MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
to Badylii
Díky za radu. Mám právě verzi 66kW. Budu to shánět (ve Škodovce nedělám ) Tvoje info se mi hodí, v té Etce jsem to nemohl nějak s jistotou najít.
Díky za radu. Mám právě verzi 66kW. Budu to shánět (ve Škodovce nedělám ) Tvoje info se mi hodí, v té Etce jsem to nemohl nějak s jistotou najít.
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Bylo by mozne zjistit mi to cislo ventilu pro 81 kW? Byl jsem s tim cislem opsanym z ventilu a nasli mi pouze origo dil z Elitu za 2300, resp. 2600,-
Doplneno:
mohl by mi nekdo vysvetlit rozdil v techto dvou ventilech?
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=1joiGL5SeDMmE&
a
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=SnI12k6erfKqa&
podle vseho univerzalni dil pro vsechny TDI motory, ale ty rozdily v cene jsou alarmujici..
Doplneno:
mohl by mi nekdo vysvetlit rozdil v techto dvou ventilech?
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=1joiGL5SeDMmE&
a
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=SnI12k6erfKqa&
podle vseho univerzalni dil pro vsechny TDI motory, ale ty rozdily v cene jsou alarmujici..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.03.2008 22:25
- Bydliště: Krkonoše Vrchlabí
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak ten první ventil je do aut od roku 2000 a ten druhý do roku 2000,si myslim já :evil:na svoje auto mám 66kw s černou čepičkou a tady jsou vyobrazené s bílou,tak je možné že to je na 81 kw,záleží jaký to máš ročník?!
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Dolcett - toto ,ale neni ventil N75
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
ja to asi nechapu nic jinyho tam nikde nemam.. podle vsech udaju je to ventil pro plneni turba, jsou tam dva vedle sebe, vlevo s cernou cepickou (recyklace splodin) a s bilou cepickou (ventil magneticky) pro plneni turba.
je to 81 kW konec 1997
je to 81 kW konec 1997
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
TO dolcett: Nenapsal jsi typ motoru. Ale podle Etky oprvadu nemáš ventil N75. Máš jako by dva ventily N18. Podivej na obrázky. Dokonce mají stejná katalogová čísla.
Obrazek AHU_1Z.jpg popis č.10 je právě ventil N75.
Obrazek AHU_1Z.jpg popis č.10 je právě ventil N75.
- Přílohy
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...
Jen létání je krásnější...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.03.2008 22:25
- Bydliště: Krkonoše Vrchlabí
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Je to tak,co píše majatrabi ventil N75 se do 81kw nedával ty potřebuješ na 100% ventil stou bílou čepičkou,ten je na řízení tlaku turba!!!
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Jj,N75ka je toto....
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak konecne mam jasno, nemam ventil N75 (i podle obrazku) ale ten s bilou cepicou.. je blby ze je pouze origo a v cene od 2600,- ale co nadelam.. Muze to delat jeste neco jineho? Turbo je vycistene jako nove a stejne to plni moc.. je videt ze to plni daleko pres 1,5 atmosfery
- shared
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14.02.2008 22:01
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Jak jsem slíbil,tak dávám vědět.Houpání volnoběhu a cukání motoru do 2000 otáček - zaslepil jsem EGR a mám nový palivový filtr.Sharan jede plynule a jako z praku.Provedeno svépomocí na základě informací z fóra.Díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.03.2008 22:25
- Bydliště: Krkonoše Vrchlabí
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak dolcett je to určitě ten ventil,jestli máš možnost si ho půjčit tak to udělej a prubni to,ale je to na 100% ono,za ty prachy se to vyplatí než padat furt do nouzáku,jěště máš možnost ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu,pokuď to nebude ono,ale o tom pochybuju,je to určitě tím ventilkem s bílou čepičkou.hodně zdaru a snovím ventilkem 1000000 km bez problému
- dolcett
- Jezdec
- Příspěvky: 328
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Dik za upresneni, myslel jsem si to ale prece jen neni to zadarmo, pokusim se ho nekde sehnat na pujceni... kdyz ne tak ho koupim a kdyz to nebude tim mate ho nekdo v pripade potreby u me za lepsi cenu..Badylii píše:Tak dolcett je to určitě ten ventil,jestli máš možnost si ho půjčit tak to udělej a prubni to,ale je to na 100% ono,za ty prachy se to vyplatí než padat furt do nouzáku,jěště máš možnost ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu,pokuď to nebude ono,ale o tom pochybuju,je to určitě tím ventilkem s bílou čepičkou.hodně zdaru a snovím ventilkem 1000000 km bez problému
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Prosim o pomoc mám taky problém turbo asi malo tlači zhruba jen 1.2 bar misto 1.7 bar cim byto asi mohlo bejt diky
Sharan tdi afn 81kw
- ajo
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 26.09.2007 21:03
- Bydliště: Prešov
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
To shared: také cukanie pri otačkach od 1500 až 2000 som postrehol aj ja. Prefúkol som palivový filter a zda sa to byť v poriadku, ale nerozumiem, čo si myslel tym zaslepením EGR? Na voľnobech mi motor ide dobre.
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Tak mám vyměněný N75.
Zatím jsem neměl možnost to pořádně projet, ale do NZ to zatím nespadlo ani jednou a auto rozhodně pružněji akceleruje (můj subjektivní dojem, ale fakt to jede líp)
Zatím jsem neměl možnost to pořádně projet, ale do NZ to zatím nespadlo ani jednou a auto rozhodně pružněji akceleruje (můj subjektivní dojem, ale fakt to jede líp)