadl. Může to souviset s tím, že se mi vypíná turbo do nouzového režimu??? V čem může být příčina? Repas turba až krajní řešení ne? Nejsem vůbec odborník přes auta, tak potřebuji poradit???
Díky Marián
- BERGRUFT
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 26.04.2013 15:37
- Bydliště: Valašsko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj..- jestli jsi někde dle popisu trasy ze Severu Moravy, tak si dej do gúglu tdigarage - Petr Marek - domluv sa s ním - je z Bohumína, ušetříš čas a tím prachy hledáním všemožných závad..- může to být zteřelá hadička, zanesené sání,...... přidřené turbo, špatné střiky... Dej to někomu kdo tomu auto rozumí - dotyčný - vlastník Alhambry
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 31.01.2015 22:10
- Bydliště: okolí Vyškov
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
mám takový problémek, uniká mi podtlak od brzdového posilovače, už mám objednaný nový (4000kč) a auto mi přestalo táhnou a padá mi do nouzáku (chyba 17964 regulace plnícího tlaku nedosažena)
může to souviset s tím unikajícím podtlakem z brzdového posilovače (syčí pod manžetou) = že pak schází podtlak na regulaci turba?
může to souviset s tím unikajícím podtlakem z brzdového posilovače (syčí pod manžetou) = že pak schází podtlak na regulaci turba?
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Chlapi prosímvás, má cenu dávat levnou váhu vzduchu?
Diagnostika ukazuje pořád 550(mg nebo čeho ???), takže je to zřejmě na výměnu. Chyba 00553 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) 31-00 - preruseni n.zkrat na kostru. Je to Bosch. Jakou náhradu? Díky za odpověď.
Diagnostika ukazuje pořád 550(mg nebo čeho ???), takže je to zřejmě na výměnu. Chyba 00553 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) 31-00 - preruseni n.zkrat na kostru. Je to Bosch. Jakou náhradu? Díky za odpověď.
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.08.2015 14:24
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Zdravím pánové. Mám takový drobný problémek. Vyměnil jsem na svém Sharykovi 1.9 Tdi 85kW budíky ( za ty samé) a více méně je vše v pořádku, až na to, že při rychlosti nad 110km/h mi motor vynechává. Toto vynechávání není závislé na otáčkách motoru, pouze na rychlosti. Pokud se mi podaří auto rozhýbat z kopce nad cca 130, vynechávání motoru přestane a auti zas táhne jako zběsilé. Neví někdo kde hledat problém? Na VAGu žádné chyby. Předem děkuji za každou radu.
- kukurelli
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.12.2009 20:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Zdravím, řeším problém i když nemám s čím srovnat takže se mi to možná jen zdá=) Mám Sharan 2004/96kw a auto do 1900-2000 otáček je úplně tupý, nic se neděje až pak najednou vystřelí.. Auto je bez chyb.. Tak nevim kde začít =( a nebo je to jen muj dojem a je to OK?
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
nalogovat kanal 3,10,11 postup najdes....kedy to zacalo....bolo nieco menene? inak raz som skusal jednu 96ku a bol som nemilo prekvapeny aky neskory nabeh to ma...
- kukurelli
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.12.2009 20:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak jsem se k tomu konečně prokousal=) Tady jsou hodnoty ohřátýho motoru na plnou trojku od 1500otáček do kopce. Úplně nevím co z toho vyvodit, nevím jestli tyhle rozdíly u Váhy jsou v toleranci. Případně jestli teda je fakt zatuhlý turbo. Můžete mi na to někdo prosím kouknout? Odkud začít? Děkuji
- Přílohy
-
- LOG-01-003-010-014.rar
- (949 bajtů) Staženo 147 x
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
urob to iste ale na stvorke a pedal plynu nepusti a tahaj do 4000....vaha vyzera dobre akurat ba turbe je prefuk....na stvrtom prevodovom stupni to pojde zhodnoti lepsie
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.03.2018 17:26
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Zdravím,
mám tu jeden špíček pro odborníky.
