Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 18.12.2007 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3

Zdravim vas mam seat Alhambra 85kw a v poslednej dobe mam ten isty problem ktory sa tu rozobera, jednoducho strata vykonu. Staci zastavit a znova nastartovat a potom to uz zase ide pokial snim narabam velmi jemne ale ak zacnem prudsie pridavat tak znova padne do nudzoveho rezimu. Zapol som to na VAG a tu je vysledok:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Èíslo dílu øídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G001SG 1455
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodateèná informace: VSSZZZ7MZ2V507059 VWZ1Z0A1715917
2 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena
P1264 - 35-00 - -

Prva chyba je od regulacie plniaceho tlaku, to moze byt to spinave turbo a tym obmedzene naklapanie lopatiek. Ale co ta druha chyba...? Moze to suvysiet tiez stym turbom?? Nieco ako nasledok chyby prvej? :?:

Poradte prosim...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 18.12.2007 23:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

564

Bydliště:

ZLÍN

jobel -tak toto mně taky zajímá,kamošovi to píše přesně to samé.

_________________
GALAXY 1,9 TDi 85kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 19.12.2007 10:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3

Skusim vybrat turbo vycistit ho a uvydime. Dufam ze si nato najdem cas niekedy cez vianoce. Spravim fotodokumentaciu a uverejnim to sem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Výkon studeného motoru
PříspěvekNapsal: 21.12.2007 21:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

69

Bydliště:

Plzeň

Po nastartování venku stojícího 1,9 TDI PD 85 kW v cca -8st.C nemá motor po rozjezdu výkon, jede cca 1km jako bez turbíny, připomíná to obyčejný atmosferický diesel, toto přestane po uvedeném cca 1km, kdy už jede zcela normálně.Nic se nerozsvítí i budík hlásí auto O.K.Jedná se o opakovaný úkaz.Souvisí to s teplotou motoru a je to normální?Díky za radu.

_________________
Passat Variant 2,0 TDI 4 Motion 2009 Sharan 1,9 TDI 4 motion 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výkon studeného motoru
PříspěvekNapsal: 21.12.2007 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2096

Bydliště:

Severní čechy

Ahoj,mám ten samej motor,a nemám žádný problém.Ráno i v mrazech nastartuju a jede normálně..
Nech si to píchnout na wag a možná přidat startovací dávku paliva.Nebo možná špatný nějaký čidlo,který to ovládá.

_________________
Obrázek

_________________
VW Sharan II 1,9 TDI PD 85kw "Borůvka"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 23.12.2007 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.12.2007

Příspěvky:

3

Bydliště:

Hlinsko v Čechách

Ahoj klubaci,pořidil jsem si galaxicko a mam takovy mensi problem.Kazdy tady neco popisuje,ale s nikym se uplne neztotoznim,tak napisu co me to dela.Kdyz jedu treba tak nekdy uplne v pohode,auto tahne jak ma,proste absolutne bez problemu a najednou to cukne a dostane se to do stadia ze to nejde vubec za plynem.Zjistil jsem,ze staci vypnout motor a je to treba na 10km v pohode,a nebo jenom na 500 m a pak zase to prestane jet.Jel jsem s tim treba do nemecka a 100km to neudelalo nic a nekdy to zase dela skoro porad,nevite nahodou,cim by to mohlo byt??Byl bych moc vdecny.

_________________
Galaxik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 23.12.2007 14:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

104

Bydliště:

u Davle

padá ti to do nouzévého režimu, nech si to napíchnout na VAG a budeš chytřejsí. Možná turbo a věci kolem něj.

_________________
VW SHARAN PD 85kw 4motion 2007, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 24.12.2007 16:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.09.2007

Příspěvky:

112

Bydliště:

Tábor (Lažany)

Ahoj moje galaxy při vysokých otáčkách cuká jakoby zapínalo a vypínalo turbo a zároven se zvíšila spotřeba :( zřejmě to asi bude někde na ventilu G 70 (71,72) nemá stím někdo zkušenosti a ještě Vag hlásí toto
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference – Sporadicky

_________________
Mám rád svoje auto SAG :-) Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996 :-)

_________________
Galaxy 1.9 TDI 66 kw r.v.96


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
PříspěvekNapsal: 08.01.2008 10:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3

Zdravim vsetkych co vas postihla strata vykonu "nudzak". Mne sa podarilo tak ako som si slubil vybrat a vycistit to turbo, bolo to skutocne riadne spinave a zadrhavali sa lopatky regulacie turba. Po vycisteni si jazdim ako na novom :D . Konecne si mozem slapat pedal az na podlahu a vsetko frci bez nudzoveho rezimu.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Sharan 1.9tdi 66kW
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2007

Příspěvky:

8

Sharan 1.9tdi 66kW

Zdarec pánové
chci se zeptat zda máte někdo tento stroj protože já ho dostal jako firemní a připadne mi dostatečně líný tak se ptám zda to tak je či nikoliv?díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Sharan 1.9tdi 66kW
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 18:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3804

Pravdou je, že motor 66kW v Sharanu není právě sprinter (ostatně proto jsem koupil 81kW), ale jet by měl.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 19:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8405

Bydliště:

Praha / Č. Krumlov

Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi. 8)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 19:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5502

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Ano,ja mam Sharana II 19tdi PD 66kw a v porovnani s Citroenem PICASSO,nebo 406 oba take 19tdi 66kw jede Sharan lepe :D

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2007

Příspěvky:

347

Bydliště:

Praha

Mám Almaru taky 66 kW bez úprav a musím říct, že mi to stačí. Není to sprinter, ale v poho zvládá karavan 1300 kg i občasné odtahy aut. Já jsem spokojenej.

_________________
EX VW Sharan II 1,9 TDI ASZ 96 kW Comfortline 2003, VW Touran 1,9 TDI BXE 2009 - chip 103 kW - ohne DPF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
PříspěvekNapsal: 06.02.2008 21:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.12.2007

Příspěvky:

8

Shemik píše:
Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi. 8)


No sharan to je I z 97 jen mi to přijde takové zvláštní ono asi ten poměr váha vozu / výkon nebude asi to pravé ořechové co?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 482 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group