MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr74
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 396
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 15

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Petr74 »

to Badylii
Díky za radu. Mám právě verzi 66kW. Budu to shánět (ve Škodovce nedělám :lol: ) Tvoje info se mi hodí, v té Etce jsem to nemohl nějak s jistotou najít.

Uživatelský avatar
dolcett
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od dolcett »

Bylo by mozne zjistit mi to cislo ventilu pro 81 kW? Byl jsem s tim cislem opsanym z ventilu a nasli mi pouze origo dil z Elitu za 2300, resp. 2600,-

Doplneno:

mohl by mi nekdo vysvetlit rozdil v techto dvou ventilech?

http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=1joiGL5SeDMmE&
a
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=SnI12k6erfKqa&

podle vseho univerzalni dil pro vsechny TDI motory, ale ty rozdily v cene jsou alarmujici..

Badylii
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.03.2008 22:25
Bydliště: Krkonoše Vrchlabí

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Badylii »

Tak ten první ventil je do aut od roku 2000 a ten druhý do roku 2000,si myslim já :evil:na svoje auto mám 66kw s černou čepičkou a tady jsou vyobrazené s bílou,tak je možné že to je na 81 kw,záleží jaký to máš ročník?!

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od patper »

Dolcett - toto ,ale neni ventil N75 :idea: :!:

Uživatelský avatar
dolcett
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od dolcett »

ja to asi nechapu nic jinyho tam nikde nemam.. podle vsech udaju je to ventil pro plneni turba, jsou tam dva vedle sebe, vlevo s cernou cepickou (recyklace splodin) a s bilou cepickou (ventil magneticky) pro plneni turba.
je to 81 kW konec 1997

Uživatelský avatar
majatrabi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od majatrabi »

TO dolcett: Nenapsal jsi typ motoru. Ale podle Etky oprvadu nemáš ventil N75. Máš jako by dva ventily N18. Podivej na obrázky. Dokonce mají stejná katalogová čísla.
Obrazek AHU_1Z.jpg popis č.10 je právě ventil N75.
Přílohy
9-měnič tlaku 1H0 906 627<br />10-ventil magnetický přepínací 028 906 283F
9-měnič tlaku 1H0 906 627
10-ventil magnetický přepínací 028 906 283F
9-měnič tlaku 1H0 906 627 EPW-APGAS<br />29-měnič tlaku 1H0 906 627A
9-měnič tlaku 1H0 906 627 EPW-APGAS
29-měnič tlaku 1H0 906 627A
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek

Badylii
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.03.2008 22:25
Bydliště: Krkonoše Vrchlabí

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Badylii »

Je to tak,co píše majatrabi ventil N75 se do 81kw nedával ty potřebuješ na 100% ventil stou bílou čepičkou,ten je na řízení tlaku turba!!!

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od patper »

Jj,N75ka je toto....
Přílohy
DSC00399.jpg
DSC00402.jpg

Uživatelský avatar
dolcett
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od dolcett »

Tak konecne mam jasno, nemam ventil N75 (i podle obrazku) ale ten s bilou cepicou.. je blby ze je pouze origo a v cene od 2600,- ale co nadelam.. Muze to delat jeste neco jineho? Turbo je vycistene jako nove a stejne to plni moc.. je videt ze to plni daleko pres 1,5 atmosfery

Uživatelský avatar
shared
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.02.2008 22:01
Bydliště: Hradec Králové

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od shared »

Jak jsem slíbil,tak dávám vědět.Houpání volnoběhu a cukání motoru do 2000 otáček - zaslepil jsem EGR a mám nový palivový filtr.Sharan jede plynule a jako z praku.Provedeno svépomocí na základě informací z fóra.Díky.

Badylii
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 16.03.2008 22:25
Bydliště: Krkonoše Vrchlabí

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Badylii »

Tak dolcett je to určitě ten ventil,jestli máš možnost si ho půjčit tak to udělej a prubni to,ale je to na 100% ono,za ty prachy se to vyplatí než padat furt do nouzáku,jěště máš možnost ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu,pokuď to nebude ono,ale o tom pochybuju,je to určitě tím ventilkem s bílou čepičkou.hodně zdaru a snovím ventilkem 1000000 km bez problému :999: :bubu: :bubu: :bubu:

Uživatelský avatar
dolcett
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od dolcett »

Badylii píše:Tak dolcett je to určitě ten ventil,jestli máš možnost si ho půjčit tak to udělej a prubni to,ale je to na 100% ono,za ty prachy se to vyplatí než padat furt do nouzáku,jěště máš možnost ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu,pokuď to nebude ono,ale o tom pochybuju,je to určitě tím ventilkem s bílou čepičkou.hodně zdaru a snovím ventilkem 1000000 km bez problému :999: :bubu: :bubu: :bubu:
Dik za upresneni, myslel jsem si to ale prece jen neni to zadarmo, pokusim se ho nekde sehnat na pujceni... kdyz ne tak ho koupim a kdyz to nebude tim mate ho nekdo v pripade potreby u me za lepsi cenu.. ;-)

BrendlJiri
Člen klubu
Příspěvky: 319
Registrován: 29.09.2007 12:33
Bydliště: jablonec nad nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od BrendlJiri »

Prosim o pomoc mám taky problém turbo asi malo tlači zhruba jen 1.2 bar misto 1.7 bar cim byto asi mohlo bejt diky :roll:
Sharan tdi afn 81kw

Uživatelský avatar
ajo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 220
Registrován: 26.09.2007 21:03
Bydliště: Prešov

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od ajo »

To shared: také cukanie pri otačkach od 1500 až 2000 som postrehol aj ja. Prefúkol som palivový filter a zda sa to byť v poriadku, ale nerozumiem, čo si myslel tym zaslepením EGR? Na voľnobech mi motor ide dobre.
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr74
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 396
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 15

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Petr74 »

Tak mám vyměněný N75.

Zatím jsem neměl možnost to pořádně projet, ale do NZ to zatím nespadlo ani jednou a auto rozhodně pružněji akceleruje (můj subjektivní dojem, ale fakt to jede líp) :ura1:

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“