VW Sharan 03 1.9TDi PD 85kW 4motion
Vůz nemá ve všech režimech výkon, nejde za plynem (pomalý náběh otáček), za studena je problém se vůbec rozjet. Nejede v nouzáku ani nemá v paměti žádné závady.
Starty supr, chod supr, nekouří.
- nové turbo, veškeré příslušenství okolo ok, (elmag. ventil, hadičky), vše chodí jak má...
- nová váha
- nový snímač tlaku a teploty nas. vzduchu
- vyměněn snímač teploty paliva
- tandemovka ok, bez bublinek 5-6 bar @900 rpm, 7+ @1500rpm
- podtlak. system a podtlak ok
- egr zavřený
- všechny filtry ok
- doraz vstřiků seřízený
- údaje všech měřených skupin v normě
- výfuk průchozí
- žádné DTC
- rozvody ok
... tak a teď babo nebo kdokoli raď...
Budu vděčný za jakýkoli námět k přemýšlení.
Díky
mám tu jeden špíček pro odborníky.
VW Sharan 03 1.9TDi PD 85kW 4motion
Vůz nemá ve všech režimech výkon, nejde za plynem (pomalý náběh otáček), za studena je problém se vůbec rozjet. Nejede v nouzáku ani nemá v paměti žádné závady.
Starty supr, chod supr, nekouří.
- nové turbo, veškeré příslušenství okolo ok, (elmag. ventil, hadičky), vše chodí jak má...
- nová váha
- nový snímač tlaku a teploty nas. vzduchu
- vyměněn snímač teploty paliva
- tandemovka ok, bez bublinek 5-6 bar @900 rpm, 7+ @1500rpm
- podtlak. system a podtlak ok
- egr zavřený
- všechny filtry ok
- doraz vstřiků seřízený
- údaje všech měřených skupin v normě
- výfuk průchozí
- žádné DTC
- rozvody ok
... tak a teď babo nebo kdokoli raď...
Budu vděčný za jakýkoli námět k přemýšlení.
Díky
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
kanal 4 je ako natom....myslim synchronizaciu...volnobezna davka kanal 1 a urob log 3 10 11....
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
teraz som narazil na jedno vlakno kde riesia podobby problem a ten moze byt ked vravis ze turbo je druhe a banka sa po starte zatiahne na doraz v tandeme ktory pri volnobehu stiha dodavat naftu ale ako potrebujes vykon tak nestiha klesne tlak a motor nema vykon. darmo tlacis pkyn a nic ako by to nemalo naftu...odmerajte tlak na tandeme pri rozbehu ci neklesne mozno stiha a tlak je ok pri otackach bez zataze...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.03.2018 17:26
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tlak na tandemu 5-6 bar na volnoběh, při 1500 otáčkách přes 7 při deklarovaném minimu 3.5 bar, průtok jak prase, žádné bublinky, dle mého názoru je zatížení irelevantní, ale třeba se mýlím.
Je pravda, že ten tlak není konstantní ale rychle vibruje +-1 bar, neměl sem nikdy možnost ani potřebu měřit ten tlak na jiné tandemovce, takže nevím jestli je to problém...
Při odpojeném přepadu tlak 4 bar...
Šel sem do toho s tím, že za 2 hoďky nebudu mít co dělat a docela mi to natrhlo prd.el
Neznám servisní minulost vozidla, snad se někdo nevrtal v SW.
Je pravda, že ten tlak není konstantní ale rychle vibruje +-1 bar, neměl sem nikdy možnost ani potřebu měřit ten tlak na jiné tandemovce, takže nevím jestli je to problém...
Při odpojeném přepadu tlak 4 bar...
Šel sem do toho s tím, že za 2 hoďky nebudu mít co dělat a docela mi to natrhlo prd.el
Neznám servisní minulost vozidla, snad se někdo nevrtal v SW.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
ked mas merak nic zato nedas ked to premeras pod zatazou aspom vylucis na 100 percent tandem....potom asi fakt vyskusat len preflesovat jednotku a dat tam original soft...vstreky su povodne? nemenili ich?